کارلوس کی‌روش حضور فعالی در اردوی مینی کمپ برای تمرین دادن به شاگردانش دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
احسان اصولی عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال سرانجام تاریخ دقیقی درباره زمان انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال اعلام کرد.
بعد از خبر رسمی عقد قرارداد کی‌روش با تیم ملی قطر علیرضا بیرانوند در یک استوری اینستاگرامی از این مربی تشکر کرد.
بر اساس شواهد موجود به نظر می‌رسد تمایل کارلوس کی‌روش برای نشستن روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران به پایین‌ترین حد ممکن رسیده است.
بر اساس شواهد موجود به نظر می‌رسد تمایل کارلوس کی‌روش برای نشستن روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران به پایین‌ترین حد ممکن رسیده است.
سرمربی تیم ملی در جام جهانی می‌گوید از نتایج به دست آمده در قطر احساس ناراحتی و دلگیری دارد چرا که شانس صعود در دستان ایران بوده اما اجازه دادند لحظات جادویی فرار کنند!
روزنامه گاردین با انتشار یک گزارش احساسی و زیبا، تیم ملی ایران را شایسته پیروزی برابر ولز دانست.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از دیدار با انگلیس گفت، تلاش ما این است که به اندازه‌ای امتیاز جمع کنیم که به مرحله دوم رقابت‌های جام جهانی صعود کنیم. او تاکید کرد که باید با این احساس وارد زمین شویم
سرمربی تیم جوانان ایران با اشاره به دعوت برخی بازیکنان این تیم به اردوی تیم بزرگسالان، آن را یک اتفاق مثبت و ویژه از سوی کارلوس کی‌روش می‌داند.
سرمربی تیم انگلیس می‌گوید ایران تیمی قدرتمند است و می‌تواند سورپرایز جام جهانی باشد.
سرمربی تیم انگلیس می‌گوید ایران تیمی قدرتمند است و می‌تواند سورپرایز جام جهانی باشد.
امید و‌ تعهد؛ دو کلمه کلیدی که همان ابتدا از زبان سرمربی تیم ملی بیرون آمد و حالا پیش از هر زمانی وجودش احساس می‌شود.
امید و‌ تعهد؛ دو کلمه کلیدی که همان ابتدا از زبان سرمربی تیم ملی بیرون آمد و حالا پیش از هر زمانی وجودش احساس می‌شود.
سردار آزمون مهاجم تیم ملی که پس از مصدومیت، با هماهنگی انجام شده میان فدراسیون و باشگاه لورکوزن زیر نظر کادر تیم ملی برنامه‌های ویژه خود را پیش می‌برد، همچنان با میکاییل موریرا به تمرینات خود ادامه می‌دهد. او تا هفتم آبان زیر نظر کادر تیم ملی به تمرین خواهد پرداخت و پس از این تاریخ بر اساس توافق قبلی، تمرینات خود را در باشگاه لورکوزن از سر خواهد گرفت تا آماده خدمت به تیم ملی و تیم لورکوزن شود.
بر اساس توافقی که کارلوس کی‌روش با فدراسیون فوتبال کشورمان داشته، او تا پایان جام جهانی ماهیانه ۵۰ هزار یورو دریافت خواهد کرد.
روزنامه معتبر اسپانیایی از عملکرد تیم ملی ایران مقابل اروگوئه و نظم نظامی تیم کارلوس کی‌روش تمجید کرد.
کارلوس کی‌روش در این بازی تیم ملی را با شیوه ۱-۳-۲-۴ راهی میدان می‌کند و بر این اساس علیرضا بیرانوند درون دروازه می‌ایستد. محمد حسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده دو بازیکن تیم ملی در قلب خط دفاعی خواهند بود
با اعلام احسان اصولی، سخنگوی فدراسیون فوتبال، حضور جواد نکونام در کادرفنی تیم ملی قطعی شده است.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در بازگشت به ایران گفت: احساس می‌کنم به خانه برگشتم و این بهترین احساس است.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با انتشار پیامی به حضورش در ایران و قبول مسئولیت فنی تیم ملی واکنش نشان داد.
احسان اصولی: کی روش بامداد چهارشنبه به تهران می‌آید و اردو تشکیل می‌شود.... با فولاد در حال مذاکره هستیم. هنوز منتفی نیست. رایزنی انجام می‌شود
در شرایطی که هنوز پای کارلوس کی‌روش به تهران باز نشده است، فهرست نفرات داخلی دعوت شده به اردوی تیم ملی اعلام شد؛ فهرستی که تفاوت چندانی با نفراتی که پیش از این اسکوچیچ به اردو فرا می‌خواند نداشت.
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به تغییر سرمربی این تیم گفت: احساس کاملا دوگانه ای از این اتفاق وجود دارد که برای اسکوچیچ غم انگیز و بابت بازگشت کی روش امیدوارکننده است.
کاپیتان تیم ملی ایران گفت که برای جام جهانی ۲۰۲۲، همان اشتیاق و احساسی را دارد که در سال ۲۰۱۴ همراه با تیم کارلوس کی‌روش داشت.
در حاشیه این تمرین عکسی از استنلی کی‌روش به همراه خرید جدید گل‌گهری‌ها منتشر شده که نشان می‌دهد مهاجم بلندقامت این تیم از حضور خرید جدید و پیدا کردن یک هم‌زبان احساس خوشحالی می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ