تمرین عصر روز گذشته تیم ملی کشتی آزاد در حالی برگزار شد که همچنان ناراحتی و شوک آسیب‌دیدگی کامران قاسم‌پور بر چهره و تمرینات تیم احساس می‌شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرنگی کار سنگین وزن ایرانی در آخرین مبارزه امشب، تیم ملی را صاحب سومین مدال طلای جهان کرد.
تیم ملی زنان اسپانیا این فرصت را دارد که قهرمانی در جام جهانی و همچنین سومین توپ طلای متوالی را به دست آورد.
تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران برای سومین بار پیاپی با کسب 4 مدال طلا، 2 مدال نقره و 1 مدال برنز به عنوان قهرمانی جهان دست یافت.
تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران با کسب ۷ مدال طلا، نقره و برنز برای سومین بار پیاپی به عنوان قهرمانی جهان دست یافت.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران برای سومین بار به مدال نقره قهرمانی جهان دست یافت. تیم قدرتمند کشورمان هفت پیروزی پیاپی در این رقابت‌ها کسب کرده بود
تیم والیبال نوجوانان ایران با کسب عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های جهانی ۲۰۲۳، برای سومین بار به مدال نقره این رقابت‌ها دست یافت.
تیم والیبال نوجوانان ایران با کسب عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های جهانی ۲۰۲۳، برای سومین بار به مدال نقره این رقابت‌ها دست یافت.
سعید افروز با کسب مدال طلا در رقابت‌های پارادوومیدانی قهرمانی جهان، سهمیه بازی‌های پارالمپیک پاریس را کسب کرد.
میلاد ناصح جهانی قهرمان دوهای سرعت کشورمان در جریان برگزاری رقابت‌های بین المللی دو و میدانی ارزروم ترکیه موفق شد در جایگاه نخست رقابت ماده ۴۰۰متر این مسابقات قرار گیرد.
میلاد ناصح جهانی قهرمان دوهای سرعت کشورمان در جریان برگزاری رقابت‌های بین المللی دو و میدانی ارزروم ترکیه موفق شد در جایگاه نخست رقابت ماده ۴۰۰متر این مسابقات قرار گیرد.
بیست و سومین دوره رقابتها ی لیگ برتر والیبال نشسته در حالی به پایان رسید که سرمربی تیم ملی از عدم حمایت تیم‌های پایتخت از لیگ برتر انتقاد کرد و گفت: قهرمان جهان و پارالمپیک هستیم، اما نمی‌دانم چرا تیم‌های پایتخت از لیگ برتر والیبال نشسته استقبال نمی‌کنند.
تیم ملی هندبال دانمارک با شکست فرانسه برای سومین دوره متوالی قهرمان جهان شد تا به یک رکورد ویژه دست پیدا کند.
مسی توانست با غلبه بر فرانسه پس از پاسارلا و ماردونا به‌عنوان سومین کاپیتان تاریخ فوتبال آرژانتین،به قهرمانی جهان برسد.
جامی که قهرمان جهان بلند خواهد کرد در زمین استادیوم لوسیل می‌درخشد. هم آرژانتین و هم فرانسه می خواهند برای سومین بار قهرمان شوند.
سید دانیال سهرابی با شکست حریف فرانسوی خود در فینال مسابقات جهانی به مدال طلا دست یافت.
تیم ملی کشتی آلیش بانوان موفق به کسب ۳ مدال طلا، ۳ مدال نقره و ۵ مدال برنز و عنوان قهرمانی در بازی های جهانی عشایر در کشور ترکیه شد و یک عنوان قهرمانی و یک عنوان سومی را به ارمغان آرود.
یونس امامی کشتی‌گیری که که در مسابقات قهرمانی جهان در بلگراد شایستگی صعود به فینال و کسب نشان طلا را داشت، با اشتباهات خودش دو بر دو به حریف آمریکایی باخت و به برنز رسید. او هنگام دریافت نشان برنز اشک ریخت و بسیار ناراحت بود
سومین روز از رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی جهان با مصاف مدعیان سه وزن پایانی در صربستان پیگیری خواهد شد و امشب نیز دو نماینده ایران برای کسب مدال طلا و برنز به میدان می‌روند.
ناکامی کشتی فرنگی ایران در کسب طلا در حالی بود که ایران سال گذشته و در پایان جهانی نروژ با 4 طلا و 2 برنز بعد از روسیه به عنوان نایب قهرمانی جهان رسید اما امسال بدون طلا و تنها با دو نقره و یک برنز نتوانست بر روی سکوی اول تا سومی قرار بگیرد.
رضا گرایی قهرمان المپیک با یک نمایش تماشایی پشت حریف کره‌ای را به تشک دوخت و راهی نیمه نهایی مسابقات جهانی کشتی فرنگی شد.
امیر علی اکبری پس از برتری در سومین دیدار خود در سازمان "وان چمپیونشیپ" مقابل فایتر ایتالیایی، حریفان قبلی خود یعنی کانگ جی وون و آناتولی مالیخین را مخاطب قرار دارد و از آمادگی برای انتقام گرفتن از آن‌ها صحبت کرد.
خبرها حاکی از آن است که فرانک چامیزو، چند ماه قبل دچار آسیب‌دیدگی شدید از ناحیه پا شده، چیزی که طبیعتا سعی در پنهان کردنش داشته است.
تیم دراگون‌بوت بانوان جوانان ایران صاحب سومین مدال طلای خود در مسابقات قهرمانی جهان شد.
تیم دراگون‌بوت بانوان جوانان ایران صاحب سومین مدال طلای خود در دراگون‌بوت ۲۰۰ متر مسابقات قهرمانی جهان شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ