اجرای پروژه توسعه پست برق اختصاصی شرکت سنگ آهن مرکزی و خطوط انتقال آن از اساسی ترین زیرساخت های کارخانه گندله سازی، صنایع جوار معدنی و تامین برق پایدار منطقه است
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان استان سمنان با بیان اینکه طرح «سه شنبه‌ها با جوان» در استان اجرا می شود، گفت: موضوع این طرح گفتگوی مستقیم بین جوانان و مسئولان است.
با تصمیم کارگروه اضطرار گردوغبار ادارات استان قم سه شنبه سوم مردادماه سالجاری تعطیل شد.
مدیرعامل بنیاد برکت گفت: بنیاد برکت تا به امروز ۱۶۰ مرکز درمانی و بهداشتی در مناطق محروم جامعه به بهره برداری رسانده و امسال هم ۱۳ مرکز درمانی دیگر را افتتاح می‌کند.
اداره کل هواشناسی استان تهران ضمن تشریح وضعیت هوا طی سه روز آینده، نسبت به ناپایداری جوی و رگبار و رعد برق هشدار داد.
مدارس شیفت عصر استان‌های قزوین، کردستان، قم و مرکزی، امروز تعطیل است و آموزش‌ها غیرحضوری برگزار می‌شود.
در راستای حفظ سلامت و امنیت دانش آموزان و همکاران و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از حوادث چهارشنبه آخر سال، تمامی مدارس و آموزشگاه‌ها شامل، مهد کودک، مراکز پیش دبستانی و مدارس همه دوره‌های آموزشی استان مرکزی روز سه شنبه بیست و سوم اسفندماه در نوبت عصر تعطیل است.
سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار باران و رعد و برق ، آبگرفتگی معابر و جاری شدن روان‌آب در سه استان هشدار داد.
ناصر طباطبایی رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران استان یزد می‌گوید: موج سرما و بارش‌ها پرواز‌هایی که به مقصد این شهر و استان انجام می‌شود را با چالش مواجه کرده و همین امر بر ضریب اشغال هتل‌ها در یزد اثرگذار بوده است. او درباره میزان کاهش متقاضیان هتل‌ها به عدد ۲۰‌درصد اشاره کرده و می‌افزاید: این حداقل رقمی است که می‌توان برای کاهش رزرو‌ها عنوان کرد، علاوه بر آن به واسطه سرمای زیاد ما با دستورالعمل کاهش مصرف گاز برای هتل‌ها مواجه هستیم.
سخنگوی سازمان فضایی ایران از افزایش سطح آب سه دریاچه بختگان، مهارلو و طشک خبر داد.
تهران- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: مدارس و دانشگاه های استان تهران روزهای سه شنبه و چهارشنبه غیر حضوری است و همچنین برخی از کارمندان دولت در این دو روز دورکاری می کنند.
سه تیم برتر مسابقات فوتسال شهرداری های سراسر کشور به مرحله نهایی این رقابتها صعود کردند.
سه تیم برتر مسابقات فوتسال شهرداری های سراسر کشور به مرحله نهایی این رقابتها صعود کردند.
سه تیم برتر مسابقات فوتسال شهرداری های سراسر کشور به مرحله نهایی این رقابتها صعود کردند.
تهران- مدارس و دانشگاه‌های استان تهران به جز پردیس، فیروزکوه و دماوند با تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوا تا سه شنبه ۲۹ آذرماه غیرحضوری شد.
اصفهان- براساس مصوبه کارگروه اضطرار آلودگی، هوا، تمامی مقاطع تحصیلی مناطق ششگانه آموزش و پرورش، مهدهای کودک و پیش‌دبستانی‌های شهر اصفهان و هشت شهر استان فردا سه‌شنبه ۲۲ آذر ماه تعطیل است.
تهران- معاون استاندار تهران گفت: مدارس استان تهران دوشنبه و سه شنبه مجازی شد.
تهران- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: مدارس ابتدایی استان تهران به جز دماوند، فیروزکوه و پردیس روز سه شنبه غیر حضوری شد.
بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، بارش باران برای استان های گیلان، مازندران و گلستان پیش‌بینی می‌شود.
بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، بارش باران برای استان های گیلان، مازندران و گلستان پیش‌بینی می‌شود.
استاندار کردستان از کشته‌شدن سه فرد در جریان تجمعات غیرقانونی در شهرهای استان خبر داد و گفت: تحقیقات نشان داده که این افراد توسط معاندین نظام و با اسلحه جنگی که هیچ کدام از رده های امنیتی و نظامی در استان استفاده نمی کنند تیرخورده و کشته شده‌اند.
قزوین – سه تکواندوکار قزوینی با دعوت سرمربی تیم ملی به به اردوی آماده سازی این تیم دعوت شدند.
قزوین – سه تکواندوکار قزوینی با دعوت سرمربی تیم ملی به به اردوی آماده سازی این تیم دعوت شدند.
سازمان هواشناسی نسبت به رشد ابر‌های همرفتی همراه، رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و احتمال گردوخاک در سه استان هرمزگان، فارس و کرمان هشدار داد.
بر اساس اعلام مرکز آمار ایران بیشترین نرخ تورم نقطه به نقطه مربوط به استان­های آذربایجان غربی، اردبیل و کرمان (۶۰.۳ درصد) و کمترین آن مربوط به استان خوزستان (۴۵.۸ درصد) است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ