میدان پارس جنوبی یکی از حیاتی ترین میدان های مشترک است که بخش عظیمی از گاز کشور را تامین می کند هم اکنون عمر چاه های آن از نیمه گذر کرده و لزوم حفاری چاه های جدیدی در این میدان احساس می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا علت تأخیر صدور گذرنامه‌ها را اعلام کرد و از افزایش ساعت کاری ادارات پلیس گذرنامه تا ساعت ۱۹ خبر داد.
یکی از دلایلی که بدن شما ممکن است میل به خوردن مواد غیرخوراکی را داشته باشد، این است که شما مواد مغذی کافی دریافت نمی‌کنید.
­ملکی با بیان اینکه در این عملیات یک آتش نشان مصدوم شد، افزود: ساعت ۷:۳۸ آتش نشانان تهران محل را برای لکه گیری پایانی و بررسی علت حادثه به عوامل آتش نشانی چهاردانگه تحویل دادند.
در چهارمین ماه متوالی سهمیه بنزین رانندگان تاکسی اینترنتی واریز نشده است رانندگان بسیاری در اعتراض به عدم واریز بنزین پیگیر سهیمه سوخت خود هستند. علت این تاخیر را از احسان نصر معاون عملیات تپسی پرسیدیم.
عمارت الماس مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان به علت عملیات فنی حفاظتی و آماده سازی برای نمایشگاه تا اطلاع ثانوی بسته است.
قرار بازداشت هزار میلیارد ریالی برای مرد کلاهبردار/ کرونا حافظه همسرم را گرفت!/ کشف ردپای همسر در قتل شوهر/ علت فوت دانش آموز قمی مشخص شد/ زن جوان با قمه دوستش را کشت/ ماجرای دردناک شلیک مرگبار در عملیات تعقیب و گریز پلیس/ سرقت مسلحانه ۳۰ النگو برای پرداخت بدهی/ قتل نامادری برای سرقت طلا!
این محور به علت عملیات جاده‌ای برای خاکبرداری حریم راه محدوده فلابن و احداث راه دسترسی محدوده آب اسک مسدود بود.
سرهنگ یدالله جهان تاب از مسدود بودن جاده هراز در هر دو مسیر رفت و برگشت تا ساعت ۱۷ امروز خبر داد و گفت: محور هراز به علت انجام عملیات کارگاه جاده‌ای مهم در محدوده قلابن و آب اسک، از ۳۰ بهمن تا سوم اسفندماه از ساعت هفت صبح تا ۱۷ عصر روز‌های یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و همچنین از ساعت هفت صبح تا ۱۲ ظهر روز چهارشنبه از کیلومتر۶۴ تا ۸۴ این محور مسدود شد و تردد خودرو‌ها در طی این مدت از محور‌های جایگزین کندوان و فیروزکوه صورت می‌گیرد.
­رئیس اداره مدیریت راه های مازندران گفت : محور هراز به علت اجرای عملیات راهداری به صورت مقطعی تا سوم اسفند مسدود است.
وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد بسته‌شدن آسمان ایالت مونتانای این کشور و ارسال جنگنده برای عملیات شناساسی به علت «خطای راداری» انجام شده و هیچ پرنده ناشناسی در این ایالت، شناسایی نشد.
وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد بسته‌شدن آسمان ایالت مونتانای این کشور و ارسال جنگنده برای عملیات شناساسی به علت «خطای راداری» انجام شده و هیچ پرنده ناشناسی در این ایالت، شناسایی نشد.
«یائیر لاپید» نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی، از «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی این رژیم به علت ناتوانی در مهار عملیات های مقاومتی فلسطینیان به شدت انتقاد کرد.
عباس عبدی نوشت: مصوبه پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران از این حیث قابل فهم‌تر است. در این مورد توییتی نوشتم که برخی افراد عامدانه یا ناآگاهانه آن را تحریف کردند. در آنجا توضیح دادم که سپاه در سال‌های اخیر عملیات یا رفتار ویژه‌ای متفاوت از آنچه در گذشته انجام داده، نداشته است، پس اگر قرار بر اعلام تروریست بودن آن باشد، باید پیش‌تر انجام می‌شد، نه الان و اگر حالا چنین کرده‌اند، نشان می‌دهد که مساله مربوط به چیز دیگری است. آن چیز هم تغییر مهمی است که در ایران رخ داده و اتفاقا در حوزه سیاست داخلی است. دولت جدید که محصول مشارکت پایین است، نقطه عطف این فرآیند بود، البته این روند پیش‌تر و از ۱۳۹۸ شروع شده بود.
محمدعلی صمدی پژوهشگر تاریخ معاصر و مطالعات جنگ در رابطه با لو رفتن عملیات عملیات کربلای چهار گفته است: من لو رفتن رو به لحاظ نظامی اصطلاح غلطی می‌دانم. چیزی که وجود دارد افزایش سطح هشیاری است که مثلاً اگر از ۶۰-۷۰ بالاتر برود می‌توان به زبان عامیانه به آن لو رفتن گفت. در همه عملیات‌ این مشکلات را داشتیم. برای مثال در والفجر ۸ شب عملیات آقای رشید ۷ علت لو رفتن عملیات را می‌گوید، اما آقای رضایی ۸ علت می‌آورد که عملیات لو نرفته و سر همان یک دلیل عملیات را انجام می‌دهند و ۱۰۰ درصد پیروزی حاصل می‌شود.
محمدعلی صمدی پژوهشگر تاریخ معاصر و مطالعات جنگ در رابطه با لو رفتن عملیات عملیات کربلای چهار گفته است: من لو رفتن رو به لحاظ نظامی اصطلاح غلطی می‌دانم. چیزی که وجود دارد افزایش سطح هوشیاری است که مثلاً اگر از ۶۰-۷۰ بالاتر برود می‌توان به زبان عامیانه به آن لو رفتن گفت. در همه عملیات‌ها این مشکلات را داشتیم. برای مثال در والفجر ۸ شب عملیات آقای رشید ۷ علت لو رفتن عملیات را می‌گوید اما آقای رضایی ۸ علت می‌آورد که عملیات لو نرفته و سر همان یک دلیل عملیات را انجام می‌دهند و ۱۰۰ درصد پیروزی حاصل می‌شود.
معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد گفت: این فرد که برای تعمیر چاه به عمق ۱۲۰ متری آن رفته بود و در آنجا گرفتار شده بود با تلاش پنج ساعته آتش نشانان، جسم بی جانش به بیرون از این چاه آب‌دار منتقل شد و علت دقیق گرفتار شدنش در دست بررسی است.
رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به وضعیت آلودگی هوا در پایتخت گفت: اگر در صورت تشدید آلودگی بنا باشد اقدام اضطراری صورت گیرد، مسئولیت با استانداری خواهد بود.
مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان امروز دوشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۱ به دلیل انجام عملیات فنی فقط تا ساعت ۱۳ پذیرای گردشگران است.
مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان امروز دوشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۱ به دلیل انجام عملیات فنی فقط تا ساعت ۱۳ پذیرای گردشگران است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: به علت اجرای عملیات تعمیر و نگه‌داری سیستم تهویه تونل‌های این محور، در روز‌های ۱۸ و ۱۹ مهرماه مسیر کرج- چالوس مسدود شده بود.
مدیرکل راهداری البرز؛ روز شنبه ۱۶ مهرماه از مسدود شدن محور کرج- چالوس و بالعکس در روز‌های هجدهم و نوزدهم مهرماه خبر داد و گفت: انسداد مذکور از ساعت هشت صبح الی ۱۶ به علت اجرای عملیات تعمیر و نگه‌داری سیستم تهویه تونل‌های این محور اجرایی می‌شود.
فرماندهی مرزبانی انتظامی کشور گفت: قاچاقچیان که قصد داشتند موادمخدر را به وسیله دو دستگاه خودرو وارد کشور کنند به محض مشاهده مرزداران، اقدام به تیراندازی به سمت آنان کرده که مأموران نیز بلافاصله با اتخاذ موضع و تاکتیک عملیاتی مناسب مقابله به مثل کرده که به علت حجم زیاد آتش مرزداران، قاچاقچیان تاب مقابله نداشته، عرصه را بر خود تنگ دیده و با رها کردن خودرو و برجا گذاشتن محموله موادمخدر از محل متواری شدند.
معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو با اشاره به این‌که برقی‌سازی خودروها برنامه‌ریزی شده، خاطرنشان کرد: خودروی K125 اولین محصولی است که هم زمان مدل بنزینی آن، با طراحی مدل برقی در دستور کار قرار گرفته است، البته ورود خودرو با مدل بنزینی خواهد بود.
معاون جدید تجربیات گسترده‌ای در حوزه مسائلی سیاسی دارند، به گونه ای که در سال‌های گذشته مسئولیت‌های مختلفی را در سطح معاون وزیر داشته‌اند. همچنین هم‌نفس با سردار شهید سلیمانی بوده‌اند؛ بنابراین هم‌ ظرفیت‌های شخصی ایشان و هم تجربیات مدیریتی و عملیاتی ایشان گران‌سنگ و خوب است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ