وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن اعلام کرد که این کشور تنش را با تنش، بمباران را با بمباران و اشغالگری را با مقاومت پاسخ می‌دهد، اما در برابر صلح نیز پایبند به صلح خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
۱۲ وزارتخانه دولت نروژ با حمله سایبری روبرو شدند.
مشاور امنیت ملی کاخ سفید می‌گوید که رئیس جمهور آمریکا در جریان بازدید از «پارک یادبود صلح هیروشیما»، سخنرانی و بیانیه رسمی ایراد نخواهد کرد.
جوانان فلسطینی در کرانه باختری، در پاسخ به بمباران غزه توسط رژیم صهیونیستی، با صهیونیست‌ها درگیر شدند.
جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای همزمان با بمباران نوار غزه وعده داد که به اشغالگران پاسخ خواهد داد.
سخنگوی جنبش حماس اعلام کرد: حمله وحشیانه دشمن صهیونیستی به غزه در مقابل پایداری قهرمانانه ملت و مقاومت فلسطین راه به جایی نخواهد برد.
هواپیماهای اسرائیلی سایت اداره مدنی در اردوگاه جبلیه در شمال نوار غزه را بمباران کردند.
مقاومت فلسطین با پرتاب موشک و راکت به تجاوزات صهیونیست‌ها پاسخ داد.
جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی از ساعاتی پیش حملات هوایی گسترده‌ای را علیه اهداف مختلف از جمله پایگاه‌های مقاومت در نوار غزه آغاز کرده است. ارتش اسرائیل در پاسخ به حملات راکتی به شمال فلسطین اشغالی در حال بمباران نوار غزه است. جنگنده‌های اسرائیلی با ده‌ها موشک پایگاه‌های مقاومت و چندین زمین کشاورزی را در مناطق مختلف نوار غزه بمباران کردند. این حملات تا این لحظه تلفات جانی نداشته، اما خسارات زیادی در پی داشته است.
بر خلاف رویه استقلال در طول سال های گذشته، آبی ها این فصل هدیه رقبا را باز می کنند.
اینکه گفته می‌شود عواملی غیرطبیعی و انسان‌ساز در این پس‌لرز‌ها موثر هستند یک ادعای غیرعلمی است، زلزله ۱۷ بهمن ماه در عمق حدود ۱۹ کیلومتری اتفاق افتاده است که حتی اگر بمباران هم رخ می‌داد، نمی‌توانست چنین زلزله‌ای و گسلی را فعال کند.
جنگنده‌ها و بالگردهای رژیم صهیونیستی در پاسخ به حملات موشکی و خمپاره‌ای گروه‌های مقاومت فلسطین، مناطقی از نوار غزه در اردوگاه الشاطی و مرکز غزه را بمباران کردند.
منابع محلی در استان صعده از حملات جدید ائتلاف متجاوز سعودی به مناطق مرزی این استان خبر دادند.
مشاور رئیس جمهور اوکراین از تلاش این کشور برای حملات موشکی به شبه جزیره کریمه با کمک کشورهای غربی خبر داد.
مسؤول بخش رسانه‌های الکترونیک حزب الله لبنان گفت: محور مقاومت در راستای تقویت نقاط قوت خود و هدف قرار دادن نقاط ضعف دشمنان حرکت کرده است.
دسامبر 1943 و در روزهایی که متفقین شهرهای آلمان را بمباران می کردند، رئال مادرید برابر کاسرنیو به میدان رفت. تیمی که فردا حریف رئال در یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری است.
منابع خبری از اقدام نیروهای اوکراینی در بمباران بیمارستانی در منطقه دونتسک خبر دادند.
ارتش اوکراین برای نخستین بار از ماه سپتامبر تاکنون، تنها در یک روز نیروگاه اتمی زاپروژیا را ۱۲ بار هدف حمله و بمباران قرار داد.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: دوم مهرماه به عنوان روز «شهدای بمباران اداره آموزش و پرورش آبادان» در تقویم رسمی کشور ثبت می‌شود.
خشونت، پدیده هولناکی است که موجب سلب امنیت و آسایش زندگی بشر می‌شود. از خفیف‌ترین جرایم که علیه اموال صورت می‌گیرد تا شدیدترین جنایاتی که علیه جسم و حیات انسان ارتکاب می‌یابد همه از مصادیق خشونت هستند.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
با شهادت دو نفر دیگر، شمار شهدای فلسطینی در درگیری‌های اخیر و بمباران های رژیم صهیونیستی به ۴۸ نفر رسید.
یک کاربر عرب با هشتگ فلسطین سپاس گزار سلیمانی است که در جهان عرب ترند شده است نوشته: هر بار تل آویو بمباران می شود بر سلیمانی درود می فرستیم.
فیلمی دیگر از حمله وحشیانه دشمن صهیونیستی به غزه و بمباران خانه‌های فلسطینیان را مشاهده می‌کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ