منابع خبری از اقدام نیروهای اوکراینی در بمباران بیمارستانی در منطقه دونتسک خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های روسی اعلام کردند ارتش اوکراین بامداد امروز منطقه دونتسک را با گلوله‌های خوشه‌ای بمباران کردند.
ساختمان یک دانشگاه در دونتسک در پی حمله اوکراینی‌ها با بمب خوشه‌ای، از بین رفته است.
مقامات نظامی ارتش روسیه اعلام کردند جنگده‌های ارتش این کشور مرکز فرماندهی و کنترل ارتش اوکراین در منطقه دونتسک را بمباران کردند.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: ۹ حمله دشمن با موفقیت در مناطق شهرک های مرنبط با دونتسک دفع شد.
مقامات جمهوری دونتسک اعلام کردند که نیروهای اوکراینی در ۲۴ ساعت گذشته ۴۰ بار خاک این جمهوری را بمباران کردند.
وزارت دفاع روسیه امروز در بیانیه‌ای درباره روند عملیات ویژه روسیه در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: اوکراین در محور دونتسک ۲۰۰ نیروی نظامی خود را از دست داد.
وزارت دفاع روسیه امروز در بیانیه ای اعلام کرد: اوکراین در محور دونتسک ۳۸۰ نظامی خود را از دست داد.
وزارت دفاع روسیه امروز در بیانیه‌ای درباره روند عملیات ویژه روسیه در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: اوکراین در محور دونتسک ۲۹۰ مزدور و نیروی نظامی خود را از دست داد.
مقامات محلی منطقه دونتسک اعلام کردند نیروهای ارتش اوکراین در شبانه‌روز گذشته مناطق مسکونی این منطقه را موشک‌باران کردند.
وزارت دفاع روسیه امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد: اوکراین تنها در دونتسک در ۲۴ ساعت گذشته، ۳۴۰ نظامی خود را از دست داده است.
مقامات محلی استان دونتسک در شرق ا وکراین اعلام کردند نیروهای ارتش اوکراین بار دیگر شامگاه جمعه این شهر را گلوله‌باران کردند.
رئیس منطقه دونتسک اعلام کرد در نتیجه بمباران نیروهای اوکراینی نزدیک به ۵۰ نفر در یکی از شهرهای این منطقه کشته شدند و این بمباران‌ها همچنان ادامه دارد.
مقامات ارشد اوکراینی با کمک اطلاعات غربی، ماهواره‌های تجاری و شبکه‌ای از پارتیزان‌ها که برای تضعیف اشغال روسیه تلاش می‌کنند، گفتند که «مقاصد فوری مسکو» در کانون توجه آن‌ها قرار گرفته است. روس‌ها در حال جمع‌آوری ده‌ها‌هزار سرباز (از جمله سربازان وظیفه از بسیج توده‌ای در پاییز گذشته) درست خارج از برد موشک‌های دقیق ساخت آمریکا هستند. شرایط نشان می‌دهد که روس‌ها می‌توانند برای محاصره نیرو‌های اوکراینی در سراسر مناطق دونتسک و لوهانسک آماده شوند.
مقامات منطقه دونتسک که به تازگی به روسیه الحاق شده است اعلام کردند در شبانه‌روز گذشته، نیروهای ارتش اوکراین، 46 بار شهرهای مختلف این منطقه را بمباران کردند.
بر اساس اعلام مقامات جمهوری خلق دونتسک، واحدهای ارتش اوکراین طی روز گذشته این منطقه را ۳۰ بار هدف بمباران قرار دادند.
رسانه‌های روسی اعلام کردند در پی حمله موشکی نیروهای ارتش اوکراین به شهر ولودیمیریوکا در جمهوری خلق دونتسک، دست‌کم غیرنظامی کشته شدند.
رسانه های روسیه از زخمی شدن رئیس دولت جمهوری خودخوانده دونتسک و یک فرمانده ارشد روس در بمباران این منطقه توسط نیروهای اوکراین خبر دادند.
بنا به اعلام مقامات منطقه ای، نیروهای ارتش اوکراین به بمباران منطقه دونتسک با موشک های گراد ادامه می دهند.
بنا به اعلام مقامات منطقه دونتسک، حملات اوکراین به این منطقه همچنان ادامه دارد.
بنا به گزارش ها، نیروهای اوکراینی گلوله باران جمهوری خلق دونتسک را از صبح امروز آغاز کرده اند.
کوناشنکوف افزود: نیروهای عملیاتی و تاکتیکی، نیروهای هوایی ارتش، موشکی و توپخانه‌ای پایگاه فرماندهی تیپ ۷۲ نیروهای مسلح اوکراین در جمهوری دونتسک را بمباران کردند و ۶۷ واحد توپخانه و تجهیزات نظامی را در ۱۸۴ منطقه هدف قرار دادند.
براثر بمباران ارتش روسیه، نیروهای اوکراینی در جنوب دونتسک متحمل شکست با بیش از ۱۲۰ تلفات شدند.
نیرو‌های ویژه اوکراین تانک‌های روسیه را در بمباران هوایی بر فراز دونتسک نابود کردند. در این فیلم دراماتیک، چندین تانک روسی در حال فرار را می‌توان دید که نیرو‌های اوکراینی ضربات مرگباری را بر آن‌ها وارد می‌کنند.
ستادکل ارتش اوکراین امروز مدعی شد که ارتش روسیه حمله شدیدی در ۳ جهت در منطقه دونتسک را آغاز کرده‌ است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ