مسؤول بخش رسانه‌های الکترونیک حزب الله لبنان گفت: محور مقاومت در راستای تقویت نقاط قوت خود و هدف قرار دادن نقاط ضعف دشمنان حرکت کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: شهید سلیمانی شخص نبود بلکه یک مکتب و یک مسیر نورانی بود که دشمنان نمی‌توانستند او را تحمل کنند.
روزنامه جوان نوشت:انصاری طوری صحبت می‌کند، گویی صد سال پیش قاسم سلیمانی شهید شده است! حاج قاسم در همین فضای فرهنگی زیست می‌کرد و مواضع خودش را داشت و انقلابیون هم طرفدار او بودند و از قضا این اصلاح‌طلبان بودند که مشی او و سیاست‌هایی را که او در منطقه اجرا می‌کرد، زیر سؤال می‌بردند.
دبیرکل حزب سوسیال دمکرات کردستان عراق گفت که شهید سلیمانی اولین نفر از کشورهای منطقه و جهان بود که برای جنگ با داعش خود را به اقلیم کردستان رساند.
در مطلب زیر روایتی از زبان مردی که شهید حاج قاسم سلیمانی را غسل و کفن کرد می‌خوانید.
«شیخ عیسی قاسم» رهبر شیعیان بحرین از شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس به عنوان نشانه هایی از اسلام محمدی اصیل یاد کرد.
مراسم بزرگداشت سپهبد شهید سلیمانی و همایش مبارزه با تروریسم در سفارت ایران در تفلیس برگزار شد.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت گفت: شهید سلیمانی در راه پیروزی و نصرت اسلام، واقعاً حیاتش را گذاشت.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت گفت: شهید سلیمانی در راه پیروزی و نصرت اسلام، واقعاً حیاتش را گذاشت.
رئیس مجلس گفت: شهید سلیمانی برای امت اسلامی تولید قدرت و منزلت کرد و هر جا آمریکا خواست سیطره خودش را بر امت اسلامی بگستراند، شهید سلیمانی اجازه نداد.
مشاور بین الملل مقام معظم رهبری گفت:شهید سلیمانی دارای شخصیتی چند وجهی بود،ایشان هم مرد میدان و هم راه گشای بن بست‌های دیپلماسی بود و در عین حال از برقراری ارتباط وثیق با مردم غفلت نمی‌کرد.
قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر امروز کنار هم جمع شده و حرف از مکتب شهید سلیمانی می‌زنیم در حقیقت مکتب شهید سلیمانی تربیت یافته مکتب حضرت امام (ره) است.
امروز استکبار در حال بازسازی و مهندسی مجدد منطقه است تا رژیم صهیونیستی که شهید حاج «قاسم سلیمانی»، فرزندان فلسطین و عدالت و حقیقت را ترور کرد، دست بالا را در منطقه داشته باشد.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی جان فدای انسانیت بود. او فقط جان فدای شیعیان و مسلمانان نبود، بلکه جان عزیزش را فدای صلح و آرامش انسانیت کرد.
تایباد ـ فرمانده تیم عمار یاسر لشکر فاطمیون گفت: شهید سلیمانی که در مقابل دشمنان سرسخت بود، در مقابل مردم فروتن بود و تصویر معاصر آیه شریفه اشداء علی الکفار و رحماء بینهم بود.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: شهید سلیمانی جان فدای انسانیت بود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی یکی از مهم‌ترین اقدامات شهید سلیمانی را شکست دوگانه‌سازی‌های کاذب دشمن دانست و گفت: شهید سلیمانی در دوگانه فقر و غنا جانبدار مستضعفین بود.
رئیس جمهور تاکید کرد: برخلاف اینکه بعضی می‌گفتند شهید سلیمانی در این منطقه به دنبال شیعه سازی است، او به دنبال دفع شر و ظلم در منطقه بود.
حاج قاسم در دفع تجاوزات غربی و جلوگیری از تبدیل کشورهای منطقه به دولت‌های شکست خورده نقش کلیدی داشت. به عنوان مثال، در عراق، حاج قاسم توانست نیروهای سیاسی را متحد کند تا دولت تشکیل دهند.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: شهید سلیمانی در تمام عمر خود به طور دائم در حال مبارزه بود.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: شهید سلیمانی به هیچ وجه به جناح، دسته و حزبی منتسب نبود و دامن مهر خود را برای جذب همه فرزندان ایران گسترده بود.
جانشین سپاه قدس گفت: شهید سلیمانی رهبر و امام خود را شناخت و به وظیفه خود عمل کرد و به دنبال احقاق خواسته رهبری یود.
تربت حیدریه ـ فرمانده بسیج طلاب خراسان رضوی گفت: شهید سلیمانی پیوند عمیقی با انقلاب اسلامی و همچنین اسلام ناب محمدی صلی الله داشت که توانست فراملی و شخصیت و محبوبیتش از مرزها عبور کند.
مشهد ـ نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گفت: شهید سلیمانی الگوی خوبی برای جوانان این مرز و بوم بود و همواره به جوانان توصیه می‌کرد که در امر معنویت و کار برای خدا و بندگان او در قله باشید.
فرمانده دانشگاه امام حسین(ع) بابیان اینکه سردار سلیمانی شبانه‌روز وقف ایران و اسلام بود گفت: گرچه جای او خالیست، اما دوستانشان اتفاقات بزرگی را رقم زدند و به خوبی راهش را ادامه می‌دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ