جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای همزمان با بمباران نوار غزه وعده داد که به اشغالگران پاسخ خواهد داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جنبش حماس، عملیات تیراندازی در حواره واقع در جنوب نابلس را نتیجه وعده ثابت و مداوم دفاع از ملت فلسطین و پاسخ به جنایات اشغالگران دانست.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس از فلسطینیان خواست تا با اقدامات و طرح‌های اشغالگران در پایان هفته جاری مقابله کنند.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین ضمن تسلیت شهادت فوزی مخالفه جوان ۱۸ ساله فلسطینی در نابلس، بر لزوم تشدید مقاومت علیه اشغالگران در واکنش به این جنایت وحشیانه تاکید ورزید.
حسن یوسف یکی از رهبران ارشد جنبش حماس پس از اسارت ۲۰ ماهه از زندان رژیم صهیونسیتی آزاد شد.
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با اشاره به ناکامی اشغالگران در کسب اهداف خود در جریان یورش به جنین اعلام کرد که مقاومت جنین درس فراموش ناشدنی سختی به صهیونیست‌ها داد؛ تلفات آنان بسیار بالاست.
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با اشاره به ناکامی اشغالگران در کسب اهداف خود در جریان یورش به جنین اعلام کرد که مقاومت جنین درس فراموش ناشدنی سختی به صهیونیست‌ها داد؛ تلفات آنان بسیار بالاست.
یکی از رهبران حماس بر ادامه روند تصاعدی عملیات‌های ضدصهیونیستی در کرانه‌باختری تاکید کرد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای حمله نظامیان صهیونیست به ساکنان جولان اشغالی را محکوم کرد.
در پی تصویب برگزاری طرح ساخت بیش از ۴۵۰۰ واحد صهیونیست‌نشین از سوی رژیم صهیونیستی، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای به این اقدام صهیونیست‌ها واکنش نشان داد و آن را محکوم کرد.
سخنگوی حماس اعلام کرد که افزایش عملیات‌های مقاومتی در کرانه باختری باعث شده که رژیم صهیونیستی توانایی مقابله با مقاومت را از دست بدهد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس بر ادامه مبارزات ملت فلسطین تا رسیدن به پیروزی نهایی بر اشغالگران صهیونیست و آزادی سرزمین فلسطین، تاکید ورزید.
عضو ارشد حماس گفت: عملیات ضد صهیونیستی واکنشی طبیعی به تجاوزات بی وقفه اشغالگران صهیونیست به شمار می رود و نشانگر ناکامی تمامی تلاش های اشغالگران در ضربه زدن به مقاومت است.
سماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس به راهپیمایی موسوم به پرچم صهیونیستها واکنش نشان داد و به شکنندگی امنیتی رژیم صهیونیستی اشاره کرد.
در چهارمین روز تجاوز نظامی اشغالگران به نوار غزه، رهبران حماس به صهیونیست‌ها هشدار دادند که چنانچه طی امروز و فردا توافق آتش‌بس با جهاد اسلامی عملی نشود، وارد درگیری مستقیم نظامی خواهد شد.
سخنگوی حماس اعلام کرد: اشغالگران هرگز موفق به شکست اراده مقاومت ما یا پایداری مردم ما با تشدید حملات تروریستی‌شان نخواهد شد.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به عملیات ضدصهیونیستی امروز در قدس‌اشغالی که به زخمی شدن دو نظامی صهیونیست منجر شد، واکنش نشان داد.
حماس به اشغالگران درباره ارتکاب هرگونه حماقتی علیه مسجدالاقصی به شدت هشدار داد.
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: اسرای ما با آغاز ماه مبارک رمضان با دستیابی به پیروزی صفحه جدیدی در مسیر ایستادگی و شکست اراده اشغالگران را ایجاد کردند.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» شهادت شماری از مبارزان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست را تسلیت گفت و تاکید کرد که مقاومت تا بیرون راندن اشغالگران از سرزمین فلسطین ادامه دارد.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به شهادت سه جوان فلسطینی در شهر جنین (شمال کرانه باختری) واکنش نشان داد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس درباره شهادت عدی التمیمی مبارز فلسطینی، بیانیه ای صادر کرد.
«خلیل الحیه» پس از دیدار با رئیس جمهور سوریه، این دیدار را باشکوه توصیف کرد و گفت که این دیدار پاسخ به توطئه های اشغالگران و بیانگر تجدید روحیه مقاومت در میان امت است.
«خلیل الحیه» پس از دیدار با رئیس جمهور سوریه، این دیدار را باشکوه توصیف کرد و گفت که این دیدار پاسخ به توطئه های اشغالگران و بیانگر تجدید روحیه مقاومت در میان امت است.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» تاکید کرد که جنایات دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین در کرانه باختری، با مقاومت هرچه بیشتر فلسطینیان پاسخ داده خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ