آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: دوم مهرماه به عنوان روز «شهدای بمباران اداره آموزش و پرورش آبادان» در تقویم رسمی کشور ثبت می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شیراز- رئیس کل دادگستری فارس گفت: یکی دیگر از مجروحان حادثه تروریستی روز گذشته در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) به شهادت رسید.
مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه آگاهی و حقیقت جویی، ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به اهالی رسانه تبریک گفت.
زاهدان_ پیکر پاک شهدای حمله تروریستی روز گذشته به کلانتری ۱۶ زاهدان بر روی دستان مردم شهید پرور استان سیستان و بلوچستان تشییع شد.
افزایش آمار شهدای فلسطینی و تداوم بمباران جنین توسط جنگنده‌های رژیم صهیونیستی برای دومین روز پیاپی در سایه مقاومت نیروهای فلسطینی در برابر اشغالگران، از جدیدترین تحولات فلسطین است.
شهردار منطقه ۲۲ تهران از برگزاری ویژه‌های برنامه‌های متنوع فرهنگی، همزمان با ولادت با سعادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت در دریاچه شهدای خلیج فارس خبر داد.
طبق آخرین آمارهای وزارت بهداشت غزه، آمار شهدای تجاوزات مستمر ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۳۰ شهید افزایش یافته است.
مقامات مسئول در نوار غزه اعلام کردند در حملات ۳ روز گذشته رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف این منطقه، دست‌کم ۲۸ نفر کشته شدند.
رسانه‌های خبری از افزایش تعداد شهدای تجاوزات امروز و روز گذشته رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه خبر دادند.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: پیشنهاد نامگذاری روز ۲۳ بهمن، روز بمباران زمین چوار را با عنوان روز «صلح و فوتبال» ارائه کرده ایم.
مشهد _ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: پیکر ۱۲ شهید گمنام که از روز گذشته وارد مشهد شده اند تا ۵ دی ماه در نقاط مختلف استان تشییع شود.
در حادثه تروریستی ایذه که عصر روز چهارشنبه توسط دو گروه موتوری که با استفاده از سلاح جنگی اقدام به تیراندازی به مردم و حافظان امنیت کردند، هفت نفر شهید و هشت تن دیگر مجروح شدند.
پیکر یکی از شهدای مدافع امنیت روز گذشته بوکان، امروز در ارومیه تشییع می‌شود.
در حادثه تروریستی ایذه که عصر روز چهارشنبه توسط دو گروه موتوری که با استفاده از سلاح جنگی اقدام به تیراندازی به مردم و حافظان امنیت کردند، هفت نفر شهید و هشت تن دیگر مجروح شدند.
عصر روز گذشته ۲۵ آبان ماه در یک حمله تروریستی به بازار مرکزی ایذه مردم، نیرو‌های بسیج و محافظان امنیت مورد تیراندازی قرار گرفتند. در این حمله تعدادی از مردم شهید و مجروح شدند که ساعتی پیش نیز یکی دیگر از مجروحان به خیل شهدا پیوست و تعداد شهدای این حادثه به هفت نفر رسید و ۱۰ نفر مجروح شده اند.
رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت روز ایثار و مقاومت، از شهدای عملیات محرم یاد کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی، ۲۵ آبان روز ایثار و مقاومت و سالروز شهادت ۳۶۰ نفر از شهدای استان اصفهان را گرامی داشت.
آیین خاکسپاری شهدای شیراز روز یکشنبه ٨ آبان در حرم مطهر شاهچراغ (ع) برگزار و شهدای سایر شهرستان و استان به زادگاهشان منتقل می‌شود.
آیین خاکسپاری شهدای شیراز روز یکشنبه ٨ آبان در حرم مطهر شاهچراغ (ع) برگزار و شهدای سایر شهرستان و استان به زادگاهشان منتقل می‌شود.
مراسم تشییع شهدای این حادثه تروریستی قرار است رأس ساعت ۹ صبح روز شنبه هفتم آبان از میدان شهدا به سمت حرم مطهر احمدی و محمدی (ع) برگزار شود.
شیراز- معاون اول رئیس جمهور به پیکر یکی از شهدای حادثه تروریستی روز گذشته حرم مطهر شاهچراغ ادای احترام کرد.
محمد هادی ایمانیه استاندار فارس: تشییع شهدای حمله تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) در شهر شیراز صبح شنبه در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار خواهد شد و از پنجشنبه (پنجم آبان‌ماه) به مدت سه روز در شیراز عزای عمومی اعلام می‌شود.
قرارگاه سپاه قدس زاهدان از شهادت یک تن دیگر از مجروحان حادثه روز جمعه زاهدان خبر داد.
زاهدان- شمار شهدای حادثه تروریستی روز جمعه در زاهدان به ۴ نفر رسید.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: مراسم وداع با پیکر پاک شهدای تازه تفحص شده مدافعان حرم، روز پنج شنبه ساعت ۱۸ در میدان امام حسین (ع) شروع شده و تا زمان نماز مغرب و عشاء ادامه خواهد داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ