یک کاربر عرب با هشتگ فلسطین سپاس گزار سلیمانی است که در جهان عرب ترند شده است نوشته: هر بار تل آویو بمباران می شود بر سلیمانی درود می فرستیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌ها و احزاب الجزایری درباره تلاش رژیم صهیونیستی با حمایت امارات برای سوق دادن تونس و موریتانی به سمت باتلاق عادی‌سازی روابط با تل آویو با هدف محاصره الجزایر هشدار دادند.
وزارت اطلاعات اعلام کرد: قطعاً خشم مقدس ده‌ها میلیون مسلمان معتقد دنیا، آثاری به مراتب زیان بارتر از پاداش خون‌آلود صهیونیزم جهانی برای پادشاهی منحط سوئد به‌جا خواهد گذاشت.
یک بازیکن مصری با گلی که شگفت انگیز، شبیه به گلی که در دیدار فینال لیگ باشگاه‌های مصر به ثمر رساند، خاطرات خاطرات روبرتو کارلوس برزیلی را زنده کرد. محمد شکری بازیکن تیم فوتبال سرامیکا کلیوپاترا در دیدار مقابل تیم المصری پورت سعید از فاصله بیش از ۳۰ متری ضربه ایستگاهی را زد که توپ با قدرت در هوا چرخید و وارد دروازه شد. سال ۱۹۹۷، دو تیم ملی فرانسه و برزیل در قالب دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند که روبرتو کارلوس با یک گل استثنایی دروازه فابین بارتز را باز کرد.
دارنده برنز وزنه‌برداری آسیا اعلام کرد در مسیر المپیک پاریس کاری به اشخاص ندارد و تنها رقیب او وزنه‌ها و رکوردهای خودش هستند.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در جریان نشستی مطبوعاتی در باکو، با تکرار ادعاهای واهی خود، بار دیگر استیصال تل‌آویو در مهار گروه‌های مقاومت در کرانه باختری را به ایران نسبت داد.
کاخ سفید بار دیگر موضع خود در مخالفت با توسعه شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی فلسطین را تکرار کرد.
کلینیک فضایی تولوز در فرانسه با هدف شبیه‌سازی ریزگرانشی در فضا و تحقیقات مربوط به بهبود شرایط فضانوردان از افراد داوطلب می‌خواهد برای دو ماه در این کلینیک روی تخت دراز بکشند. ماری پیر باریل، رئیس کلینیک فضایی تولوز به خبرگزاری فرانسه گفت: ما می‌خواهیم شرایط و فعالیت‌های مختلف در فضا را بر بدن انسان روی زمین شبیه‌سازی کنیم تا به بهبود شرایط زندگی فضانوردان در طول ماموریت فضایی کمک کنیم. شرکت‌کنندگان در آزمایش به نوبت، گاهی سوار بر دوچرخه‌ای که برای رکاب زدن دراز کشیده طراحی شده است، گاهی در سانتریفیوژ می‌روند و همچنین بازی‌های ویدئویی انجام می‌دهند.
آمریکا یک برنامه‌ریزی نظامی مشترک درباره ایران را به تل آویو پیشنهاد کرده است.
مدیران بایرن مونیخ در حال بررسی شرایط بارت فربروخن، دروازه‌بان اندرلخت، هستند تا برای جذب او اقدام کنند.
در ادامه اعتراض‌های گسترده به اصلاحات قضایی نتانیاهو، همزمان با حمایت تلویحی کاخ سفید از رژیم صهیونیستی بار دیگر معترضان به خیابان ریختند؛ منابع عبری از غیاب معنادار پلیس گزارش دادند
پس از برگزاری نشست امنیتی اخیر در عقبه، این بار قرار است نشستی دیگر طی روزهای آینده تحت فشارهای آمریکا در شرم الشیخ برگزار شود.
به طور جدی این باور بین مربیان ایران تقویت شده که فدراسیون انتخاب نهایی خود را انجام داده و تصمیم قطعی بر استخدام سرمربی خارجی است و صف ایرانی‌ها برای هیچ تشکیل شده! انصراف داخلی‌ها البته دست فدراسیون را بارتر می‌کند که اگر خطر نرخ ارز نباشد یک خارجی بیاورد
حسن چنارانی گفت: دولت سعی کرد تا بار تسهیلات تکلیفی را از نظام بانکداری قرض الحسنه برداشته شد تا بتوانند با سهولت بیشتری به مردم تسهیلات پرداخت کنند.
حسن چنارانی گفت: دولت سعی کرد تا بار تسهیلات تکلیفی را از نظام بانکداری قرض الحسنه برداشته شد تا بتوانند با سهولت بیشتری به مردم تسهیلات پرداخت کنند.
بسیاری از افراد مبتلا به مری بارت، که احتمال ابتلاء به سرطان مری را نیز افزایش می‌دهد، هیچ علامتی ندارند. برای افراد مبتلا به مری بارت مهم است که به طور منظم برای بررسی سلول‌های سرطانی، معاینه منظم داشته باشند.
وزارت امور اسرا و آزادگان فلسطین در غزه اعلام کرد که دادگاه رژیم صهیونیستی در شهر «اللد» بار دیگر با درخواست آزادی خلیل عواوده اسیر فلسطینی با وثیقه مخالفت کرد.
نفر نخست پیشین تنیس حرفه‌ای جهان اعلام کرد که حاضر به بازگشت به میدان نیست.
در سایه تلاش برخی کشورهای مرتجع عربی برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، پاکستان بار دیگر با عادی سازی روابط با تل آویو مخالفت کرد.
عبدالله بن زاید برای نخستین بار در تاریخ امارات، عصر امروز به سرزمین های اشغالی سفر کرد.
امیر حیدری با اشاره به اینکه در این رزمایش برای اولین بار این موشک را رونمایی کردیم و هدف خودش را به صورت دقیق و نقطه زن نقطه زنی کردیم، گفت: موشک دیگر داریم به نام فجر ۵ که از خانواده موشک‌های هوشمند و نقطه زن است که باز هم اخیراً نیروی زمینی از آن بهره‌مند است.
رئیس سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی با ادعای اینکه ایران و آمریکا به زودی به توافق هسته ای باز می گردند، گفت که این توافق برای تل آویو فاجعه بار خواهد بود.
شبکه تلویزیونی الجزیره در بیانیه ای به مناسبت صدمین روز قتل شیرین ابوعاقله خبرنگار این شبکه به دست نظامیان صهیونیست با صدور بیانیه ای بر دروغ بودن ادعاهای تل آویو در این زمینه تاکید کرد.
ضعف بنیادین تل آویو اثباتگر این نکته است که وضعیت برای رژیم صهیونیستی تغییر کرده و این بار محور مقاومت است که برای صهیونیست ها معادله تعیین می کند.
رژیم صهیونیستی هر بار با حمله به غزه به دنبال تحقق امنیت پوشالی برای شهرک نشینان اطراف غزه و به طور کلی صهیونیستها است؛ اما آنچه برای آنها به ارمغان می آورد، موشک و ناامنی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ