با شهادت دو نفر دیگر، شمار شهدای فلسطینی در درگیری‌های اخیر و بمباران های رژیم صهیونیستی به ۴۸ نفر رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل متحد اعلام کردکه تعداد فلسطینیانی که از ابتدای سال جاری میلادی به دست صهیونیست‌ها به شهادت رسیده‌اند از آمار مشابه کل سال گذشته میلادی فراتر رفته است.
تصاویری از محل ریزش آوار و تلاش تیم های امداد و نجات با حضور شهردار تهران را مشاهده می‌کنید.
افزایش آمار شهدای فلسطینی و تداوم بمباران جنین توسط جنگنده‌های رژیم صهیونیستی برای دومین روز پیاپی در سایه مقاومت نیروهای فلسطینی در برابر اشغالگران، از جدیدترین تحولات فلسطین است.
رسانه‌های فلسطینی از شهادت ۱۷ نفر در ۷۲ ساعت اخیر و در جریان تجاوزگری‌های رژیم صهیونیستی در کرانه باختری خبر دادند
منابع رسمی آمار شهدای فلسطینی از ابتدای سال جاری میلادی که در ششمین ماه آن (ژوئن) قرار داریم را اعلام کردند.
یک منبع عبری زبان در گزارشی تکان‌دهنده تعداد شهدای کودک و نوجوان فلسطینی در جریان درگیری‌ها با نظامیان صهیونیستی در فلسطین اشغالی را فاش ساخت.
وزارت بهداشت فلسطین آمار شهدای فلسطینی طی پنج ماه ابتدایی سال ۲۰۲۳ را اعلام کرد.
طبق آخرین آمارهای وزارت بهداشت غزه، آمار شهدای تجاوزات مستمر ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۳۰ شهید افزایش یافته است.
لیگ برتر والیبال ایران چندی قبل با قهرمانی شهداب یزد به پایان رسید.
رشت - نمایشگاه آثار و دستاوردهای شهدای انتظامی گیلان تحت عنوان «یاد یاران» در رشت برپا شد.
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه گفت: امسال قریب به ۴۰ نفر از رزمندگان نیروی زمینی سپاه در جبهه های مختلف در مرزهای کشور، در جبهه مقاومت و اغتشاشات اخیر در شهرهای مختلف به شهادت رسیدند.
پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای روایتی از دیدار ۱۰۰ دقیقه‌ای خانواده شهدای شاهچراغ با رهبر معظم انقلاب را منتشر کرده است.
مشهد _ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: پیکر ۱۲ شهید گمنام که از روز گذشته وارد مشهد شده اند تا ۵ دی ماه در نقاط مختلف استان تشییع شود.
ایذه- دو گروه موتوری از تروریست‌ها در ایذه به سمت مردم و حافظان امنیت تیراندازی کردند که بنابر آمار اولیه در پی این حادثه تاکنون پنج نفر شهید و ۱۰ نفر مجروح شدند.
ایذه- دو گروه موتوری از تروریست‌ها در ایذه به سمت مردم و حافظان امنیت تیراندازی کردند که بنابر آمار اولیه در پی این حادثه تاکنون پنج نفر شهید و تعدادی مجروح شدند.
ایذه- دو گروه موتوری از تروریست‌ها در ایذه به سمت مردم و حافظان امنیت تیراندازی کردند که بنابر آمار اولیه در پی این حادثه تاکنون پنج نفر شهید و تعدادی مجروح شدند.
آمار شهدای فلسطینی از ابتدای سال میلادی جاری یعنی از حدود ۱۰ ماه پیش تا کنون به ۱۷۱ نفر رسید که همگی در درگیری با اشغالگران اسرائیلی به شهادت رسیده اند.
سردار حسن‌زاده گفت: برخی از سلبریتی‌ها هیچ جایگاهی در نظام ندارند؛ چون آن‌ها هرچه به دست آوردند به واسطه فعالیت در این نظام اسلامی بوده و البته این را هم نمی‌دانند که اگر مردم اراده کنند در کوتاه‌ترین زمان، آن‌ها را از جایگاه‌شان به پایین می‌کشند.
وی تعداد تلفات این حادثه را ۱۹ کشته و ۲۰ مجروح اعلام کرد و افزود که تعدادی از این آمار مربوط به شهدای نیروهای نظامی کشورمان است.
وی تعداد تلفات این حادثه را ۱۹ کشته و ۲۰ مجروح اعلام کرد و افزود که تعدادی از این آمار مربوط به شهدای نیروهای نظامی کشورمان است.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: شهدای گمنام به هیچ وجه در فضای عمومی تهران دفن نمی‌شوند مگر آنکه شهرداری تهران تأیید کند.
اینکه همان شب ۱۷ شهریور، حکومت نظامی آمار کشته‌ها را با دقت و منطبق با گزارش پزشکی قانونی اعلام کند ولی مردم نپذیرفتند ثمره سال‌ها استفاده تبلیغاتی از رسانه‌ها و بی‌اعتمادی مردم به آن‌ها بود. مطابق آمار بنیاد شهید تعداد کل شهدای سال ۱۳۵۷ هم چهار هزار نفر نیست چه رسد به ۱۷ شهریور. ضمن اینکه قریب به اتفاق آنان، ساکن تهران بودند و در بهشت زهرا به خاک سپرده شده‌اند و تعداد کاملاً مشخص است.
وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد: آمار شهدا به ۳۲ نفر افزایش یافته است که در بین آن‌ها شش کودک و دو زن از جمله یک زن سالخورده وجود دارد.
منابع فلسطینی گزارش دادند که پلیس رژیم صهیونیستی به دلیل نگرانی از تشدید اعتراضات در کرانه باختری در پی حملات علیه غزه، در وضعیت آماه باش قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ