مشاور امنیت ملی کاخ سفید می‌گوید که رئیس جمهور آمریکا در جریان بازدید از «پارک یادبود صلح هیروشیما»، سخنرانی و بیانیه رسمی ایراد نخواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی قوه قضائیه گفت: پیرامون امر به معروف و نهی از منکر، باید گفت این واجب شرعی هم در حاکمیت و هم از سوی مردم باید به بهترین نحو ممکن اجرایی شود.
تجمع‌های دوستانه چند نفر بین شیعه و سنی در مدینه النبی، تصاویری از وحدت و یکپارچگی در بین جامعه مسلمانان است؛ الگویی که باید از حج به سراسر دنیای اسلام منتقل شود. بابت همین، اینجا در شهر رسول الله اگر بحثی هم شکل بگیرد دو ویژگی دارد؛ یک دوستانه است، دو جهت رسیدن به حقیقت است. همین بصیرت و درکِ موضوع وحدت، سبب شده که شاهد شکل‌گیری اجتماع دوستانه شیعیان و اهل‌سنت در گوشه و کنار این شهر باشیم؛ درکنار هم می‌ایستیم، می‌نشینیم، اقامه نماز می‌کنیم و عکس یادگاری میگیریم.
«رونی جکسون» که علاوه بر سابقه طبابت در کاخ سفید یکی از نماینده‌های کنگره آمریکا هم هست در گفت‌وگویی با شبکه خبری فاکس‌نیوز از کاخ سفید بابت نامزد شدن مجدد جو بایدن برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ انتقاد کرد.
حجت الاسلام و المسلمین سید هادی خامنه‌ای در دیدار نوروزی محسن رهامی گفت: یک سری اشتباهات از خود ما در گذشته سر زده که امروز داریم بابت همان اشتباهات مجازات می‌شویم. تا به این اشتباهات اعتراف نکنیم کاری درست نمی‌شود. چون اگر اعتراف نکنیم معنایش این است که می‌خواهیم این اشتباهات را تکرار کنیم. خداوند در مورد توبه هم همین را می‌گوید. اگر در حضور جمع گناهی کرده‌اید باید در حضور جمع اعتراف کنید نه اینکه در حضور جمع برای جامعه یک اشتباه بزرگ مرتکب می‌شوید و بعد نصف شب در خانه توبه می‌کنی؛ این فایده ندارد، باید در حضور مردم باشد.
بایرن مونیخ امشب موفق شد در دربی ایالت باواریا آگزبورگ را با نتیجه 5-3 شکست دهد تا این هفته هم خیالش از بابت صدرنشینی در بوندس‌لیگا راحت باشد.
دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان می‌گوید قهرمانی حق سپاهان است و آنها بهانه‌ای هم برای از دست دادن جایگاه فعلی خود ندارند.
کیهان نوشت: امثال آقای صدر، یا باید همان زمان با هشدار صاحب‌نظران همراه می‌شدند و دولت و وزارت خارجه وقت را از پذیرش توافقی چنین نامتوازن، نامعتبر و فاقد تضمین بر حذر می‌داشتند، یا دست‌کم امروز باید اذعان کنند که به اندازه صاحب‌نظران منتقد، دوراندیشی نداشتند.
وی با بیان اینکه طبیعتا در جامعه اختلاف دیدگاه وجود دارد، اظهار کرد: باید زمینه ای فراهم کرد که همه مسئولان به دانشگاه بیایند و پاسخگو باشند. باید دانشجویان به گونه‌ای با مسئولان سخن بگویند که مسئولان به دانشگاه بیایند و پاسخگو باشند. بهتر است در کنار یکدیگر بجنگیم و تلاش کنیم، نه علیه هم.
وی با بیان اینکه طبیعتا در جامعه اختلاف دیدگاه وجود دارد، اظهار کرد: باید شرایطی را فراهم کرد که همه مسئولان به دانشگاه بیایند و پاسخگو باشند؛ باید دانشجویان به گونه ای با مسئولان سخن بگویند که مسئولان به دانشگاه بیایند و پاسخگو باشند. بهتر است در کنار یکدیگر بجنگیم و تلاش کنیم نه علیه هم.
سخنگوی دولت درباره موضوع ساخت یک میلیون مسکن و برخی گمانه زنی ها مبنی بر بی نتیجه ماندن این سیاست، خاطرنشان کرد: با افتخار می گویم برای وعده ساخت چهار میلیون مسکن طی چهار سال به خود می بالم. من هم با دانشجویان هم عقیده هستم که کسی که هشت سال در تولید مسکن را بست و عنوان کرد دولت مسئول تولید مسکن نیست و بحران امروز را ایجاد کرد، باید پاسخگو باشد و برای این بحران آفرینی محاکمه شود.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: باید این امر طرح تنفس جنگل‌ها ساماندهی شود تا هم خیال صنایع از بابت تأمین نیازشان راحت باشد و هم به جنگل‌های کشور آسیب نرسد.
به نظر می‌رسد بایرن مونیخ حتی در صورت حذف روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی، نگرانی از بابت دریافت پاداش او از بارسا ندارد.
وال استریت ژورنال گزارش داد، چندین تن در دولت عربستان گفتند که ولیعهد، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا را ترجیح می‌دهد و از زمانیکه بایدن، معاون باراک اوباما، رئیس جمهوری پیشین ایالات متحده بود و بابت گاف‌هایی که می‌دهد، مورد تمسخر قرار دارد، از او خوشش نمی‌آید.
اگر در فتنه‌های گذشته کسی بابت دروغ‌سازی‌ها و کشته‌سازی‌ها در پیشگاه قانون قرار می‌گرفت شاید به این سادگی‌ها این بازی تکراری رخ نمی‌داد. هنوز هم دیر نشده است، با بانیان و دروغ‌پردازان کشته‌سازی بدون کنتور باید با ابزار قانون برخورد کرد.
هر سه کشتی‌گیر امروز ایران در ۳ وزن پایانی کشتی آزاد جهان با برتری‌هایی که بعضا بسیار نزدیک و نفسگیر بود، راهی مرحله نیمه نهایی شدند. محمدیان باید حریف سرشناس آمریکایی را ببرد و عموزاد هم مقابل علی‌اف از آذربایجان ...
هر سه کشتی‌گیر امروز ایران در ۳ وزن پایانی کشتی آزاد جهان با برتری‌هایی که بعضا بسیار نزدیک و نفسگیر بود، راهی مرحله نیمه نهایی شدند. محمدیان باید حریف سرشناس آمریکایی را ببرد و عموزاد هم مقابل علی‌اف از آذربایجان ...
ژاوی هرناندز، مربی بارسا، پس از شکست 2-0 برابر بایرن مونیخ، گفت که تیمش به هیچ عنوان مستحق شکست نبود. او به خطای مشکوک به پنالتی روی عثمان دمبله هم واکنش نشان داد.
روبرت لواندوفسکی در بازی برابر بایرن مونیخ دو چهره کاملا متفاوت داشت. یک نیمه عالی و یک نیمه محو در زمین. آلیانز آرنا امشب برای ستاره لهستانی بهشت نبود.
فدراسیون فوتبال برای فسخ قرارداد اسکوچیچ باید به این کروات که در فوتبال ایران به دنیا شناسانده شد، سی میلیارد تومان غرامت پرداخت کرده و با او تسویه کند! معادل همین میزان هم بابت استخدام سه ماهه کی‌روش باید کنار گذاشت!
فدراسیون فوتبال برای فسخ قرارداد اسکوچیچ باید به این کروات که در فوتبال ایران به دنیا شناسانده شد، سی میلیارد تومان غرامت پرداخت کرده و با او تسویه کند! معادل همین میزان هم بابت استخدام سه ماهه کی‌روش باید کنار گذاشت!
در همان روزهایى که تحویل سند قطعى ساختمان فدراسیون به نام شستا بابت بدهی ارزی ویلموتس نهایى مى شد، واحدهاى مجلل ۳۰۰ و ۳۸۰متری متهم پرونده ویلموتس در برج لاکچرى نیاوران به مرحله تکمیل رسید. آیا باز هم باید غرامت قرارداد مرد بلژیکی را مردم بدهند؟
سرمربی تراکتور که بعد از شکست امشب تیمش حسابی عصبانی شده بود، این اطمینان را داد که تیمش حتما در آینده بهتر خواهد شد.
با هدف ایجاد ثبات و آرامش در بازار روغن‌موتور و همچنین کمک به ناوگان حمل و نقل جاده‌ای کشور، عرضه مستقیم روغن‌موتورهای پرمصرف دیزلی در شهرهای مختلف کشور در حال انجام است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ