عضو تیم ملی تیروکمان ایران و بانوی طلایی این رشته تاکید کرد تصمیمی برای برگشت به مسابقات و حضور در بازیهای آسیایی نداشته و با اصرار مسئولان ورزش تمریناتش را از سر گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کوین آونز از دلیل تصمیم WWE به اعطای عنوان قهرمانی به او به جای رینز و رالینز پرده براشت.
اوساسونا که با تصمیم یوفا از حضور در لیگ کنفرانس اروپا محروم شده بود، امروز در تصمیمی تازه مجوز حضور در این رقابت ها را پیدا کرد.
اوساسونا که با تصمیم یوفا از حضور در لیگ کنفرانس اروپا محروم شده بود، امروز در تصمیمی تازه مجوز حضور در این رقابت ها را پیدا کرد.
کمیته ملی المپیک با تکیه به شعار کیفی گرایی اقدام به کاهش سهمیه‌ها برای بازی‌های آسیایی کرده اما ازطرفی شرایط اعزام ورزشکاری را مهیا کرده که جایی در اردوها و مسابقات دو سال اخیر نداشته است.
بایرن مونیخ برای جذب هری کین، پیشنهادی به او داده است که حتی برای اسطوره‌هایی چون مانوئل نویر و توماس مولر هم ارائه نشده بود.
سارا بهرامی با انتشار عکس هایی از خودش از قله دماوند نوشت: سلام؛ پارسال ۲۸ مرداد؛ صعود به قله دماوند این بار از شمال شرقی؛ وقتی برگشتم خونه تصمیم گرفتم خاطره‌ی این صعود رو ۷ مهر در روز آتشنشانی در صفحه‌ام پست کنم..
با تصمیم مدیران باشگاه داماشیان گیلان هدایت این تیم در فصل جدید رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور به سرمربی سابق تیم فجر سپاسی محول شد.
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷، دونالد ترامپ تصمیم گرفت تا به‌صورت یکجانبه از توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵ این کشور با ایران و ۵ کشور دیگر خارج شود. رئیس‌جمهور آمریکا در جریان سخنرانی ۱۱ دقیقه‌ای خود، اعلام کرد که کشورش از برجام خارج شده و تحریم‌هایی که در چهارچوب این توافق لغو شده بودند را بار دیگر علیه تهران به اجرا می‌گذارد. ترامپ در این سخنرانی گفت: «برای من واضح است که ما نمی‌توانیم از ساخت بمب هسته‌ای ایران تحت ساختار فاسد و پوسیده توافق فعلی جلوگیری کنیم.»
بهزاد غلامپور، مربی دروازه بان های تیم استقلال به شدت به تصمیم سازمان لیگ مبنی بر برگزاری دیدار پیکان در ورزشگاه آزادی معترض شد.
وزارت کشور ایتالیا اعلام کرد خواهان حضور هواداران فرانکفورت در شهر ناپل برای حضور در دیدار برگشت ناپولی و آینتراخت نیست. باشگاه آلمانی به این تصمیم اعتراض کرده است.
رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال گفت: 9 باشگاه موافق برگزاری دور برگشت لیگ برتر ولیبال مردان به صورت غیر متمرکز بودند.
سعید مهری در حساس ترین بازی استقلال در دور رفت به ترکیب تیم برگشت. به این بهانه که ریکاردو ساپینتو تصمیم گرفته بود تیمش در دربی تهاجمی تر بازی کند.
دختر ۱۸ ساله گفت: درحالی‌که کوله‌پشتی پر از طلا پشتم بود، راهی نشانی مورد نظر شدم، اما وقتی به آنجا رسیدم و منتظر بودم، ۳ پسر که سوار موتور بودند به من حمله کردند و به زور و تهدید چاقو کوله‌پشتی طلا‌ها را دزیدند و فرار کردند. من هم گریه‌کنان به خانه برگشتم و ماجرا را برای پدرم تعریف کردم و تصمیم گرفتیم برای دستگیری دزدان از پلیس کمک بگیریم.
ویلتون سامپایو، داور برزیلی بازی انگلیس-فرانسه، که در میان انگلیسی ها به چهره ای منفور تبدیل شده، با تصمیم فیفا همچنان در قطر حضور دارد و شاید قضاوت بازی فینال به او واگذار شود.
ساعت حدود چهار می‌شود که آقای نیک‌فرجام تصمیم خودش را می‌گیرد: به شدت نگران توله‌ها بودم، آن منطقه هم آنتن ندارد و امکان تماس با هیچ‌کسی را نداشتم. از یک طرف می‌دانستم که اگر توله‌ها را با خودم ببرم، شاید دیگر مادرشان سراغ‌شان نیاید، از طرفی حدس می‌زدم یوزپلنگ مادر با خطری مواجه شده و تصمیم گرفته جای توله‌ها را عوض کند و شاید همین حین دچار حادثه شده باشد و اصلا برنگردد، اگر توله‌ها را همان‌جا رها می‌کردم احتمال برگشتن مادرشان از اینکه از گرسنگی بمیرند و یا طعمه حیوانی شوند، کمتر بود، پس تصمیمم را گرفتم و توله‌ها را با بدون اینکه دستم به آن‌ها بخورد، با یک گونی برداشتم.
«دمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ کرملین امروز (جمعه) با بیان اینکه خروج نیرو‌های روس از منطقه خِرسون تصمیم وزارت دفاع روسیه بود، اظهار داشت: «علی‌رغم این عقب‌نشینی، خرسون بخشی از خاک روسیه است و این وضعیت تغییر نخواهد کرد».
رسانه پرتغالی مدعی شد سرمربی استقلال استعفا داد، ولی از تصمیمش برگشت.
پلامن کونستانتیوف بعد از یک دوره جدایی دوباره هدایت تیم ملی بلغارستان را بر عهده گرفت.
پلامن کونستانتیوف بعد از یک دوره جدایی دوباره هدایت تیم ملی بلغارستان را بر عهده گرفت.
سو تفاهمات با تصمیم شهاب زندی برطرف شد و سعید دقیقی به تمرینات شمس آذر برگشت، این خبری است که مدیرعامل باشگاه داد.
حجت حق وردی می گوید به دلیل شرایط تراکتور تصمیم گرفته به ایران برگردد.
تیم فوتبال استقلال که با سرمربی جدید خود در دو دیدار ابتدایی لیگ بیست و دوم سه گل خورده بود، با تصمیم «ساپینتو» به روش دفاعی این مرد پرتغالی برگشت و موفق به ثبت اولین کلین شیت شد.
باشگاه استقلال اعلام کرد با توجه به عدم حضور تماشاگران در دیدار با سپاهان، بازی برگشت نیز باید بدون تماشاگر برگزار شود.
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: نمایندگان این مجلس راهی را رفتند که پل های پشت سر را هم خراب کردند و راه برگشت ندارند، مگر آنکه با تصمیم انقلابی وزرای ناکارآمد دولت را استیضاح کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ