تیم فوتبال استقلال که با سرمربی جدید خود در دو دیدار ابتدایی لیگ بیست و دوم سه گل خورده بود، با تصمیم «ساپینتو» به روش دفاعی این مرد پرتغالی برگشت و موفق به ثبت اولین کلین شیت شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم فوتبال استقلال از پیروزی تیمش برابر ملوان ابراز خرسندی کرد و گفت: آرزوی من این است که روزی مثل کی روش باشم و بتوانم فوتبال را تغییر بدهم.
محمد علی ابطحی فعال سیاسی در توییتی نوشت: امروز هم به خاطر منافع ملی از تغییر روش و ایجاد روابط دوباره با عربستان استقبال می‌کنیم.
دانشمندان سلول‌های معده انسان را به بافت‌هایی تغییر داده اند که در پاسخ به افزایش سطح قند خون، انسولین آزاد می‌کنند و این موفقیت روشی موثر برای مدیریت بیماری‌هایی مانند دیابت نوع ۱ است.
وقت ورزش کردن ندارید؟! کافی است کمی از فعالیت‌های روزانه خود را اصلاح کنید. برای مثال به جای آسانسور از پله استفاده کنید یا مسیر‌های بیشتری را پیاده‌روی کنید!
مهاجم ریزنقش ذوب‌آهن تلاش زیادی برای باز کردن دروازه آلومینیوم داشت.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه گرانی بیش از اندازه بلیت ها باعث شده تا هواداران به ورزشگاه نیایند گفت: با این روش، هواداران را فراری خواهیم داد و شاهد بازیهای لیگ با کمترین حضور تماشاگر خواهیم
معاون اداره عملیات بازار باز بانک مرکزی اعلام کرد از این پس ربع سکه در بورس به روش حراج چند قیمتی به فروش خواهد رسید.
محمدرضا تندروان، سرمربی شهدای یزد تاکید کرد که تغییر روش برگزاری مسابقات در حق این باشگاه اجحاف شد.
روشی که سرمربی پرسپولیس برای دو دیدار برابر استقلال و پیکان در نظر گرفته بود به بن‌بست رسیده تا سرخپوشان برای ماندن در کورس قهرمانی چاره‌ای جز تغییر در روش بازی خود نداشته باشند.
تیم ملی فوتبال ایران در سومین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف تیم ملی فوتبال آمریکا رفت تا تکلیف صعود به مرحله حذفی این مسابقات یا کنار رفتن از دور رقابتها را مشخص کند.
کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران ترکیب تیمش در دومین دیدار جام جهانی برابر ولز را مشخص کرد.
عباس عبدی نوشت: آنچه که امروز جامعه ایران با آن مواجه است، این است که گویی مرغ سیاست آنان یک پا دارد و به هیچ تغییراتی پاسخ نمی‌دهد.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه قرار است برای حل مشکل نیروی انسانی آموزش و پرورش در کوتاه مدت از روش «۳-۱» استفاده کنیم، افزود: این روش همان دو مدرکی است یعنی دانشجو سه سال در دانشگاه‌های دیگر درس بخواند و با شرایط ویژه جذب شود؛ به عنوان مثال نمره کل او کمتر از ۷۵۰۰ نباید باشد.
عباس عبدی گفت: امروز در وضعیتی زندگی می‌کنیم که نه روابط بین‌الملل، نه نظام رسانه‌ای نه ساختار اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی و نه حتی و مهم‌تر از همه نه ویژگی‌های شخصیتی فردی در ایران مطلقا مشابه گذشته نیست و همه این‌ها نیاز به تغییر و تحول را در سیاست و حکمرانی ضروری کرده است.
سرمربی فجرسپاسی شیراز معتقد است رقابت‌های این فصل لیگ آزادگان سخت و نزدیک است و صعود به لیگ برتر سخت خواهد بود.
رئیس‌جمهور فرانسه گفت که برای مقابله با آن چه تهدیدات ایران می‌خواند باید به طور منظم تلاش کنیم.
سرمربی تیم فوتبال ایران می‌گوید پیروزی تیمش در بازی اول اهمیت بسزایی دارد.
کارلوس کی روش با هفت تغییر تیمش را نسبت به دیدار برابر اروگوئه به مصاف سنگال خواهد فرستاد.
بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران می گوید کی روش نسبت به بازیکنان تیم ملی شناخت خوبی دارد و این مسئله مثبتی برای تیم خواهد بود.
با اعلام کارلوس کی روش ساعت تمرین امروز تیم ملی تغییر کرد.
به نظر می رسد سرمربی تیم ملی ایران تصمیمی برای تغییر البسه ملی پوشان در آستانه جام جهانی ۲۰۲۲ ندارد.
گزینه اول دستیاری کارلوس کی روش در جام جهانی ۲۰۲۲ همچنان حاضر به پذیرش تیم مسئولیت نیست.
کی روش در حالی به ایران برگشت که در ۸ سال حضور در راس تیم ملی موافقان و مخالفان زیادی داشت. یکی از مخالفان کی روش در سال‌های آخر حضور او در ایران، جواد خیابانی بود.
یک درمان استنشاقی جدید ابداع شده که داده های ژنتیک در ریه ها را تغییر می دهد تا از ابتلای فرد به ویروس کرونا جلوگیری کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ