با تصمیم مدیران باشگاه داماشیان گیلان هدایت این تیم در فصل جدید رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور به سرمربی سابق تیم فجر سپاسی محول شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم شباب الاهلی می گوید که این تیم برای کسب پیروزی برابر النصر، راهی عربستان می شود.
قرار نیست که هاشم بیگ زاده به عنوان مربی روی نیمکت آبی ها بنشیند.
کارلو ماتزونه، مربی مشهور ایتالیایی، در 86 سالگی درگذشت.
کمیته تعیین وضعیت در مورد پرونده محمد نصرتی، سرمربی سابق پارس جنوبی، حکم داد.
کمک امیر قلعه‌نویی بازی فولاد خوزستان و صنعت نفت را زیر نظر می‌گیرد.
مربی سابق تیم ملی والیبال در اردوی تمرینی باشگاهش حضور پیدا کرد.
مربی خارجی تیم ملی والیبال استعفا داد و رفت
خوزه لوئیس مندیلیبار پس از شکست سویا برابر والنسیا هشدار داد که تیمش باید به سرعت تغییر رویه بدهد و در غیر این صورت سوپرجام اروپا را سنگین به سیتی می بازند.
کامران قاسم‌پور هرچند در اردوی جدید تیم ملی مرور فن انجام می‌دهد اما هنوز برای تمرین کشتی روی تشک نیامده و این احتمال وجود دارد که به اردوی بعدی موکول شود.
اصلاحیه ابلاغ شده بر قوانین جدید نقل و انتقالاتی حواشی زیادی را به وجود آورده است.
جدیدترین عضو کادر فنی نساجی تجربه سه دوره حضور در این تیم را دارد.
سرپرست هیئت شمشیربازی استان اصفهان معتقد است: در بحث تمرین، مربیان آقا قوی‌تر هستند. اگر در این زمینه می‌توانستیم تمریناتی انجام دهیم، تیم‌های ما به مراتب قوی‌تر می‌شدند که متأسفانه نمی‌شود.
داریوش یزدی هدایت تیم فوتبال خلیج فارس ماهشهر را در دسته اول فوتبال ایران عهده دار شده است.
سرپرست فدراسیون شطرنج اعلام کرد، این فدراسیون همچنان 90 هزار یورو به فدراسیون جهانی شطرنج بدهکار است.
مربی سابق تیم ملی بوکس ایران به عنوان مربی بازتوانی و کمک مربی بدنساز تیم، فعالیت خود را در پرسپولیس آغاز کرد.
لوئیس دلا فوئنته، مربی اسپانیا، امیدوار است فردا کار کرواسی را در 90 دقیقه تمام کنند چرا که کروات ها متخصص وقت های اضافه و ضربات پنالتی هستند.
بعد از رفتن کریستین استلینی از تاتنهام اکنون جانی ویو، متخصص ضربات ایستگاهی، تنها عضو باقی مانده از تیم کونته در باشگاه است. او به رایان میسون، مربی موقت تیم کمک می‌کند.
مانوئل پیگرینی ملقب به مهندس، امشب به عنوان مربی بتیس به ورزشگاه اولدترافورد بر می گردد، جایی که از آن یک خاطره بسیار خوب دارد.
تساوی جدال دو مربی پرسپولیسیِ متخصص مساوی
گودرزی در مورد تعداد سگ‌های جمع‌آوری شده، عنوان کرد: روزانه حدود ۵۰ تا ۶۰ قلاده سگ جمع‌آوری و به نقاهتگاه آرادکوه منتقل می‌شوند که حدود ۱۱ هزار متر مربع وسعت دارد و دارای یک کلینیک مجهز به همراه چندین متخصص شامل دامپزشکان، کمک دامپزشکان و البته نیرو‌های خدماتی به صورت شبانه روزی فعال است.
سازمان Spamhaus که متخصص در ردیابی ایمیل‌های اسپم و فعالیت‌های مرتبط با "هرزنامه" است، اعلام کرده که افزایش قابل توجهی در میزان برنامه‌های مخربی که از طریق نتایج جست و جوی گوگل ظاهر می‌شوند در روز‌های گذشته ثبت شده است.
متخصص جراحی عمومی و عضو هیئت علمی دانشگاه تهران گفت: علائم و نشانه‌های سرطان اعضای واقع در دستگاه گوارش فوقانی (مری، معده، لوزالمعده، دوازدهه، صفرا و مجاری صفراوی)، معمولاً مشترک هستند، که شامل درد مبهم شکم، کاهش وزن، سیری زودرس، نفخ شکمی و تهوع و استفراغ بعد از صرف غذا، بلع دردناک و دشواری در بلع است.
بهرام محبی، متخصص قلب و عروق گفت: شایع‌ترین مثال در ارتباط با مرگ ناگهانی، ورزشکاران حرفه‌ای هستند که حتی در حین فعالیت ورزشی، دچار مرگ ناگهانی شده اند.
فدراسیون آمریکا به صورت رسمی همکاری با لارس کنوسن، مربی دانمارکی متخصص در ضربات شروع مجدد، را آغاز کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ