کمیته ملی المپیک با تکیه به شعار کیفی گرایی اقدام به کاهش سهمیه‌ها برای بازی‌های آسیایی کرده اما ازطرفی شرایط اعزام ورزشکاری را مهیا کرده که جایی در اردوها و مسابقات دو سال اخیر نداشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه تراکتور تبریز برخلاف پیش‌بینی‌‎ها بعد از شکست تلخ مقابل سپاهان، برنامه‌ای برای جریمه بازیکنان و اعضای تیم در نظر نگرفت تا از این حیث به دنبال آرام کردن جو روانی پیش از جدال حساس با پرسپولیس باشد.
عضو تیم ملی تیروکمان ایران و بانوی طلایی این رشته تاکید کرد تصمیمی برای برگشت به مسابقات و حضور در بازیهای آسیایی نداشته و با اصرار مسئولان ورزش تمریناتش را از سر گرفته است.
بایرن مونیخ برای جذب هری کین، پیشنهادی به او داده است که حتی برای اسطوره‌هایی چون مانوئل نویر و توماس مولر هم ارائه نشده بود.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که با تصمیم مسئولان فوتبال دچار آشفتگی فکری شده است، تصمیم به کنار گذاشتن یکی از مدافعان خود گرفته است.
مدیرعامل استقلال بالاخره یک تصمیم درست گرفت؛ او برخلاف روزهای گذشته برای انتخاب سرمربی جدید وعده نداد و از هواداران برای انتخاب گزینه اصلح زمان خواست.
نوری قزلجه بیان کرد: هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان از صلاحیت خود در این حوزه فراتر رفته و تصمیم این هیئت مبنی بر ممنوعیت ارائه نطق از سوی علیرضابیگی برخلاف اصول قانون اساسی است. این تصمیم اجحاف در حق ملت و به ویژه مردم تبریز است که نماینده آنان اجازه نطق ندارد.
لیورپول برخلاف شایعات منتشر شده در چند روز اخیر تصمیم ندارد برای جذب فرانک کسیه، هافبک بارسا، اقدام کند.
افشاریان: به همین دلیل برخلاف میل باطنی خود ۲ کمک داور پشت دروازه و یک داور ذخیره گذاشتیم. ۷ نفر برای این مسابقه انتخاب می‌شوند تا کار را شایسته انجام بدهند. امیدوارم صحنه‌ای از دید آن‌ها پنهان نماند و حق به حقدار برسد.
برخلاف ادعای مدیر ورزشگاه آزادی اما هنوز تصمیمی درباره تعداد تماشاگران مسابقه دربی پایتخت اتخاذ نشده است.
سعید دقیقی با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش از هدایت شمس‌آذر قزوین کناره‌گیری کرد.
برخلاف شایعات بازی تیم‌های پیکان و پرسپولیس قطعا در ورزشگاه پاس قوامین تهران برگزار می‌شود.
تیم دسته سومی شادکام مشهد اولین بازی خانگی خود در مرحله دوم لیگ دسته سوم فوتبال ایران را شنبه‌شب به میزبانی ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار کرد.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران با بیان اینکه کمیته عفاف و حجاب شهرداری تصمیمی برای ممانعت از ورود بانوان بی‌حجاب به مترو نگرفته است، گفت: در حال حاضر صرفا تذکر داده می‌شود.
برخلاف شایعات، شکیرا هنوز تصمیمی خود در مورد آینده زندگی شخصی خود نگرفته است.
سرمربی تیم فوتبال سایپا می‌گوید شکست سنگین برابر ون پارس برای بازگشت این تیم به مسابقات لازم بوده است.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان برخلاف همیشه نسبت به قضاوت داوران در لیگ برتر و به ویژه عباس راکی در مصاف شاگردانش برابر هوادار با رفتاری توجه‌برانگیز اعتراض کرد.
رئیس فدراسیون جودو گفت: اتحادیه اروپا همواره تلاش کرده با روش‌های مختلف کشورمان را به چالش بکشاند و تحریم دکتر سجادی، تصمیمی سیاسی و برخلاف شعارهای نهادهای بین المللی است.
بسیاری از بازیکنان پرسپولیس و همه بازیکنان ایرانی این باشگاه، زمان شروع بازی، با بستن نوار مشکی‌رنگ به روی مچ‌شان، همدردی خود با مرگ مهسا امینی را نشان دادند؛ ولی این مورد یک استثنا داشت: مهدی ترابی. هافبک خلاق و شماره ۹ پرسپولیس برخلاف سایر هم‌تیمی‌هایش تصمیم گرفت در این حرکت گروهی نقشی نداشته باشد.
برخلاف گمانه‌زنی‌ها، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به صورت همزمان از ۲ ستاره تیمش در خط حمله استفاده نکرد.
مهدی طارمی برخلاف انتظارات با تصمیم کارلوس کی روش در مصاف با اروگوئه در ترکیب اصلی تیم ملی فوتبال ایران حضور ندارد.
با توجه به اینکه دولت سیزدهم خود را مردمی می‌داند و اعلام کرده است که تصمیمی برخلاف منافع ملی نخواهد گرفت، انتظار عموم از دولتمردان اینست که به، اما و اگر‌ها پایان دهند و تا دیرتر نشده درباره به فرجام رساندن توافق برجامی و رفع تحریم‌ها تصمیم قطعی بگیرند.
برخلاف عرف معمول و مرسوم، جواد خیابانی، مجری این برنامه، از پیش‌کسوتان فوتبال که اتفاقا تعدادشان هم زیاد بود خواست روی استیج بیایند و با کاپ جام جهانی عکس بگیرند! به یکباره چنان ازدحام وحشتناکی شکل گرفت که نماینده فیفا در اقدامی بی‌سابقه تصمیم گرفت کاپ را در چمدانی مخصوص بگذارد و محل را ترک کند!
مهاجم سابق تیم کلوب بروژ برخلاف شایعات راهی پرسپولیس نخواهد شد.
یک مطالعه جدید بر روی دندان‌های یک انسان باستانی نشان می‌دهد که ویروس عامل تبخال از ۵۰۰۰ سال پیش انسان‌ها را مبتلا می‌کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ