۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷، دونالد ترامپ تصمیم گرفت تا به‌صورت یکجانبه از توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵ این کشور با ایران و ۵ کشور دیگر خارج شود. رئیس‌جمهور آمریکا در جریان سخنرانی ۱۱ دقیقه‌ای خود، اعلام کرد که کشورش از برجام خارج شده و تحریم‌هایی که در چهارچوب این توافق لغو شده بودند را بار دیگر علیه تهران به اجرا می‌گذارد. ترامپ در این سخنرانی گفت: «برای من واضح است که ما نمی‌توانیم از ساخت بمب هسته‌ای ایران تحت ساختار فاسد و پوسیده توافق فعلی جلوگیری کنیم.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سپهر روزی طلب، کاپیتان پیشین هوادار از بهبود کامل مصدومیت خود خبر داد و در حال تصمیم‌گیری برای تیم آینده خود است.
مهم‌ترین اثر تاریخی روستای افجه، قصر ناصری است؛ قصری که گفته می‌شود توسط اعتمادالدوله، صدراعظم ناصرالدین شاه قاجار در شمال روستای افجه ساخته شد. تاریخدانان می‌گویند که ناصرالدین شاه هر سال برای مراسم خاصی در روز مشخصی راهی این قصر در روستای افجه می‌شده است. البته امروز چیز زیادی از این بنای دوره قاجار به جا نمانده و آنچه از آن با عنوان قصر ناصری روستای افجه نام می‌بریم، درواقع پی قصر، دیواری به ارتفاع ۵متر و طول یک متر و انبوهی از آجر‌های قرمزرنگ است.
سرمربی کنونی استقلال دو سال قبل و در چنین روزی با شکست تیم کنونی‌اش جام را به اهواز هدیه داد.
بدون شک بارسایی‌ها و خود عثمان دمبله دقیقه 96 بازی یک می 2019 برابر لیورپول را هرگز فراموش نخواهند کرد.
کارل رابینسون، دستیار سابق سم آلاردایس، درباره پشت پرده اظهارات جنجالی فصل گذشته او و مقایسه خودش با پپ گواردیولا و یورگن کلوپ توضیح داد.
تغییری بزرگ در قوانین نقل و انتقالاتی فوتبال ایتالیا بار دیگر درهای میلان را به روی مهدی طارمی باز کرده است.
۱۴ سال پیش در چنین روزی اعضای تیم جودوی نوجوانان ایران در حادثه سقوط هواپیمای توپولف روسی جان باختند.
بزودی شاهد پخش مجموعه‌ی مستندی درباره ورزش ایران از شبکه ورزش خواهیم بود.
از صبح تا شب کارم شده بود به آگهی‌های کاریابی زنگ زدن که بالاخره در یک سالن زیبایی با حقوق ناچیز مشغول به کار شدم. با یادآوری گذشته و جای خالی پسرم، افسردگی‌ام شدیدتر شده بود. یک روز صاحب سالن کنارم نشست و از حال و روزم گلایه کرد و گفت: با این سر و شکل به هم ریخته و چهره پریشان از این به بعد نمی‌توانم آنجا کار کنم. برای بهتر شدن افسردگی‌ام پیشنهاد کرد، قرصی را مصرف کنم، به اصرار یک ورق از قرص‌ها را به من داد. با اکراه قرص‌ها را گرفتم و به خانه برگشتم.
منصوره اتحادیه ۸۹ سال دارد. او مادر و مادربزرگ است. هر روزش به خواندن و پژوهش و ورق زدن اسناد می‌گذرد و صبحش در نشر «تاریخ ایران» شب می‌شود. او همه این‌ها هست، ولی هیچ یک از این‌ها او را به‌درستی توصیف نمی‌کنند. نکته جالب درباره زندگی خانم اتحادیه این است که او در یک سه‌راهی تاریخی جذاب به دنیا آمده و زندگی کرده است.
مربی تیم ملی والیبال ایران گفت: دست من برای تعویض کردن واقعا بسته است و گاهی گیر می‌افتم. کادر فنی خیلی دوست دارد که به تیم کمک کند، اما مصدومیت بازیکنان کار را سخت می‌کند.
دیوید بکام فاش کرد انتقال او به یکی از تیم‌ها باعث شده همسرش، ویکتوریا، به گریه بیفتد.
سحرگاه سوم خرداد ۱۳۵۹، اکبر گودرزی، سرکرده گروهک تروریستی فرقان به همراه پنج تن دیگر از اعضای این گروه به نام‌های سعید مرآت، علی حاتمی، محمد متحدی، حسن اقرلو، عباس عسگری و علیرضا شاه‌بیک بعد از محاکمه در دادگاه، اعدام شدند.
15 سال پیش در چنین روزی منچسترسیتی در بازی برابر میدلزبرو در لیگ برتر با هشت گل شکست خورد. تابستان همان سال شیخ منصور مالک باشگاه سیتی شد و ورق برگشت.
در رسانه‌های اسپانیایی تصویری منتشر شده که لامین یامال، پدیده 15ساله بارسلونا، را در کنار الگوی فوتبالی‌اش لیونل مسی نشان می‌دهد. عکسی که سه سال پیش گرفته شده است.
در یک اتفاق نادر در تاریخ تهران، برق شهر قطع شد... این خبر را روزنامه اطلاعات ۹ اردیبهشت ۱۳۴۲ منتشر کرد.
میرزا رضا از کرمان آمده بود که شکایت حاکم کرمان را به عرض شاه برساند؛ اما روزگار طی چند سال طوری ورق خورد تا او با پنج‌لول روسی که برای قتل کامران میرزا خریده بود، ناصرالدین‌شاه را بکشد و بشود رضای شاه‌شکار.
بارسا می‌توانست دیشب آلمریا را شکست دهد تا ضمن افزایش فاصله با رئال به 10 امتیاز، در شرایط روحی مطلوبی به ال‌کلاسیکوی کوپادل‌ری برسد، ولی حالا همه چیز برای ژاوی و تیمش متفاوت شده است.
مطالعه‌ای تازه صورت گرفته بر روی بیش از ۲۹ هزار سالمند شش عادت را مورد شناسایی قرار داده از خوردن انواع غذا‌ها گرفته تا مطالعه منظم یا بازی با ورق و کارت که با کاهش خطر ابتلا به زوال عقل و کُند ساختن سرعت کاهش حافظه مرتبط هستند.
تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران روز سه شنبه ۳ آبان ماه میزبان عرضه ۳۷ هزار و ۵۰ تن ورق فولادی است.
با عرضه‌های پُرحجم فولاد مبارکه در بورس کالا در روز دوشنبه ۲۵ مهر، قیمت ورق گرم در بازار داخلی با کاهش قابل توجهی مواجه شد. قیمت معاملاتی در مقایسه با قیمت کشف شده در ۲۹ شهریور امسال، ۱۰.۵ درصد کاهش را نشان می‌دهد.
روزی روزگاری پله، کرایف، مارادونا، مسی و رونالدوها….تاریخ را نوشتند، و امروز ارلینگ هالند تاجگذاری کرد تا تاریخ را ورق بزند
کارشناس مارکا ضمن تمجید از بازی درخشان آنسو فاتی برابر رئال سوسیداد، گفت که نمی توان روی او قیمت گذاشت.
اعلام خبر کشته شدن ایمن الظواهری رهبر القاعده در حمله هوایی آمریکا در کابل افغانستان، گمانه زنی ها درباره جانشین وی افزایش داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ