اوساسونا که با تصمیم یوفا از حضور در لیگ کنفرانس اروپا محروم شده بود، امروز در تصمیمی تازه مجوز حضور در این رقابت ها را پیدا کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژوزه مورینیو، سرمربی رم، که به چهار بازی محرومیت از نشستن روی نیمکت تیمش محروم شده در فرجام‌خواهی از این تصمیم یوفا شکست خورد.
روملو لوکاکو بازی برگشت اینتر برابر یوونتوس در جام حذفی ایتالیا را از دست داد.
وکلای یوونتوس به حکم دادگاه استیناف اعتراض کرده‌اند و باشگاه خوش‌بین است پس از فرجام‌خواهی جدید، حکم قبلی که کسر 15 امتیاز بود، شکسته شود.
دادگاه بارسلونا امروز درخواست تجدید نظر دنی آلوز و آزادی موقت او را رد کرد و ستاره برزیلی باید همچنان در زندان برایانز 2 بماند.
همزمان با رد فرجام‌خواهی دنی آلوز، جزئیات جدیدی از پرونده او منتشر شده است.
همزمان با رد فرجام‌خواهی دنی آلوز، جزئیات جدیدی از پرونده او منتشر شده است.
با وجود رد فرجام‌خواهی بارسلونا علیه محرومیت از فعالیت در نقل و انتقالات به دلیل تخطی از فیرپلی مالی اما باشگاه کاتالان می‌تواند در این ماه قرارداد چند بازیکن خود را تمدید کند.
باشگاه آرسنال به حکم محکومیت خود توسط اتحادیه فوتبال به دلیل رفتار بازیکنانش در بازی جام حذفی مقابل آکسفورد یونایتد اعتراض کرده و تقاضای فرجام‌خواهی داد.
روز گذشته امیر هاشمی، مدیر روابط عمومی دیوان عالی کشور از ثبت شدن فرجام‌خواهی وکیل محمد قبادلو خبر داده بود.
روز گذشته امیر هاشمی، مدیر روابط عمومی دیوان عالی کشور از ثبت شدن فرجام‌خواهی وکیل محمد قبادلو خبر داده بود.
رسانه قوه‌قضاییه نوشت: رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: متهم جواد روحی به اتهام افساد فی الارض و محاربه به اعدام محکوم شده است؛ اما این رای قابل فرجام‌خواهی در دیوان عالی کشور است.
دادگاه اجرایی ورزش فرجام‌خواهی بارسلونا درباره محرومیت روبرت لواندوفسکی را رد کرد و به این ترتیب او مسلما در دیدار روز یکشنبه بارسا مقابل اتلتیکو مادرید حضور نخواهد داشت.
محمدحسین آقاسی از جمله وکلایی است که اعلام می‌کند قاضی پرونده اجازه حضور او در پرونده محمدمهدی کرمی را صادر نکرده است. در شرایطی که روابط عمومی دیوان دیروز از تایید نشدن درخواست فرجام‌خواهی دو نفر از متهمان پرونده شهید عجمیان خبر داده، آقاسی وکیل تعیینی خانواده کرمی اعلام می‌کند با وجود نامه مستشار دیوان‌عالی و توصیه رییس دادگستری البرز، رییس شعبه یک دادگاه انقلاب کرج اجازه حضور وکیل در این پرونده را هنوز صادر نکرده است.
باشگاه بارسلونا هر کاری خواهد کرد تا کارت قرمز جوردی آلبا بخشیده شده و او بتواند یکشنبه هفته بعد برابر اتلتیکو به میدان برود.
فرجام خواهی سهند نور محمدزاده یکی از متهمان اغتشاشات اخیر در دیوان عالی کشور پذیرفته و پرونده برای رسیدگی به شعبه هم عرض دادگاه انقلاب ارجاع شد.
فرجام‌خواهی متهم «سهند نورمحمدزاده» یکی از متهمان اغتشاشات اخیر پذیرفته شد.
در پی انتشار خبر پذیرش فرجام خواهی دو تن از متهمان اغتشاشات اخیر، اصلاحیه ای با عنوان رد فرجام خواهی محمد قبادلو صادر شد.
محرومیت سه جلسه‌ای روبرت لواندوفسکی از همراهی بارسلونا توسط دادگاه حکمیت ورزشی(CAS) نیز تایید شد.
دیوان عالی کشور، پس از فرجام خواهی متهم محمد قبادلو نسبت به رأی صادره از دادگاه انقلاب، به استناد بند ۴ قسمت ب ماده ۴۶۹ قانون آیین دادرسی کیفری مصوب ۱۳۹۲ و اصلاحی ۱۳۹۴ پرونده را به شعبه هم عرض ارجاع نمود. همچنین فرجام خواهی سامان صیدی (یاسین) یکی دیگر از متهمان اغتشاشات نسبت به رأی صادره از دادگاه انقلاب، مورد پذیرش قرار گرفت.
مبحث اول از فصل اول باب پنجم قانون آئین دادرسی دادگاه‌های عمومی و انقلاب (در امور مدنی) از مواد ۳۶۶ تا ۳۶۹ به موضوع "فرجام خواهی" پرداخته است.
قاضی صلواتی گفت: متهم؛ امان حبیب اللهی فرزند عبدالله معروف به عماد با عنایت به گزارش ماموران فراجا و اقاریر صریح خود به حکم اعدام محکوم شد. حکم صادره ظرف ۲۰ روز قابل فرجام‌خواهی در دیوان عالی کشور است.
تنها زمانی می‌توان اشخاص را مجرم قلمداد کرد و اعداد و ارقام فساد را اعلام نمود که آخرین مرحله فرجام‌خواهی متهم صورت گرفته باشد؛ پیش از آن، بیان اسامی و حتی بیان اعداد و ارقام، تنها بازی با روح و روان متهمین و البته مردم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ