سو تفاهمات با تصمیم شهاب زندی برطرف شد و سعید دقیقی به تمرینات شمس آذر برگشت، این خبری است که مدیرعامل باشگاه داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زندی دادستان آبادان در رابطه با علت بازداشت شاکر بوری طنزپرداز آبادانی گفت: این فرد به اتهام ارتکاب جرایم علیه امنیت تحت تعقیب بود.
مراسم بزرگداشت منوچهر زندی ورزشی نویس پیشکسوت با حضور چهره‌های فرهنگی و ورزشی در سالن استاد شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار شد. در این مراسم که امیر قلعه نوعی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران نیز حضور داشت چهره‌های ورزش درباره شخصیت منوچهر زندی و تأثیر او در حوزه رسانه و ورزش ایران به سخنرانی پرداختند. در بخش پایانی این مراسم از سردیس منوچهر زندی رونمایی و از طرف فدراسیون‌های ورزشی فوتبال، اسکی، تنیس روی میز، و باشگاه ورزشی سپاهان از او تقدیر شد.
با استعفای شب گذشته مدیران استقلال، حالا همه در انتظار انتخاب سرپرست جدید آبی ها و شاید هم ادامه کار حجت کریمی در این باشگاه باشند.
علی زندی فر افزود: ۱۳۰ نیروی راهداری با استفاده از ۷۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین، نیمه‌سنگین و سبک در سه نوبت به صورت شبانه‌روزی در جاده کرج – چالوس مشغول به فعالیت شدند.
غرایاق زندی، گفت: در ۹ ماهه اول سال ۱۴۰۱ از کل ۳.۸ درصد رشد اقتصادی کشور، ۳.۴ درصد از محل بهره‌وری محقق شده است که نشان از سهم بیش از ۸۰ درصدی بهره‌وری در رشد اقتصادی کشور دارد.
مدیرعامل باشگاه شمس آذر از برگزاری جلسه فوق العاده برای بررسی شرایط حضور این تیم و انتخاب مربی در فصل آینده خبر داد.
آن وقت با صدایی بغض‌آلود با لحنی که تاثر و اندوه در میان آن موج می‌زد ادامه داد: همسرم که از جانم بیشتر او را دوست داشتم درگذشت و با مرگ او، من هم از خدمت ارتش استعفا کردم. آخر بعد از «زهرا» زندگی برایم پوچ شده بود و بعد از او دیگر ازدواج نکردم. مردی که مجلس را به توپ بسته بود، سربازی که سر میرزا کوچک خان جنگلی را به دست خویش بریده بود، در اینجا بار دیگر سکوت کرد.
تجمع ضد دولتی توسط جنبش وحدت در میدان آزادی ایروان پایتخت ارمنستان برگزار شد. بسیاری از معترضان حاضر در این تجمع خواستار استعفای نیکول پاشینیان، نخست وزیر و دولت این کشور شدند. در یکی از تصاویر منتشر شده از این تظاهرات زنی دیده می‌شود که دست نوشته‌ای به زبان فارسی با عنوان «اخراج خائنین از ایروان» را به دست گرفته است.
فتح الله زاده مدیرعامل استقلال در برنامه فوتبال برتر گفت: از همه عذرخواهی می‌کنم؛ هرچه به من می‌گویند حق دارند.
قزوین- سخنگوی باشگاه فوتبال شمس آذر از مخالفت هیئت مدیره این تیم با استعفای شهاب زندی خبر داد.
نیمه اول دیدار برگشت زنان ایران و میانمار با تک گل نگین زندی به سود تیم ملی ایران به پایان رسید.
دومین پیروی متوالی دختران زیر 20 سال ایران در بنگلادش رقم خورد.
شنیده‌ها و گمانه‌زنی های «تابناک» حکایت از آن دارد به زودی با تصمیم سکان دار بانک مرکزی، یک مقام ارشد ارزی در بانک مرکزی تغییر خواهد کرد.
شنیده‌ها و گمانه‌زنی های «تابناک» حکایت از آن دارد به زودی با تصمیم سکان دار بانک مرکزی، یک مقام ارشد ارزی در بانک مرکزی تغییر خواهد کرد.
مارن لوین که ۱۳ سال به عنوان به عنوان مدیر ارشد تجاری متا خدمت کرده، دوشنبه اعلام کرد که به زودی این شرکت را ترک خواهد کرد.
در جریان دیدار امروز خاتون برابر پیکان، نگین زندی، بازیکن 18 ساله خاتون بم در طول 9 دقیقه موفق به هت‌تریک شد!
زندی: فوتبال را از کوچه و خیابان شروع کردم و سال‌هاست که هرکسی فوتبال من را از نزدیک می‌بیند می‌گوید تو شبیه مهدی قائدی بازی می‌کنی!
هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال کشور امروز با انجام 3 دیدار در شهرهای مختلف برگزار می‌شود.
رضا زندی که به دلیل مشاجره با محمد موسوی از سرپرستی تیم نیان الکترونیک خراسان استعفا داد در توضیح دلیل کار خود می‌گوید، محمد موسوی به او فحاشی کرده است.
تبریز- هیات مدیره باشگاه تراکتور با استعفای قربان بردیف سرمربی این تیم موافقت کرده و اعلام داشتند که سرمربی جدید تراکتور به زودی معرفی می شود.
برخلاف شایعات منتشر شده، علی فتح‌الله‌زاده قصد تغییر در 2 پست مدیریتی باشگاه را ندارد.
شمسایی در حالی استعفا داد که تیم ملی از چند روز قبل، اردویش را شروع کرده و به زودی برای شرکت در تورنمنت تایلند، عازم این کشور خواهد شد.
دو تکواندوکار ایران در روز دوم از رقابتهای تکواندو نوجوانان جهان با برتری مقابل رقبا موفق به کسب مدال طلا شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ