فرمانده کل ارتش گفت: رشد و تعالی پدافند هوایی در بخش‌های مختلف، ماحصل اعتماد به نیروی مستعد، نخبه، معتقد و متعهد است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون منابع انسانی و فرهنگی قوه قضائیه گفت: به عنوان یک اصل باید بگویم در نظام جمهوری اسلامی ایران این انتظار وجود دارد که رشد و توسعه اقتصادی همراه با در نظر گرفتن عدالت اجتماعی باشد.
رئیس پلیس پیشگیری فراجا گفت: هدف از رتبه بندی کلانتران، تقویت حرفه ای گرایی توأم با تعهد، تقویت انگیزه کاری برای رشد و تعالی و به روز رسانی دانش، اطلاعات و تخصص کلانتران است.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا از نقش تاثیرگذار معاونت فرهنگی اجتماعی در راستای رشد و تعالی انتظامی کشور گفت: لازمه کار در معاونت فرهنگی اجتماعی داشتن کار فکری و فرهنگی است.
مشاور فرمانده معظم کل قوا گفت: شهید صیاد شیرازی در رشد و تعالی نیروهای مسلح نقش مؤثری ایفا کرد که این نشأت گرفته از ولایتمداری محض وی بود.
رئیسی در پیام‌هایی جداگانه با تبریک فرارسیدن عید فطر به سران و مردم کشور‌های اسلامی، عید فطر را عید بازگشت به فطرت و هنگامه سرافرازی و شعف روزه‌داران و بندگان صالح خداوند دانست و اظهار امیدواری کرد که به برکت این عید فرخنده و با تمسک به آموزه‌های بزرگ دین مبین اسلام و تعالیم حیات‌بخش پیامبر گرامی اسلام و در پرتو مساعی مشترک، در راستای تحقق آرمان‌های دین حیات‌بخش اسلام، وحدت و همبستگی روزافزون امت اسلامی و رشد و ارتقای همکاری‌های میان کشورهایمان بکوشیم.
زهره الهیان گفت: امروز ساماندهی پوشش درجامعه برای پیشگیری از آسیب‌ها و رعایت ارزش‌ها جهت ایجاد محیطی مساعد برای رشد وتعالی آحاد جامعه مطالبه ملت پر افتخار ایران از مسئولین است.
زهره الهیان گفت: امروز ساماندهی پوشش درجامعه برای پیشگیری از آسیب‌ها و رعایت ارزش‌ها جهت ایجاد محیطی مساعد برای رشد وتعالی آحاد جامعه مطالبه ملت پر افتخار ایران از مسئولین است.
اصلاح ساختارها و بازسازی بانک آینده در راستای رشد و تعالی بانک و ارائه خدمات بهینه به مشتریان و افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها از اولویت‌های اصلی بانک است.
معاون هماهنگ کننده سپاه با اشاره به تدوین و تصویب نظام‌نامه جامع سربازان در این نهاد، از تشکیل گردان‌های حضرت علی‌اکبر (ع) در سپاه برای رشد و تعالی سربازان خبر داد.
تایباد ـ مدیر حوزه علمیه فاضلیه مشهد گفت: حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن، باعث انرژی مضاعف به حرکت رو به رشد و تعالی انقلاب اسلامی ایران است.
سرپرست شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: سرمایه انسانی سازمان اصلی‌ترین مزیت رقابتی هستند که چنانچه درست مدیریت شوند، می‌توانند به‌عنوان عامل کلیدی در موفقیت سازمان مؤثر باشند.
شهرستانی گفت: بگذاریم پسران و دخترانمان رشد کنند و در مسیر رشد و تحصیل و حیات علمی و اجتماعی ایشان مانع تراشی نکنیم. بزرگترین ظلم به اسلام آن است که به نام اسلام، مانع تحصیل و رشد و تعالی دختران و پسرانمان شویم و یا جامعه‌ای عقب افتاده بسازیم. بدانیم جوانان در همه دنیا منشاء اثر بوده و مسئولیت‌های آینده بر شانه‌های ایشان قرار خواهد گرفت. جوانان مسلمان مهمترین سرمایه‌های اجتماعی ما هستند. حتی آنجا که تفاوتی هست، کافی است ایشان را از طریق حکمت و اخلاق حسنه با معارف حقیقی الهی و اسلامی آشنا کنیم، آنگاه خواهیم دید همین جوانان بهترین فداکاری‌ها را برای جامعه مسلمانان خواهند داشت.
یادگار سردار سلیمانی گفت: بهره برداری از منش، مرام و مکتب شهید سلیمانی می‌تواند رشد و تعالی ملت ایران و امت اسلام را رقم بزند.
سردار معروفی ادامه داد: در ۲۰ سال اخیر شعارهای سال توسط مقام معظم رهبری بر پایه اقتصاد، معیشت، کارآفرینی و تولید نامگذاری شده ‌که اگر آن شعارها به درستی عملیاتی می‌شد الان وضعیت اقتصادی و معیشتی کشور اینگونه نبود و به رشد و تعالی می‌رسید.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل با اشاره به نقش مؤثر زنان در رشد و تعالی انقلاب، گفت: زن با حجاب و هویت‌ساز انقلاب اسلامی خار چشم دشمنان است.
تبریز- امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه رشد و تعالی کشور مرهون آموزش و پرورش است، افزود: جهاد در راه ساخت کلاس‌های درس به معنی فراخوان دانش‌آموزان برای تحصیل علم و تربیت است.
آیت الله نوری همدانی گفت: اسلام برای رشد و تعالی جامعه بر مبارزه و ریشه کنی سه چیز تاکید کرده است؛ جهل، فقر و ظلم اگر به جای این سه دانش و آگاهی، رفاه اجتماعی و عدالت جایگزین شود شاهد رشد و بالندگی جامعه خواهیم بود.
رئیسی دانش‌آموزان و دانشجویان و به ویژه اعضای تیم‌های المپیادی را نماد و نمود پیشرفت کشور دانست و بر شناسایی این استعداد‌ها و فراهم کردن شرایط لازم برای تداوم رشد و تعالی آن‌ها تاکید کرد.
«محتوای صوتی و پادکست»؛«گرافیک متحرک»؛«پویانمایی»؛ «بازی‌های تعاملی»؛ «تصاویر سه بعدی» و «واقعیت افزوده» از قالب‌های مورد پذیرش در یازدهمین دوره جشنواره ملی تولید محتوای الکترونیکی رشد است.
کیهان نوشت: اتفاقاً جمهوری اسلامی توانسته است با ارائه الگوی هویتی و تمدنی جدیدی که تمدن غرب را به چالش کشیده است شرایط رشد و تعالی و بروز استعداد‌های زنان و دختران جامعه را با رعایت اصول اخلاقی و حفظ حجاب فراهم نماید و کارنامه‌ای پر بار در حقوق زنان از خود به جا گذارد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اصلاحات گسترده‌ای برای تبدیل دوره سربازی به دوران رشد، تعالی و توانمندسازی جوانان ایران انجام شده و در آینده نیز ادامه خواهد داشت.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اصلاحات گسترده‌ای برای به‌کارگیری مؤثر کارکنان وظیفه در مأموریت‌های اصلی و تبدیل دوره سربازی به دوران رشد، تعالی و توانمندسازی جوانان ایران انجام شده است.
رئیس‌جمهور گفت: ارزیابی مدیران باید به صورت دائم انجام شود تا موجب رشد و تعالی نظام اداری کشور شود.
رئیس قوه قضائیه گفت: حتی با وجود شناسایی و رفع آسیب‌ها نیز کار مجموعه حفاظت و اطلاعات پایان نمی‌یابد، بلکه باید برای تعالی و رشد هر چه بیشتر مجموعه قضائی عمل کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ