رئیسی دانش‌آموزان و دانشجویان و به ویژه اعضای تیم‌های المپیادی را نماد و نمود پیشرفت کشور دانست و بر شناسایی این استعداد‌ها و فراهم کردن شرایط لازم برای تداوم رشد و تعالی آن‌ها تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی با جمعی از بانوان موکب‌دار اربعین، پنجشنبه ۲۶ مرداد ماه در محل قرارگاه جهادی امام رضا(ع) دیدار و گفت و گو کرد.
«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و هیئت همراه عصر امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو کردند.
«شوکت میرضیایف» رئیس جمهور ازبکستان و هیئت همراه عصر امروز (یکشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو کردند.
قربانقلی بردی محمداف رئیس شورای مصلحت خلق ترکمنستان و هیئت همراه عصر امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو کردند
سید ابراهیم رئیسی در جریان سفر به اندونزی، عصر امروز سه شنبه با حضور در مرکز اسلامی جاکارتا با جمعی از مردم اندونزی دیدار و گفتگو کردند.
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران که به سوریه سفر کرده، از حرم حضرت زینب (س) دیدار کرد.
سید ابراهیم رئیسی که به منظور سفری دو روزه به سوریه عزیمت کرده است، با استقبال گسترده مردمی وارد زینبیه دمشق شد. رئیس جمهور، پیش از زیارت حرم مطهر حضرت زینب (س)، با جمعی از خانواده شهدا‌ی محور مقاومت دیدار و گفتگو کرد. وی همچنین مرقد مطهر حضرت زینب (س) را در شهر دمشق زیارت کردند.
«میدل ایست نیوز»، تصاویری از دیدار همسران روسای جمهور ایران و عراق منتشر کرد. در حاشیه سفر رئیس جمهور عراق به تهران، «شاناز ابراهیم» همسر وی با «جمیله علم الهدی» همسر ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران دیدار کرد.
سایت میدل ایست نیوز با انتشار تصاویری نوشت: در حاشیه سفر رئیس جمهور عراق به تهران، شاناز ابراهیم همسر وی با جمیله علم الهدی همسر ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران دیدار کرد.
سلطان عمان ضمن عرض تسلیت به رئیس جمهور بشار اسد و مردم سوریه بابت قربانیان حادثه زلزله، بر ادامه حمایت کشورش از سوریه برای غلبه بر اثرات زلزله و پیامد‌های جنگ و محاصره مردم سوریه تاکید کرد.
بثینه شعبان مشاور ویژه رئیس جمهور سوریه شامگاه شنبه یکم بهمن ۱۴۰۱ با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و گفتگو کرد.
سید ابراهیم رئیسی، ظهر امروز پنجشنبه در جریان دومین سفر دولت مردمی به استان دارالعباده یزد، با مردم این استان در میدان امیرچقماق دیدار کرد.
محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در سفر یک روزه خود به قم با مراجع عظام تقلید حضرات آیات، ناصر مکارم شیرازی، حسین نوری همدانی، عبدالله جوادی آملی و جعفر سبحانی دیدار و گفتگو کرد. احمد امیرآبادی فراهانی و مجتبی ذوالنوری نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار‌ها حضور داشتند.
رئیس جمهوری در شب یلدا با خانواده شهید آرمان علی‌وردی دیدار کرد و رئیس مجلس هم در مرکز نگهداری سالمندان حضور یافت.
رئیس جمهور همزمان با شب یلدا به دیدار خانواده شهید آرمان علی‌وردی از شهدای مدافع امنیت رفت.
سید ابراهیم رئیسی در دیدار هو، چون هوا معاون نخست وزیر چین با بیان اینکه روابط جمهوری اسلامی ایران و چین از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همواره در حال گسترش بوده است، گفت: برخی مواضع مطرح شده در سفر اخیر رئیس جمهور چین به منطقه موجب ناخرسندی و گلایه‌مندی ملت و دولت ایران شده و مطالبه جدی ایران جبران مواضع بیان شده است.
دیدار مادران روس با ولادیمیر پوتین در اقامتگاه رسمی رئیس جمهوری روسیه برگزار شد. در تصاویر این دیدار دیده می‌شود که ۱۷ نفر از مادران روس، برخی با روسری‌های سیاه به رسم عزاداری، با پوتین بر سر یک میز نشسته‌اند.
حجت‌الاسلام حاج علی اکبری، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور، دوشنبه ۲۳ آبان‌ماه با اقشار مختلف مردم از جمله علمای اهل تسنن و تشیع در زاهدان دیدار کرد. در تصاویر منتشر شده از این مراسم مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی حضور ندارد. محمدجواد حاج‌ علی‌اکبری به نمایندگی از طرف رهبر انقلاب به استان سیستان و بلوچستان سفر کرده است.
کادر فنی و مسئولان وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال پس از برگزاری آخرین دور از تمرینات خود در کمپ تیم ملی، با حضور در دفتر رئیس جمهور، با سید ابراهیم رئیسی دیدار کردند. اعضای تیم ملی فوتبال امروز راهی دوحه خواهند شد تا از فردا و با ملحق شدن لژیونر‌ها که مستقیم به دوحه می‌روند، تمرینات خود را در قطر پیگیری کرده و برای رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ آماده شوند.
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه با قاسم جومرت توکایف رئیس جمهور قزاقستان در آستانه دیدار و گفتگو کرد. اردوغان رئیس جمهور پس از گفتگو با توکایف رئیس جمهور قزاقستان به بازی تنیس روی میز پرداخت.
رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه که برای شرکت در نشست جامعه سیاسی اروپا به پراگ سفر کرده است، با الهام علی‌اف، رئیس جمهور آذربایجان و نیکول پاشینیان، نخست وزیر ارمنستان دیدار و گفتگو کرد. امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه نیز در این دیدار حضور داشت.
سید ابراهیم رئیسی در حاشیه اجلاس عمومی سازمان ملل متحد با امانوئل ماکرون رئیس‌جمهوری فرانسه دیدار و گفتگو کرد.
رؤسای جمهور ایران و بلاروس، صبح امروز جمعه در حاشیه اجلاس سران سازمان همکاری‌های شانگهای، دیدار و گفتگو کردند.
حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور کشورمان با پوتین رئیس جمهور روسیه در ازبکستان دیدار و گفتگو کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ