کیهان نوشت: اتفاقاً جمهوری اسلامی توانسته است با ارائه الگوی هویتی و تمدنی جدیدی که تمدن غرب را به چالش کشیده است شرایط رشد و تعالی و بروز استعداد‌های زنان و دختران جامعه را با رعایت اصول اخلاقی و حفظ حجاب فراهم نماید و کارنامه‌ای پر بار در حقوق زنان از خود به جا گذارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیهان نوشت:سفیر ژاپن در تهران گفته روسیه کشور متجاوز است. جمهوری اسلامی در کنار مردم اوکراین بایستد!
روزنامه کیهان در حمله‌ای تازه، با دستکاری اظهارات ظریف، در جریان سفر به کویت در سال۱۳۹۲، موضع رسمی جمهوری اسلامی که از سال۱۳۷۰ بر گفتگو با امارات برای حل مسائل اختلافی تاکید می‌کرد را به دیپلماسی پادشاهان قاجار و رضا خان و محمدرضا پهلوی توصیف کرد.
جمهوری اسلامی ایران، از معماران اصلی نظم جهانی جدیدی است که در حال شکل گیری است و امثال آقای حسین مرعشی با وجود این‌که می‌دانند تغییر نقشه «قرن جدید آمریکایی» به «قرن جدید آسیایی» بدون راهبرد حکیمانه مقاومت (جمهوری اسلامی) ممکن نبود، سعی می‌کند تا کشورمان را منفعل و ناتوان نشان دهد و حال آن که مقامات متعدد آمریکایی و صهیونیست بار‌ها اذعان کرده‌اند که اگر ورق تحولات برگشته، زیر سر ایران است.
مدیر مسئول کیهان بیان کرد: بسیاری از گزارش‌های سیاه و دروغ علیه جمهوری اسلامی ایران که در خارج از کشور مطرح می‌شود را از داخل می‌گیرند.
کیهان نوشت: مادر «کیان پیرفلک» آنچنان غرق رسانه‌های دشمن بود که برای خونخواهی فرزندش به دامن قاتلان او پناه برد و وقتی قاتل اصلی کیان را شناسایی کردند این زن مدعی بی‌گناهی او شد و او را مظهر شرافت دانست!
کیهان نوشت: برای راستی‌آزمایی آزادی شرکت در انتخابات ایران کافی است نه به صفحه رأی شناسنامه مردم عادی وکارمندان رسمی دولت، بلکه یک نگاه به شناسنامه مدیران سطوح میانی این نظام جمهوری اسلامی داشته باشید تا ببینید چند درصد از این مدیران در انتخابات مختلف شرکت داشته‌اند تا قدرت انتخابات آزاد در جمهوری اسلامی را با نظام‌هایی که در قانون اساسی آن‌ها تهدید به تحریم‌هایی اجتماعی شده است مشاهده کنید!
کیهان نوشت: دلیل اینکه قاطبه فقهای معاصر پس از انقلاب اسلامی و حاکمیت فقیه جامع‌الشرایط، حفظ نظام اسلامی را واجب می‌دانند، این است که حفظ جمهوری اسلامی لازمه حفظ اسلام قلمداد می‌شود.
روزنامه کیهان نوشت: طی هفته‌ها و روز‌های گذشته، در حوزه سیاست خارجی، جمهوری اسلامی ایران، چند دستاورد بزرگ و بعضا بی‌نظیر داشت.
متهم پرونده جعل نظرسنجی به نفع آمریکا، برای تخطئه نظام جمهوری اسلامی، از رژیم صهیونیستی تمجید کرد.
وقتی می‌گوییم عددسازی نه تنها به درد جمهوری اسلامی نمی‌خورد بلکه می‌تواند مایه وهن نیز باشد، همین است. چطور می‌شود در سال ۱۳۸۹، تعداد شرکت کنندگان ۵۰ میلیون باشد و در سال ۱۴۰۱ به ۲۰ میلیون نفر برسد و رکورد بالاترین مشارکت را بشکند. اگر واقعاً در سال ۱۳۸۹، تعداد مشارکت کننده ۵۰ میلیون بوده و الان با ۳۰ میلیون نفر ریزش به کمتر از نصف کاهش یافته که باید مسؤولان فکری اساسی‌تر کنند، اگر هم عددسازی‌های کیهانی کیهان است، که هیچ! درست مانند کسانی که با چند ده هزار نفری خواندن حضور مردم، عددبافی می‌کنند که آن هم هیچ!
محمدرضا باهنر در پی انتقاد‌های انجام شده، اظهارات خود را اصلاح کرده و گفت: جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گاه رژیم صهیونیستی را به رسمیت نشناخته؛ نمی‌شناسد و نخواهد شناخت. اینکه ما رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسیم و دشمن خود می‌دانیم کاملا طبیعی است، چون این رژیم اولا؛ یک رژیم جعلی و غاصب است و ثانیا؛ از ابتدای انقلاب تاکنون دشمنی‌های فراوانی علیه ملت ایران داشته و شهدای زیادی از ما گرفته است. حتی قبل از انقلاب هم در کنار رژیم شاه هر آنچه توانست علیه انقلابیون ایران انجام داد.
کیهان نوشت: بر خلاف تبلیغات جهت‌دار غرب، جمهوری اسلامی ایران تا به امروز در موضوع جنگ اوکراین و موارد مشابه در منطقه، خویشتندارانه رفتار کرده است؛ اما در صورت ادامه مواضع خصمانه غرب، حتما نقطه پایان بر این خویشتنداری خواهد گذاشت.
کیهان نوشت: براساس توصیه روزنامه جمهوری اسلامی برای یافتن ردپای جاسوس‌ها باید به سراغ کسانی بروند که مانند علیرضا اکبری همه توان خود را برای دفاع از برجام و FATF و مدعیان اصلاحات هزینه کرده بودند.
کیهان نوشت: آنچه که تحلیلگران نظامی و سیاسی و... انتظارش را می‌کشند «مصداقی و گذرا» است درحالی که آنچه که جمهوری اسلامی در پی آن است، «ماهوی و پایدار» است. در حقیقت جنس انتقام سخت، از جنس صدور انقلاب اسلامی می‌باشد.
کیهان نوشت: رهبران خودخوانده اپوزیسیون گرد هم آمده سخن خود را یکی کرده تا به‌زعم خود بزرگ‌ترین نقطه ضعف «انقلاب ۱۴۰۱»! را که فقدان رهبری واحد بود مرتفع کرده و در سال جدید مواجهه قدرتمندتری را با جمهوری اسلامی سامان دهند.
اشرافیت غربگرا چرا رویگردانی مردم از آن‌ها در انتخابات را انکار و موضوع بررسی صلاحیت‌ها را به رخ می‌کشد؟ آیا مدعیان اعتدال و اصلاحات در انتخابات مجلس به جای یک لیست، سه فهرست ارائه نکردند؟ و در انتخابات ریاست جمهوری، دو نامزد نداشتند که خاتمی و ۱۶ حزب اصلاح‌طلب، نهایتاً پای حمایت از عبدالناصر همتی جمع شدند؟!
روزنامه اعتماد چاپ تهران، در گزارشی با عنوان «پروژه حذف ایران» نوشت که اجلاس هفته گذشته کنفرانس درباره عراق موسوم به «بغداد۲» که در اردن برگزار شد، غافلگیری تازه برای جمهوری اسلامی داشت. فرانسه و کشور‌های منطقه تلویحا از عراق خواستند از نفوذ جمهوری اسلامی دوری کند.
کیهان نوشت: دشمن به خیال خام خود تصور می‌کرد که با «میدان‌دار کردن دلقک‌ها» می‌تواند به جمهوری اسلامی ایران و ملت بزرگ ایران آسیب برساند. اما نکته اینجاست که دشمن نمی‌تواند بفهمد که در این عالم به غیر از محاسبات سیاسی، محاسبات دیگری هم وجود دارد که همان سنت‌های الهی هستند.
نویسنده کیهان با بیان این مقدمه تاکید کرده است: فردای پس از جمهوری اسلامی، جهنمی بیش نیست. نظام جمهوری اسلامی و ملت فهیم ایران بدون توجه به تندباد توطئه‌ها، قرص و محکم به حرکت خود ادامه خواهد داد.
کیهان نوشت: حق مردم هر کشوری به ویژه ملت مسلمان ماست که از فضای مجازی و ارتباطی قانونمند، سالم، شفاف، پاسخگو و امن برخوردار باشند و جای سوال است که یک فرد در کسوت روحانی چگونه می‌تواند ضرورت و بداهت این موضوع را به تمسخر بگیرد و خواستار برقراری شبکه ارتباطی غیر پاسخگو و ناامن و لجام‌گسیخته خارجی باشد؟!
کیهان نوشت: گوشی هوشمند خود را کمی کنار بگذارید، به بیرون بروید و در دنیای حقیقی با امنیتی که جمهوری اسلامی در یکی از ناامن‌ترین مناطق جهان برای‌تان پدید آورده از قدم‌زدن در خیابان لذت ببرید و ببینید آن بیرون خبری نیست!
نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای حمل تانک‌های چند تنی در رزمایش اقتدار ۱۴۰۱ از کشنده‌های کیان ۷۰۰ استفاده کرد
خبر‌هایی دیروز منتشر شد که می‌تواند بر روی بورس امروز ۲۶ تیرماه ۱۴۰۱ تاثیرگذار باشد. از آن جمله می‌توان به افزایش سرمایه شرکت سرمایه گذاری ساختمانی بین المللی نام آوران مهندسی با نماد ثنام به اشاره کرد.
مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی ‌ادعا کرد اگر بهشتی امروز در میان ما بود، در حصر بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ