«محتوای صوتی و پادکست»؛«گرافیک متحرک»؛«پویانمایی»؛ «بازی‌های تعاملی»؛ «تصاویر سه بعدی» و «واقعیت افزوده» از قالب‌های مورد پذیرش در یازدهمین دوره جشنواره ملی تولید محتوای الکترونیکی رشد است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- معاون پرورشی آموزش و پرورش استان سمنان از برگزاری مراسم معنوی احلی من العسل ویژه نوجوانان استان برای یازدهمین سال پیاپی خبر داد و گفت: هیئات دانش آموزی در این مراسم حضور دارند.
یازدهمین دوره مرحله استانی طرح ملی دادرس برگزار و دختران دانش آموز برای روزهای سخت در حوادث آماده می‌شوند.
با موافقت فدراسیون وزنه برداری غرب آسیا، یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی وزنه برداری مردان غرب آسیا در ایران برگزار خواهد شد.
معاون فناوری آموزشی دفتر انتشارات و فناوری آموزشی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی از برگزاری اختتامیه یازدهمین دوره جشنواره ملی تولید محتوای الکترونیکی رشد در اواخر خرداد خبر داد.
یازدهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری در دوره پنجم صبح امروز (سه‌شنبه دوم اسفند) به ریاست آیت‌الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرنگان رهبری برگزار شد.یازدهمین اجلاسیه دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری تا عصر فردا ادامه دارد و با صدور بیانیه‌ای به کار خود پایان می‌دهد. حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) و دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های اعضای مجلس خبرگان در روز پنجشنبه (چهارم اسفند) است.
یازدهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری در دوره پنجم، صبح امروز سه‌شنبه ۲ اسفندماه ۱۴۰۱ به ریاست آیت‌الله احمد جنتی برگزار شد.
یازدهمین اجلاسیه رسمی دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری صبح امروز سه‌شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ با حضور اعضا و به ریاست آیت الله احمد جنتی در ساختمان مجلس قدیم در حال برگزاری است .
دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری در اطلاعیه ای از برگزاری یازدهمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری در تاریخ های دوم و سوم اسفند ماه خبر داد.
یازدهمین جلسه هیأت امنای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با حضور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد.
یازدهمین کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی به منظور توسعه فعالیت های پژوهشی، آشنایی با دستاوردهای علمی و گسترش تعامل و همکاری میان پژوهشگران علوم اعصاب پایه و پالینی برگزار می شود.
جشنواره تئاتر فجر چهل و یکم از امروز -اول بهمن- با برگزاری مراسم افتتاحیه و آغاز نمایش‌های صحنه‌ای نخستین گام خود را برمی‌دارد و تا یازدهم بهمن که برگزیدگان در مراسم اختتامیه معرفی خواهند شد، این دوره از جشنواره تداوم خواهد داشت.
هرچند بیش از یک‌سال تا زمان برگزاری انتخابات مجلس دوازدهم باقی مانده است، اما همان‌طور که مشخص شده، شکاف‌ها در مجلس در حال اوج‌گیری است و با روندی که در جریان است، توقع آرام شدن اوضاع در بین نمایندگانی که از طریق لیست «ایران سربلند» به بهارستان رسیده‌اند، دور از انتظار است. اختلافاتی که می‌تواند لیست واحد اصول‌گرایی را تحت تاثیر قرار داده و اتحاد آن‌ها را به مخاطره بیندازد.
یازدهمین همایش «نماد مقاومت» با حضور چهره‌های سیاسی و فعالان حوزه مقاومت برگزار شد.
مراسم یازدهمین سالگرد تاسیس باشگاه استقلال خوزستان با حضور اعضای هیات مدیره و اعضای این تیم، برگزار شد.
هفته یازدهم  و آخر  دور رفت رقابت های لیگ برتر بسکتبال کشور در شهرهای مختلف برگزار و با صدرنشینی شهرداری گرگان به پایان رسید.
یازدهمین جلسه شورای هماهنگی مراکز اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی کشور به میزبانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.
مراسم یازدهمین سالگرد شهادت سردار حسن تهرانی مقدم، پدر موشکی کشورمان فردا در قطعه ۲۴ بهشت زهرا در جوار مزار مطهر آن شهید والا مقام برگزار می‌شود.
مراسم یازدهمین سالگرد شهادت سردار حسن تهرانی‌مقدم صبح امروز با حضور مقامات عالی‌رتبه نظامی در ستاد نیروی هوافضای سپاه برگزار شد.
یازدهمین و آخرین هفته لیگ برتر پیش از برگزاری جام جهانی در حالی به پایان رسید که باز هم از دو خرید تابستانی آبی‌ها رونمایی نشد.
عماد افروغ، عضو شورای فرهنگ عمومی کشور و استاد جامعه‌شناسی دانشگاه تربیت مدرس امروز سوم آبان در آیین افتتاحیه یازدهمین دوره مسابقات ملی «مناظره دانشجویان ایران» که توسط سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی برگزار شد، دربارۀ ناآرامی‌های اخیر کشور صحبت کرد.
ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی اعلام کرد: یازدهمین کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی آذرماه برگزار می شود.
نماینده اراک در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع برگزاری تجمعات اعتراضی با نظر وزارت کشور و مرکز پژوهش‌ها در حال بررسی است تا به یک پیش‌نویس قانونی تبدیل شده و به صحن مجلس بیاید.
دومین مرحله یازدهمین مسابقه ملی فناوری نانو در ۱۹ حوزه امتحانی برگزار می شود.
یازدهمین مجمع عمومی فدراسیون همبستگی کشورهای اسلامی در قونیه و با حضور نمایندگان ایران برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ