معاون هماهنگ کننده سپاه با اشاره به تدوین و تصویب نظام‌نامه جامع سربازان در این نهاد، از تشکیل گردان‌های حضرت علی‌اکبر (ع) در سپاه برای رشد و تعالی سربازان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون وزیر نیرو از ابلاغ نظام‌نامه پژوهش، فناوری و نوآوری وزارت نیرو خبر داد و گفت:مجوز جذب هزارنخبه در مجموعه صنعت آب و برق توسط وزیر نیرو از هیئت دولت دریافت شده که ماه جاری اجرایی می شود.
با حضور برخی معاونین و رؤسای ادارات مرتبط، مراحل مستندسازی فرآیندهای کاری در فرودگاه بررسی شد تا نظامنامه بهره برداری از این فرودگاه برای کسب گواهینامه فرودگاهی، تکمیل و ارسال شود.
نخستین نشست بررسی پیش‌نویس نظام‌نامه تجمیع و یکپارچگی اراضی کشاورزی با حضور مسئولان سازمان امور اراضی، وزارت جهاد کشاورزی و نمایندگان سازمان تعاون روستایی برگزار شد.
مدیرکل پایگاه‌های میراث ملی و جهانی گفت:نظام‌نامه پایگاه‌های میراث ملی و جهانی ابلاغ شد.
آغاز سفرهای آخر تابستان و نبود بلیت پرواز، تدوین نظام‌نامه پایگاه‌های میراث فرهنگی ملی و جهانی، برگشت طرح مانع‌زدایی از توسعه برق از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
مدیرکل امور پایگاه‌های میراث ملی و جهانی گفت: از ابتدای مهرماه سال‌جاری با تدوین نظام‌نامه پایگاه‌های میراث ملی و جهانی شاهد فصل جدیدی از مدیریت پایگاه‌های میراث فرهنگی کشور خواهیم بود.
در چهارمین جلسه کارگروه راهبردی و تدوین الگوی عملیاتی و مقررات عمومی صیانت از کودکان و نوجوانان طرح اینترنت کودک معرفی و نظام‌نامه رده‌بندی سنی محتوا و خدمات ارائه شد.
در سال ۱۲۹۲ شمسی برای سر و سامان دادن به وضع شهربانی کشور (نظمیه) عده‌ای مستشار سوئدی استخدام شدند. مستشاران سوئدی ابتدا نظام‌نامه محابس را تهیه کردند که در سال ۱۲۹۸ شمسی به تصویب هیات دولت رسید و این اولین آیین نامه و مقررات زندان‌ها شد. برای مثال در این آیین نامه زجر بدنی و زنجیر کردن زندانیان ممنوع بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ