ده ها نظامی اوکراینی برای کار با سامانه ضد موشکی پاتریوت به آمریکا اعزام می شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک مقام ارشد کاخ سفید اذعان کرد که اوکراینی‌ها می‌دانند که زمان به نفع آنها نیست و با شروع پاییز، مانور دادن روی زمین و استفاده از پهپادها و سامانه‌های پدافند هوایی برایشان دشوار خواهد بود.
در ویدئویی که روس ها منتشر کرده اند، یک نفربر اوکراینی، به کمک سربازان اوکراینی که در یک سنگر گیر افتاده اند می آید و همه شان را سوار می کند ولی چند متر آن سوتر، اتفاق غم انگیزی در انتظارشان است.
قبلا در حمله زاپروژیا کلیپی توسط روس ها منتشر شد که در آن هدف قرارگرفتن ادوات اوکراینی مشاهده می‌شد، اما به دلیل نبود پهپاد نظارتی، ما نمی‌توانستیم نتیجه پس از برخورد این نوع کوادکوپتر ها به ادوات زرهی را مشاهده کنیم. کلیپ بالا که متعلق به یک هفته گذشته می باشد، انهدام ادوات زرهی و توپخانه ای مختلف روسیه توسط کوادکوپتر های انتحاری مجهز به RPG اوکراین را نشان میدهد، از آنجایی که این کوادکوپتر ها پرتابه RPG را از زاویه بالا به هدف خود می‌کوبند، بدین شکل در اکثر مواقع نفوذ مناسب در زره داشته و باعث آتش سوزی یا در نهایت اَمورک شدن خودروی زرهی مذکور می‌شوند.
تانک ها، خودروهای جنگی و نفربرهای زرهی شبه نظامیان اوکراینی با آتش توپخانه های روسی در زاپوروژیه منهدم شدند.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره خنثی‌سازی عملیات نیروهای اوکراینی که قصد نفوذ در خاک مسکو را داشتند، اعلام کرد: بیش از ۵۰ اوکراینی کشته شده و ۴ خودروی زرهی آن ها نیز منهدم شد.
«جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا موافقت خود را با آموزش اوکراینی ها برای کار با جنگنده‌های اف-۱۶ اعلام کرد.
نیروی هوایی اوکراین اعلام کرد: پهپادی که چند روز پیش در کیف سرنگون شد، پهپاد TB۲ اوکراینی بوده است.
حمله پهپادهای اوکراینی به انبار نفت روسیه در شهر کراسنودار را مشاهده می‌کنید؛بر اساس گزارش ها، یک پهپاد با موفقیت رهگیری شد و دیگری به انبار اصابت کرد.
مقامات اوکراینی از تداوم حمایت گسترده اروپایی ها از کی یف در جنگ با روسیه خبر دادند.
«ولودیمیر زلنسکی» در واکنش به حملات موشکی روسیه گفت که اوکراین به خاطر حملات موشکی گسترده به مناطق مختلف این کشور شب سختی را پشت سر گذاشت.
سخنگوی وزارت دفاع روسیه از کشته و مجروح شدن شماری از نظامیان اوکراین در درگیری ها در منطقه دونتسک خبر داد.
یک مقام ارتش اوکراین از تداوم درگیری ها میان نیروهای روس و اوکراینی در شمال دونتسک خبر داد.
بنا به اعلام وزارت دفاع روسیه، در درگیری های شبانه روز گذشته، شمار دیگری از تسلیحات نظامی ارتش اوکراین منهدم شد.
فرماندار موقت منطقه خرسون از کشته شدن ده ها غیر نظامی در این منطقه، به دست نیروهای اوکراینی خبر داد.
بنا به گزارش ها، نیروهای اوکراینی گلوله باران جمهوری خلق دونتسک را از صبح امروز آغاز کرده اند.
یک مقام ارشد پنتاگون ضمن تأکید بر ادامه حمایت آمریکا از کی یف مدعی شد که تعیین زمان مذاکره با روسیه به عهده خود اوکراینی ها است.
براثر بمباران ارتش روسیه، نیروهای اوکراینی در جنوب دونتسک متحمل شکست با بیش از ۱۲۰ تلفات شدند.
وزارت دفاع روسیه امروز با صدور بیانیه ای با اعلام آزاد سازی «زایتسوو» در دونتسک خبر داد: بیش از ۱۲۰ نظامی اوکراینی طی شبانه روز گذشته در جریان درگیری ها کشته شدند.
وزارت دفاع روسیه امروز با صدور بیانیه ای با اعلام آزادی«زایتسف» در دونتسک خبر داد: بیش از ۱۲۰ نظامی اوکراینی طی شبانه روز گذشته در جریان درگیری ها کشته شدند.
رئیس جمهور منطقه خودمختار چچن گفت: آنچه اوکراینی ها تا کنون مشاهده کرده اند، فقط یک شوخی کودکانه بوده است و آنها باید منتظر عواقب وخیم تاکتیک های جدید ما باشند.
رئیس جمهور اوکراین ضمن درخواست از کشورهای اروپایی برای اعمال بسته تحریمی جدید علیه روسیه مدعی شد که نیروهای اوکراینی شش هزار کیلومتر مربع از خاک این کشور را از روسیه پس گرفته اند.
رسانه ها از وقوع حمله به ساختمان ویژه نیروگاه اتمی زاپروژیا از سوی نیروهای اوکراینی خبر می دهند.
رسانه ها از سرنگونی یک فروند پهپاد اوکراینی بر فراز نیروگاه اتمی «زاپروژیا» خبر می دهند.
در چارچوب برنامه آموزشی دولت انگلیس برای نظامیان اوکراینی، ارتش نیوزلند نیز اعلام کرد: ۱۲۰ نظامی خود را برای آموزش اوکراینی‌ها به انگلیس اعزام می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ