پارلمان صنعا به شدت از کارشکنی آمریکا و انگلیس در روند تلاشهای میانجی گرایانه عمان در زمینه صلح یمن، انتقاد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشکنی درویش و نخریدن بازیکن خارجی در پرسپولیس
کارشکنی انگلیس علیه ملی‌پوش دوچرخه‌سواری ایران
شیخ احمد قبلان از شخصیت‌های برجسته دینی لبنان، آمریکا را عامل کارشکنی در امور این کشور دانست و گفت که واشنگتن مانع اصلی در مسیر انتخاب رئیس جمهور جدید لبنان است.
ماجرای مسافران ناشناس دوسال پیش اعزامی به شیکاگو چیست؟ سی نفر اضافه فعلی کیستند؟ چطور درباره وضعیت خدمت سربازی دو بازیکن اصلی تیم اطلاعات نادرست به سفارت آمریکا در آنکارا ارائه شده؟ فدراسیون چگونه از مدیر بازنده، قهرمان ساخت؟!
ماجرای مسافران ناشناس دوسال پیش اعزامی به شیکاگو چیست؟ ۳۰نفر اضافه فعلی کیستند؟ چطور درباره وضعیت خدمت سربازی دو بازیکن اصلی تیم اطلاعات نادرست به سفارت آمریکا در آنکارا ارائه شده؟ فدراسیون چگونه از مدیر بازنده، قهرمان ساخت؟!
هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳ در حالی تا چهار روز دیگر آغاز خواهد شد که به دلیل کارشکنی آمریکایی‌ها تیم ایران در حال حاضر بدون سرمربی و تنها با ۱۲ بازیکن می‌تواند از فرانکفورت راهی آناها
مقامات آنکارا در پی کارشکنی و مخالفت کنگره با تحویل جنگنده‎های اف.۳۵ به ترکیه، انصراف خود از خرید آن را اعلام کرده و خواهان دریافت مبلغ پرداخت شد قرارداد این خرید نظامی هستند.
در آستانه عید سعید فطر، رئیس شورای عالی سیاسی یمن، در نطقی تلویزیونی، آمریکا را متهم به کارشکنی در تحقق مذاکرات صلح با طرف‌های درگیر در یمن کرد.
کارشکنی ترکیه، رنکینگ دورقمی جهان را از ملی‌پوش ایران گرفت
سابقه وزارت خارجه ایالات متحده و سفارتخانه‌های آمریکا در کارشکنی صدور ویزا برای تیم‌های ورزشی ایران، باعث ایجاد تردید و حساسیت نزد مدیران و رسانه‌های ورزشی در ایران شده است.
وضعیت نه جنگ و نه صلح یمن با توجه به ادامه کارشکنی های آمریکا و ائتلاف سعودی مدت زیادی نمی تواند دوام بیاورد و به زودی باید منتظر فعال شدن تسلیحات مخوف صنعا بود.
عضو دفتر سیاسی جنبش انصار الله با بیان اینکه آمریکا و انگلیس در مسیر تلاش برای حل بحران یمن کارشکنی می کنند، گفت این رویکرد راهی جز آغاز دور جدید عملیات نظامی علیه متجاوزان باقی نمی گذارد.
عضو دفتر سیاسی جنبش انصار الله با بیان اینکه آمریکا و انگلیس در مسیر تلاش برای حل بحران یمن کارشکنی می کنند، گفت این رویکرد راهی جز آغاز دور جدید عملیات نظامی علیه متجاوزان باقی نمی گذارد.
سرمربی تیم ملی قایقرانی رویینگ گفت: تلاش می‌کنیم که اجازه ندهیم چینی‌ها برخی مواد را از بازی‌های آسیایی حذف کنند.
پارلمان صنعا تحرکات انگلیس علیه یمن را به شدت محکوم کرد.
کاراته‌کاهای ایرانی اعزامی به مسابقات اوپن پاریس به دلیل عدم حضور روادید از سوی سفارت فرانسه فرصت حضور در این مسابقات را از دست دادند.
یکی از نمایندگان ائتلاف فتح در پارلمان عراق تأکید کرد که سیاست های استعماری آمریکا منافع عراق را با خطر مواجه کرده و مانع اجرای طرح های راهبردی در این کشور شده است.
معاون اقتصادی رئیس جمهور اظهار کرد: امروز نیز آمریکا و انگلیس به دلیل پیشرفت‌های ملت ایران این طور دست به کارشکنی می زنند و تلاش می کنند از اعتراضات مردمی سو استفاده کنند و آن را به انحراف بکشند.
معاون اقتصادی رئیس جمهور اظهار کرد: امروز نیز آمریکا و انگلیس به دلیل پیشرفت‌های ملت ایران این طور دست به کارشکنی می زنند و تلاش می کنند از اعتراضات مردمی سو استفاده کنند و آن را به انحراف بکشند.
کارشکنی مجدد آمریکا در دادن ویزای کشتی‌گیران ایران
مشاور تیم مذاکره‌کننده ایران توضیح داد: دیدگاه ایران این است که برای این که بتواند از توافق رضایت داشته باشد و اطمینان داشته باشد که به طور کامل اجرایی می‌شود، برخی مسائل باید حل و فصل شوند.
رئیس اداره اطلاعات ستاد کل روسیه از بخشی از کارشکنی های آمریکا در مسیر جلوگیری از رسیدن سوریه به ثبات پرده برداشت.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: متاسفانه از زمان تصویب قانون جهش مسکن تاکنون شورای عالی معماری و شهرسازی اقدامی نکرده و کارشکنی داشته است.
علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در ابتدای این جلسه از وضعیت کشور و تلاش های نیروهای مسلح و ارکان گوناگون نظام در برقراری امنیت در داخل و منطقه خلیج فارس گزارشی داد و آزادسازی نفتکش حامل نفت ایران در آب‌های یونان را مرهون ایستادگی ملت ایران مقابل زیاده خواهی استکبار دانست. وی همچنین گزارشی از آخرین وضعیت مذاکرات برای رفع تحریم‌ها و کارشکنی آمریکا را به اعضای مجمع ارائه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ