هدایت ممبینی اعلام کرد فدراسیون فوتبال به منظور برگزاری بازی تدارکاتی برای تیم ملی مذاکرات خود را با هشت کشور آغاز کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر گروه پژوهشی طراحی فرآیندهای شیمیایی جهاددانشگاهی تهران گفت: این سازمان تنها تولیدکننده ماده«کوتینگ ایجنت» در کشور است،پژوهشگران موفق شدند طی ۱۵ ماه به دانش‌فنی تولید این ماده دست یابند.
رئیس سازمان چای کشور گفت: افزایش قیمت چای خشک داخلی متناسب با رشد تورم، هزینه‌های تولید و سایر عوامل زندگی است و به میزان تولید ارتباط ندارد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با راهبردی خواندن نقش و اهمیت شرکت صنعتی نیرومحرکه در صنعت خودرو کشور، گفت: توسعه گیربکس اتوماتیک از پروژه های مهمی است که این شرکت با سرعت بالایی باید آن را محقق کند تا سهم محصولات اتوماتیک در سبد تولیدات ایران خودرو افزایش یابد.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: سهم اقتصاد دیجیتال در تولید ناخالص داخلی ایران به ۷.۵ درصد افزایش یافته است.
مدیر عامل اتحادیه تعاونی های عشایری دامداران گفت:سهم جامعه عشایر در تولید ناخالص داخلی حدود ۸۵ هزار میلیارد تومان بوده که ۳.۱ درصد از تولید ناخالص داخلی را به خودش اختصاص داده است.
به‌منظور ارتقای سامانه روغن‌کاری قطعات و اجزای پیشرانه TU5P و افزایش میزان بهره‌وری آن، با بهره‌گیری از دانش فنی داخلی و الگوگیری از نمونه های خارجی موجود، پمپ‌روغن پیشرانه TU5P داخلی سازی شد و به مرحله تولید انبوه رسید.
میانگین ارزبری تولید خودروی داخلی ۲ هزار و ۶۵۰ دلار و خودروهای مونتاژی ۴ هزار و ۵۰۰ دلار است؛ البته حداکثر ارزبری داخلی ها ۴.۷ هزار دلار و حداکثر ارزبری مونتاژی ها ۱۹.۲ هزار دلار بوده است.
معاون ساخت وتوسعه راه آهن از خودکفایی در تولید ریل خبر داد و گفت: خط ریلی زاهدان- خاش به طور کامل داخلی سازی شده است.
وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر لزوم افزایش رشد تولید و استفاده از توان داخلی اعلام کرد: تولید ۱۰۸۱ دستگاه انواع واگن باری در سال ۱۴۰۰، به ۱۵۹۸ واگن باری در سال ۱۴۰۱ رسید.
معاون صنایع عمومی وزارت صمت با بیان اینکه سرمایه‌گذاری‌ها به نتیجه رسید، اظهار داشت: در پاییز سال گذشته رشد ۱۱.۶ دهم درصدی را در تولید تجربه کردیم که به نوعی در تاریخ ایران بی‌نظیر بود.
معاون برنامه ریزی جامع تولید گروه خودروسازی سایپا گفت: گروه خودروسازی سایپا با تولید453 هزار و ۴۳۷ دستگاه خودرو محصولات داخلی، در تاریخ ۱۱ اسفند، رکورد ده ساله اخیر خود را شکست.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی گفت: این موضوع مسئولیت‌های سنگینی را بر دوش این وزارتخانه گذاشته که باید سهم خود را در ارتقا اقتصاد کشور ایفا کند.
بر اساس آمار، نرخ رشد تولید ناخالص داخلی چین در سال ۲۰۲۲ به ۳ درصد کاهش یافت.
نسل جدید پیشرانه محبوب خانواده EF با نام EFP به زودی طی مراسمی رونمایی و به تولید انبوه می‌رسد و به عنوان قدرتمندترین قوای محرکه ای که در حال حاضر در صنعت خودرو ایران تولید می‌شود، قرار است برای اولین بار بر روی دناپلاس توربو جدید که امکانات ایمنی و رفاهی بیش‌تری نسبت به نسخه پیشین دارد نصب شود.
به منظور بازدید از شعب استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری و دیدار با کارکنان شاغل در منطقه، معاون اعتبارات و بانکداری شرکتی با هیئت همراه به این استان ها سفر کردند.
بختیاری گفت: با تولیدکنندگان داخلی برای تولید ۲۰۰ واگن مذاکراتی را انجام داده‌ایم اما همچنان نیاز به واردات داریم.
حمایت بانک آینده از تولید داخلی با پرداخت بیش از 16هزار میلیارد ریال تسهیلات
مدیرعامل شرکت ساپکو گفت: برای نخستین بار در کشور و خاورمیانه و با توجه به بحران کمبود قطعات الکترونیک، با همت جوانان نخبه ایرانی و همکاری شرکت ساپکو، وزارت صمت و یک شرکت دانش بنیان داخلی، داخلی سازی و تولید انبوه چیپ ست های الکترونیکی حوزه خودرو محقق شد.
مدیر گروه ذرت وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه از ۱۲ میلیون تن ذرت دانه‌ای مورد نیاز کشور، تنها یک میلیون تن آن تولید داخل است، ابراز امیدواری کرد که با اجرای الگوی کشت تولید افزایش یابد.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: بررسی ها نشان می دهد گیاهان دارویی تا دو درصد تولید ناخالص داخلی کشور را از آن خود کند.
مدیرکل صنایع خودروی وزارت صمت از تولید ۹ خودروی جدید داخلی از سال آینده خبر داد و گفت: تولید و انباشت خودروی ناقص صفر شده است؛ البته در سالهای قبل خودروهای ناقص جز آمار تولید ذکر می شدند.
رئیس شورای شهر تهران امروز درحاشیه افتتاحیه هجدهمین نمایشگاه حمل و نقل، عمران و خدمات شهری از غرفه گروه بهمن بازدید کرد.
رئیس شورای شهر تهران امروز درحاشیه افتتاحیه هجدهمین نمایشگاه حمل و نقل، عمران و خدمات شهری  از غرفه گروه بهمن بازدید کرد.
عضو هیات مدیره انجمن صنایع نساجی ایران، با بیان اینکه طرفداران واردات پارچه‎های رومبلی هیچ دلیل منطقی بیان نمی‌کنند، گفت: نیاز پارچه رومبلی کشور حدود ۳۲ میلیون متر مربع در سال است که توسط تولیدکنندگان داخلی با کیفیت بالا تامین می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ