حمایت بانک آینده از تولید داخلی با پرداخت بیش از 16هزار میلیارد ریال تسهیلات
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بانک ملی ایران در چهار ماهه ابتدایی سال جاری در راستای تحقق شعار سال «مهار تورم،رشد تولید» و بهبود وضعیت شرایط تولید در کشور،اقدام به اعطای تسهیلات با سرفصل های مختلف کرده است.
موضوع حمایت از جوانان و کسب و کارهای نوپا یکی از مباحث پر اهمیت در کشور است. حضور جوانان در بازارهای مالی و رقابتی و همچنین تقویت تولیدات در جامعه، می تواند گامی موثر در ترقی و پیشرفت نیروی جوان و اقتصاد کشور باشد. بانک ایران زمین در سال های اخیر توانست با طراحی سرویس های مختلف بانکی در بخش تولید داخلی و حمایت از کسب و کارهای خرد تمام توان خود را به کار گیرد، تا خدماتی متمایز به مشتریان خود ارائه کند.
مدیرعامل بانک ملت اعلام کرد که این بانک نهایت توان خود برای حمایت از طرح های پیش رو و در دست اقدام پتروشیمی غدیر به ویژه پروژه کلرآلکالی پتروشیمی غدیر به کار خواهد گرفت.
فرزین بخشی از کاهش تورم تولیدکننده را ناشی از مدیریت منابع و مصارف ارزی و جلوگیری از درگیر شدن نظام تولیدی با تنش‌های ارزی دانست و پیش‌بینی کرد با تداوم سیاست‌های حمایتی بانک مرکزی شاهد کاهش هزینه‌های تولیدکنندگان در ماه‌های آینده خواهیم بود.
فرزین بخشی از کاهش تورم تولیدکننده را ناشی از مدیریت منابع و مصارف ارزی و جلوگیری از درگیر شدن نظام تولیدی با تنش‌های ارزی دانست و پیش‌بینی کرد با تداوم سیاست‌های حمایتی بانک مرکزی شاهد کاهش هزینه‌های تولیدکنندگان در ماه‌های آینده خواهیم بود.
امروز مطالبی همچون چرا دلار و یورو امروز ارزان شد؟، پیش بینی قیمت طلا در آینده ای نزدیک، سهامداران دو نماد بانکی بخوانند، عقبگرد قیمت سکه با سطوح حمایتی طلای جهانی، قیمت دنا پلاس اتوماتیک چقدر شد؟، سوددهی خوب این نماد در طی ۶ ماه، افت ۳۹ درصدی این نماد در عملکرد ۱۲ ماهه؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
تفاهم‌نامه همکاری متقابل بانک رفاه کارگران و شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران ‌امضاء شد.
با حضور دکتر اسماعیل للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران در بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث (تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، داروئی و آزمایشگاهی) در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران، تفاهم‌نامه های همکاری متقابل با شرکت‌ها و استارت‌آپ‌های فعال در حوزه سلامت کشور به امضاء رسید.
مرکز نوآوری و فناوری "سروینو" با حمایت بانک رفاه کارگران تاسیس می‌شود.
تیبو کورتوا، دروازه بان رئال مادرید، به حمایت از وینیسیوس جونیور پرداخته و اقدام هواداران والنسیا را محکوم کرد.
نخستین کنگره بین‌المللی کنسر ژنومیکس (Cancer Genomics) با حمایت بانک آینده به‌مدت سه روز از 13 تا 15 اردیبهشت‌ماه امسال در محل سالن اجلاس سران برگزار شد.
بانک آینده در راستای خط‌مشی خود و هم‌گام با سیاست‌های کلان اقتصادی کشور، حمایت از فعالان اقتصادی، به‌ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان را از جمله اولویت‌های خود، قرار داده است.
بانک آینده با هدف ارزش‌آفرینی برای مشتریان و حمایت از دارندگان حساب‌های وکالتی نزد خود، طرح اعتباری ویژه‌ای را اجرایی کرد.
دانشجویان و دانش آموختگان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در صورت اجرای طرح های پژوهشی در بانک سپه می توانند از امتیاز طرح های جایگزین خدمت نخبگان و کسر خدمت سربازی برخوردار شوند.
بانک تجارت در حاشیه برگزاری چهارمین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، با امضای تفاهم‌نامه‌های همکاری، گام دیگری در راستای حمایت از صنعت پرافتخار پتروشیمی کشور برداشت.
بانک تجارت در حاشیه برگزاری چهارمین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، با امضای تفاهم‌نامه‌های همکاری، گام دیگری در راستای حمایت از صنعت پرافتخار پتروشیمی کشور برداشت.
خاندوزی در«آیین انعقاد قرارداد اعطای تسهیلات تبصره ۱۶ قانون بودجه بین بانک ملی ایران و صندوق های غیر دولتی پژوهش و فناوری» گفت: اعتبار سنجی شرکت های دانش بنیان نیازمند تحولی اساسی است.
بانک آینده بیش از 5200 میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه فرزندآوری پرداخت کرد.
بانک آینده با هدف حمایت از کسب‌ وکار و تولید داخلی و امکان خرید آسان برای هم‌میهنان گرامی، طرح اعتباری «طراوت» را عرضه کرده است.
ارزش جاری دارایی­ های بانک آینده که با برآوردی محافظه کارانه و حتی بنابر اظهارات متخصصان و فعالان بازار املاک، با کم­­‌نمایی افشا شده است، از ارزشی مازاد نسبت به تأمین مالی صورت پذیرفته در طول عمر اندک این بانک حکایت دارد.
حمایت بانک آینده از تولیدکنندگان کالای ایرانی در نمایشگاه جهاد کالا
کرمان - برای نخستین بار در سطح ملی شهرک زنجیره سامانه تبدیل انرژی خورشیدی به الکترونیکی «فتو ولتائیک» با سرمایه ۲۵ میلیارد تومانی و با حمایت بانک ملی در کرمان راه اندازی شد.
مدیر عامل بانک رفاه کارگران از آمادگی این بانک برای توسعه همکاری با شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان خبر داد.
موسوی با اشاره به ترفند اغلب کلاهبرداران، افزود: مجرمین سایبری با تحریک احساسات کاربران و انتشار تصاویر افراد بی‌بضاعت در شبکه‌های اجتماعی به بهانه‌ی دریافت نذورات اقدام به درج شماره کارت اشخاص و دریافت وجوهات از شهروندان می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ