مدیر عامل اتحادیه تعاونی های عشایری دامداران گفت:سهم جامعه عشایر در تولید ناخالص داخلی حدود ۸۵ هزار میلیارد تومان بوده که ۳.۱ درصد از تولید ناخالص داخلی را به خودش اختصاص داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با افت ۳/۱ درصد شاخص کل بورس تهران در هفته منتهی به ۲۵ مرداد حالا دقیقا یک ماه است که شاهد نوسان زیگزاگی شاخص کل بورس تهران حول محور دو میلیون واحد هستیم. این روند نوسانی تا چه زمانی ادامه خواهد یافت؟
واردات برنج در ۴ ماهه نخست سال جاری با ۳۱ درصد کاهش در وزن نسبت به مدت مشابه سال قبل به ۵۰۹ هزار و ۳۴۸ تن رسید.
شاهسونی با اشاره به طوفان‌های گردو غباری زابل که غلظت ذرات معلق را در این منطقه افزایش داده است و همچنین تعداد روز‌های قابل توجه درگیر با این پدیده، افزود: طی سال گذشته هشت درصد از روز‌ها در منطقه مورد نظر هوای خوب یا پاک، ۳۱ درصد از روز‌ها هوای قابل قبول، ۲۴ درصد از روز‌ها هوای ناسالم برای گروه‌های حساس، ۲۵ درصد روز‌ها ناسالم برای همه گروه‌ها، ۶ درصد روز‌ها خیلی ناسالم و ۵ درصد روز‌ها خطرناک بوده است.
نگاهی به آمارها نشان می‌دهد در ۶ ماه نخست ۱۴۰۱ سهم مصرف برق صنایع ۳۴درصد و بخش خانگی ۳۳.۷درصد بود این اعداد در نیمه نخست ۱۴۰۰ برای صنعت ۳۲.۲ درصد و برای بخش خانگی ۳۵ درصد رقم خورد.
غلات کامل کمک می‌کنند عمری طولانی‌تری داشته باشید. تحقیقی که روی ۴۰ هزار زن (پس از یائسگی) انجام شد، نشان داد آن‌هایی که در طول هفته ۴ تا ۷ وعده غلات کامل استفاده می‌کردند تا ۳۱ درصد، از خطر مرگ بر اثر سرطان و بیماری‌های قلبی در امان هستند.
یورو استات اعلام کرد: مبادلات تجاری ایران و اتحادیه اروپا در ۴ ماه نخست ۲۰۲۳ به حدود ۱.۵ میلیارد یورو رسیده که ۳۱ درصد از این رقم مربوط به تجارت ایران با آلمان بوده است.
معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی از خرید تضمینی ۴.۲ میلیون تن گندم تاکنون خبر داد و گفت: این میزان خرید تضمینی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۱ درصد رشد نشان می‌دهد.
انتقال پدر، مادر، همسر و فرزند شهید، جانبازان بالای ۲۵ درصد، زوجین فرهنگی به محل خدمت همسر، بانوان فرهنگی دارای سه فرزند زیر ۱۲ سال (ملاک محاسبه سن فرزندان تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ است) و همچنین همسر جانباز در صورت تغییر دائم محل اشتغال جانباز در همان سال با ارائه تاییدیه از مراجع ذی صلاح به استناد ماده ۱۷ آیین‌نامه اجرایی ماده ۱۳ قانون تسهیلات استخدامی و جانبازان در اولویت قرار دارند.
تقریبا از هر ۱۰ والدینی که فرزندان ۱۸ ساله یا بالاتر دارند، ۷ نفر گفته‌اند برای کمک به فرزندان بزرگسال خود «فداکاری مالی» کرده‌اند. ۳۱ درصد آنها فداکاری را «قابل توجه» توصیف کرده‌اند در حالی که ۳۷ درصد گفته‌اند که «تا حدودی قابل توجه» بوده است.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش درباره زمان رسیدگی به اعتراضات نیز گفت‌: معلمان از روزی که رتبه شان را مشاهده می‌کنند می‌توانند نسبت به ثبت اعتراض اقدام کنند. تاکنون حدود ۳۱ درصد همکاران نسبت به حکمشان اعتراض داشته اند و حدود ۷۰۰ هزار نفر هم می‌توانند احکام شان را ببینند.
آمارهای منتشر شده از سوی مراکز آمریکایی نشان می دهد با وجود اینکه این کشور تنها ۵ درصد از جمعیت دنیا را دارد اما ۳۱ درصد از جرایم تیراندازی در کل جهان در این کشور رخ می دهد.
احد وظیفه درباره میزان بارندگی‌ها از ابتدای دی ماه توضیح داد: از ابتدای زمستان سال جاری تاکنون متوسط بارش‌های کشور ۴۲.۵ میلیمتر و میزان بارش متوسط بلند مدت ۳۱ میلیمتر بوده است بنابراین میزان بارش زمستان سال جاری از ابتدای دی ماه تا ۲ بهمن ماه جاری نسبت به بلندمدت حدود ۳۷ درصد بیش از نرمال است.
براساس آمار بارش‌ها در کشور تا اول بهمن ۱۴۰۱، در حالی که قم با کاهش ۶۵ درصدی نسبت به میانگین درازمدت، بدترین خشکسالی را بین ۳۱ استان تجربه می‌کند، روزگار بوشهر با ۶۱ درصد بارندگی بیشتر از میانگین ۵۴ ساله، کاملاً رؤیایی است.
بجنورد- مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: ۵۰ درصد بازنشستگان سطح کشور مربوط به بازنشستگی پیش از موعد است در حالی که در سال ۹۲ این عدد ۱۹ درصد بود.
مطالعه مؤسسه تحقیقاتی نوآوری تغذیه و سلامت دانشگاه ادیت کوان استرالیا نشان داد زنانی که بیش از ۱۰۰ میکروگرم ویتامین K ۱ مصرف کردند (معادل حدود ۱۲۵ گرم سبزیجات با برگ تیره یا یک تا دو وعده سبزیجات) در مقایسه با شرکت کنندگانی که کمتر از ۶۰ میکروگرم در روز از این ویتامین مصرف می‌کردند، ۳۱ درصد کمتر در معرض خطر شکستگی قرار داشتند. دستورالعمل فعلی مصرف کافی ویتامین K در استرالیا برای زنان ۶۰ میکروگرم در روز است.
با اینکه امسال تولید تراکتور نسبت به سال گذشته ۳۳درصد افزایش یافت اما با این وجود، تراکتورهای تولید داخل پاسخگوی نیازمندهای‌ کشاورزان نبوده و متقاضیان باید ۳ تا ۴ سال در صف انتظار باشند.
دمای هوا در قطر در طول روز تا ۳۱ درجه سانتی‌گراد و در طول شب به ۲۴ درجه سانتی گراد می‌رسد. به این وضعیت باید رطوبت و شرجی هوا را هم اضافه کرد که در طول روز تا حدود ۴۰ درصد افزایش می‌یابد.
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: اکنون برای نیمی از دانش آموزان، معلم ورزش داریم؛ کمبود نیروی انسانی به ویژه در حوزه تربیت بدنی و تحقق ساخت زیستی بدنی از جمله چالش‌های جدی ماست.
در شهریورماه امسال، ۵۵.۹ درصد از واحد‌های مسکونی با قیمتی کمتر از متوسط قیمت هر متر مربع واحد مسکونی معامله شد. همچنین درصد افزایش کرایه مسکن اجاری در ۱۲ ماه منتهی به شهریور امسال، کمترین رقم در ۱۳ ماه اخیر محسوب می‌شود.
مدیرعامل آب و فاضلاب گلستان اعلام کرد: یکی از دلایل کمبود آب در گلستان مصرف در بخش کشاورزی است، عمده منابع آب در اختیار بخش کشاورزی است اگر پتانسیل منابع آب استان را دو هزار و ۵۰۰ میلیون مترمکعب در نظر بگیریم ۹۰ درصد منابع آبی مصرفی در بخش کشاورزی مصرف می‌شود که بهره‌وری آن حداکثر ۳۱ درصد است و ۶۹ درصد هدررفت دارد، در واقع بیش از ۵۰ درصد آب تجدیدپذیر استان گلستان در بخش کشاورزی به هدر می‌رود.
سخنگوی گمرک از رشد ۳۱ درصدی تجارت غیر نفتی کشورمان با ۱۱ کشور عضو سازمان همکاری شانگهای در ۵ ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه خبر داد.
ثبت‌نام این آزمون از روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۵/۳۱ لغایت یکشنبه ۱۴۰۱/۶/۶ صورت گرفته و نکته حائز اهمیت و ویژه در این آزمون، لحاظ نمودن امتیاز بومی (۴۰ درصد امتیاز بومی شهرستان) و همچنین قانون اصلاح سن (سابقه اشتغال در دستگاه‌های اجرایی وشرکت‌های تابعه) و جوانی جمعیت و حمایت از خانواده (امتیاز سنی و افزایش نمره کتبی آزمون) است.
براساس تحقیقات بازار ابر آروان، ۳۱ تا ۳۲درصد وب‌سایت‌های ایرانی از سرویس‌های ابری استفاده می‌کنند و به‌دنبال آن ۴۰ تا ۵۷درصد کاربران نهایی خدمات آنلاین در ایران از خدمات ابری بهره‌ می‌برند.
سخنگوی گمرک گفت: از شهریور ۱۴۰۰ تا پایان تیرماه امسال، ۱۵۱.۵ میلیون تن کالا به ارزش ۱۰۲ میلیارد دلار، بین ایران و سایر کشورها تبادل شد که نسبت به مدت مشابه ۳۱ درصد در ارزش افزایش داشته است.
به گفته سخنگوی گمرک میزان کالاهای عبوری خارجی از مسیر کشور در ۴ ماه نخست امسال، به ۴ میلیون و ۹۲۱ هزار تن رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۱ درصد افزایش داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ