هر ساله با آغاز فصل گرم نگرانی های برقی و شرایط پایداری شبکه برق آغاز می شود که با راهکارهایی ساده می توان به راحتی از این نگرانی ها را بدون قطعی برق پشت سر گذاشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای شهر تهران با بیان اینکه انتظار می رود بانک شهر علاوه بر نقش آفرینی در توسعه زیرساخت های حمل ونقل عمومی پایتخت به اجرای پروژه های بزرگ دیگر همچون بزرگراه سازی نیز ورود کند،گفت: خدمات نوآورانه بانکی و نگاه حمایتی به حوزه مدیریت شهری، وجه تمایز بانک شهر است.
شاهمیرزایی گفت: پدافند غیرعامل و مدیریت بحران برای حفظ قابلیت‌ها، توانمندی و مصون‌سازی سرمایه‌ها و دارایی‌های صنعت نفت در برابر تهدیدها مؤثر و حیاتی است.
پیاده سازی الگوی مدیریت کریدورهای ترانزیتی ذیل مدیریتی یکپارچه و واحد بر اساس تجربیات موفق منطقه‌ای و جهانی، به عنوان وظیفه‌ و نقش حاکمیتی، از سوی معاونت حمل ونقل پیگیری می‌شود .
معاون امور زنان و خانواده با بیان اینکه در مسئولیت پذیری‌، مدیریت و نقش آفرینی زنان باید اصلاح فرهنگی داشته باشیم، گفت: با توجه به این موضوع مشکلات اشتغال، ازدواج و رفاه دختران رفع می‌شود.
رئیس پلیس پیشگیری فراجا گفت: عملکرد موفق پلیس فرودگاه های کشور در عملیات حج نشانگر مدیریت صحیح و قوی در در بدنه پلیس است.
رهبرانقلاب با انتقاد از بی‌ثباتی در مدیریت آموزش و پرورش گفتند: دستگاه به این عظمت با تغییر مداوم وزیر، ضربه می‌خورد؛ بخصوص اینکه تغییر وزیر گاهی تغییر معاونان، مدیران میانی و حتی مدیران مدارس را هم درپی می‌آورد
اصفهان- مشاور امور بانوان و خانواده شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به ضرورت مدیریت مصرف آب، گفت: بانوان نقش کلیدی در آموزش و فرهنگسازی اعضای خانواده در مدیریت مصرف آب دارند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پیامی به دبیر شورای عالی و رییس مرکز ملی فضای مجازی، خواستار ارتقای نقش محوری شورا در تقسیم کار ملی در مدیریت فضای مجازی شد.
دلیر جمعه وزیر انرژی تاجیکستان گفت: مرزها نمی‌توانند انسان‌ها را محدود کنند و نقش اب بر همه مشهود است و برای توسعه پایدار ضروری است.
ابوترابی فرد گفت: اصلاح ساختار نظام بودجه از نظر منابع و مصارف در چارچوب قواعد و اصول بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد شفاف و برنامه محور نقش تعیین کننده در نظم مدیریتی، اداری و اقتصادی کشور دارد. اگر با تحول در نظام بودجه ریزی رو به رو شدیم، بدانید شاهد تحول در حوزه‌های مختلف مدیریتی و اقتصادی خواهیم بود.
ابوترابی فرد گفت: اصلاح ساختار نظام بودجه از نظر منابع و مصارف در چارچوب قواعد و اصول بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد شفاف و برنامه محور نقش تعیین کننده در نظم مدیریتی، اداری و اقتصادی کشور دارد. اگر با تحول در نظام بودجه ریزی رو به رو شدیم، بدانید شاهد تحول در حوزه‌های مختلف مدیریتی و اقتصادی خواهیم بود.
در نشست نظارتی امروز مجلس، وزرای نفت و صمت برای پاسخ به پرسش های نمایندگان در مورد نقش موثر نقص فنی خودرو در تصادفات جاده‌ای و عدم مدیریت مصرف گاز و تشکیل صف‌های طویل حضور یافتند و سرانجام دو نماینده مشروط از پاسخ‌های اوجی و فاطمی امین قانع شدند.
در نشست نظارتی امروز مجلس وزرای نفت و صمت برای پاسخ به سوالات نمایندگان در مورد نقش موثر نقص فنی خودرو در تصادفات جاده ای و عدم مدیریت مصرف گاز و تشکیل صف های طویل حضور یافتند و دو نماینده در نهایت به صورت مشروط از پاسخ های اوجی و فاطمی امین قانع شدند
نقش مدیریت عالی و تصمیمات درست شیمون مارسینیاک در تبدیل شدن دیدار امشب آرژانتین و فرانسه به یکی از بهترین فینال‌های تاریخ جام جهانی را نباید دست کم گرفت.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی گفت: نقش ادارات حقوقی در اجرای تعهدات وزارت جهادکشاورزی کلیدی و مهم است.
مدیر عامل بانک رفاه کارگران در معیت دکتر صالح آبادی رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به همراه مدیران عالی نظام بانکی کشور با هدف شرکت در جلسه شورای هماهنگی مدیران بانکی و فعالان اقتصادی استان فارس، به این استان سفر کردند.
سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به نقش مدیریت شهری در حوزه کودک و نوجوان بر ضرورت استمرار آموزش شهروندی ویژه کودکان و نوجوانان تاکید کرد.
ضو هیات علمی دانشگاه تهران با اشاره به نقش برجسته انگلیس و ملکه این کشور در جنایات کشورهای غربی علیه ایران گفت: ملکه انگلیس خباثتش را طی ده‌ها سال علیه ملت ما نشان داده است.
یک نماینده مجلس با بیان اینکه نقش مدیریت واحد در حوزه تولید و تجارت مهم است، گفت: اگر وزارت بازرگانی را تشکیل دهیم به گذشته برگشته‌ و میدان را برای وارداتچی ها باز کرده‌ایم.
پرسپوليس به نظر می‌رسد یک تیم کامل شده است؛ تیمی با ستاره‌های تشنه موفقیت و رهبری کادرفنی و مدیریت خارج از زمین.
دبیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: توجه ویژه مدیریت شرکت سایپادیزل به مقوله سلامت و درمان کارکنان و پیشگیری از حوادث حین انجام کار نمونه‌ای شایسته تقدیر در میان مجموعه های تولیدی است.
پرسش من این است که اساسا نهاد صنفی چه کاری انجام می‌دهد؟ آیا باید صرفا نقش تسهیل‌کننده اجرای اوامر وزارت ارشاد را داشته باشد؟ گاهی اوقات این موقعیت خطا را با سکوت یا با بی‌عملی یا حتی با انفعال تسهیل می‌کنیم. اگر قرار است این نقش را داشته باشیم، بی‌شک باید منتظر این هم باشیم که ضلع سوم که خود هنرمندان هستند، برای دفاع از کیانشان وارد ماجرا شوند. این فرمولی نیست که من آن را کشف کرده باشم. سیر طبیعی امر است که اگر ضلع اول کار خودش را درست انجام ندهد و ضلع دوم دچار انفعال باشد، ضلع سوم کارش را خودش انجام می‌دهد، حالا هرکسی به طریق خودش؛ یعنی یکی با نوشتن نامه، دیگری با رفتن یا نرفتن به جشنواره داخلی یا خارجی.
کلاهبرداری میلیاردی بنگاهداران لاکچری
تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: شاید تیم مذاکره کننده ایران از آقای جلیلی مشورت بگیرد چون تجربه آقای جلیلی و بودن او در متن کل مذاکرات یک ظرفیت برای تیم دیپلماسی است ولی بعید به نظرم می رسد که او پشت پرده مذاکرات را مدیریت می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ