رئیس پلیس پیشگیری فراجا گفت: عملکرد موفق پلیس فرودگاه های کشور در عملیات حج نشانگر مدیریت صحیح و قوی در در بدنه پلیس است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا با اشاره به نقش موثر مرزبانی در مقابله با قاچاق مواد مخدر، بر ضرورت پشتیبانی اطلاعاتی و اجرای عملیات های مشترک تاکید کرد.
تیروئید غده‌ای کوچک در گردن ما است که نقش بسیار مهمی در کنترل عملکرد بدن دارد و اختلال در عملکرد آن می‌تواند سیستم بدن را نیز دچار اختلال کند.
رئیس پلیس بین‌الملل فراجا گفت: نقش پلیس بین‌الملل فراجا در ثبات منطقه و پیشرفت‌های این پلیس بر کنترل جرایم، مؤثر است.
رشت- استاندار گیلان با اشاره به نقش موثر آموزش و پرورش در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب گفت: رعایت اصول و مبانی دینی در حکومت اسلامی ضروری است.
امید عالیشاه باوجود حضور دیرهنگام در ترکیب پرسپولیس، برای تیمش موثر ظاهر شد.
رییس سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: نقش دولت در ایجاد رضایتمندی عمومی در ملت و اثرگذاری در مشارکت حداکثری، بسیار مهم است و دولت باید در این خصوص قبل از مجلس و شورای نگهبان برنامه‌ریزی کند.
روابط عمومی دادگستری کل استان البرز اعلام کرد: هیچ یک از متهمان (قتل روح الله عجمیان) فقط به صرف دخالت در ضرب و جرح و یا جنایت نسبت به شهید به اعدام محکوم نشدند.
مطالعات اخیر نشان می‌دهد که مکمل‌های ویتامین D در کاهش احتمال ابتلا به دیابت در افراد مبتلا به پیش‌دیابت نقش دارند. بر اساس این مطالعات، افراد مبتلا به پیش‌دیابت می‌توانند با مصرف مکمل ویتامین D خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ را تا ۱۵ درصد کاهش دهند.
وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به خرسندی ایران از بازگشت عراق به نقش طبیعی و موثر خود در منطقه گفت: این سفر با هدف پیگیری موضوعات دوجانبه، مسائل مهم منطقه ای و بین المللی صورت می گیرد.
نتایج یک مطالعه مروری نشان داد که کیفیت خواب بیشتر بیماران مبتلا به دیابت متوسط و پایین است. از آنجا که کیفیت خواب نقش مهمی در کنترل این بیماری دارد، انجام مداخلات موثر در این زمینه ضروری است.
تعداد کل شکایات واصله به اداره بازرسی و نظارت بانک گردشگری در 9 ماهه منتهی به پایان آذر ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل به طور چشمگیری کاهش یافته است.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو ضمن تاکید بر حضور موثر و مسوولانه بانوان در سنگر خانواده و اقتصاد و تولید کشور گفت: دلیل اصلی سرآمد بودن ایران خودرو، وجود نیروی انسانی توانمند است که در این میان نقش زنان بسیار برجسته و پررنگ است.
بادام به‌عنوان منبع غنی آنتی‌اکسیدان‌ها، اسید‌های چرب غیراشباع، منیزیم و مس شناخته می‌شود. این فواید باعث می‌شود بادام در کنار رژیم غذایی سالم به حفظ سلامت سیستم قلبی‌عروقی کمک کند. خوردن بادام در افزایش کلسترول مفید خون نیز نقش دارد که در زمینه سلامت عملکرد قلب و عروق مهم است.
نماینده الجزایر در اتحادیه عرب از ایران به عنوان کشوری موثر و ایفاگر نقش های سیاسی اقتصادی در منطقه یاد کرد که نادیده گرفتن آن ممکن نیست.
وزیر دفاع گفت: جایگاه وزارت دفاع و نقش آفرینی نیروهای مسلح در شناسایی، رصد، مواجهه و پاسخ به موقع و موثر به تهدیدات، بر همگان آشکار و مبرهن است.
یاسین سلمانی با حضور در نیمه دوم مسابقه برابر صنعت نفت نقش اول نمایش فاتحانه تیمش را ایفا کرد.
دبیرکل گروه پارلمانی مجلس گفت: در مجلس شورای اسلامی تعداد زیادی از جوانان نقش پیشرو و موثر در تصویب قوانین و در حوزه نظارتی دارند که تعدادی از آنها را زنان تشکیل می‌دهند.
دبیرکل گروه پارلمانی مجلس گفت: در مجلس شورای اسلامی تعداد زیادی از جوانان نقش پیشرو و موثر در تصویب قوانین و در حوزه نظارتی دارند که تعدادی از آنها را زنان تشکیل می‌دهند.
معاونت اقتصادی وزارت امور خارجه طی چند ماه گذشته نقش ویژه‌ای در پیشبرد اهداف گروه خودروسازی سایپا داشته است.
وام فرزندآوری از جمله تسهیلات تکلیفی دولت در بودجه ١٤٠١ بوده که در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت طراحی شد که در سال جاری عملیاتی شده و اقداماتی در این خصوص انجام‌شده است.
هافبک ازبکستانی استقلال در جریان بازی دوستانه این تیم حضوری موثر در ترکیب تیمش داشت.
با رسیدن آقامحسن از جنوب و آمدن برادر شوشتری در همان شب، فرماندهی قرارگاه مرکزی در صحنه نبرد را آقای محسن رضایی، شخصا عهده‌دار شدند و فرماندهی و هدایت قرارگاه تاکتیکی را به شهید شوشتری سپردند... برادر محسن رضایی هم با استقرار روی ارتفاعی مشرف به اسلام آباد، یگان‌ها و قرارگاه تاکتیکی را هدایت می‌کرد. علاوه بر این، برادر احمد وحیدی با حکم آقامحسن به عنوان فرماندار نظامی شهر کرمانشاه منصوب شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ