دلیر جمعه وزیر انرژی تاجیکستان گفت: مرزها نمی‌توانند انسان‌ها را محدود کنند و نقش اب بر همه مشهود است و برای توسعه پایدار ضروری است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی به مناسبت روز خبرنگار تاکید کرد: حرمت، ارزش و اعتبار قلم متعهد، اگر برتر از خون شهید نباشد، کمتر نیست.
عضو هیات مدیره استقلال به صورت غیر مستقیم شایعه درگیری علی خطیر و جواد نکونام را تکذیب کرد.
وزیر خارجه ترکیه اعلام کرد که این کشور به تلاش خود در زمینه تمدید توافق صادرات غلات از دریای سیاه ادامه می‌دهد.
معاون دوم سیاسی وزارت خارجه طالبان گفت: هیئت حاکمه افغانستان خود را ملزم به قرارداد گذشته در مورد پرداخت حقابه جمهوری اسلامی ایران می‌داند.
با وجود نقض آتش بس در سودان، اما مشاور فرمانده نیروهای واکنش سریع در این ارتباط گفت: «ما به آتش بس متعهد هستیم، اما نیروهای البرهان هستند که به آن پایبند نیستند.»
وزیر خارجه آمریکا عنوان کرد که این کشور به اخلال در برنامه‌های نظامی ایران متعهد می‌باشد.
وزیر کشور با صدور پیام تسلیت مرحوم عماد افروغ را از چهره های اندیشمند و جامعه شناسی متعهد خواند.
معاون وزیر آب و انرژی افغانستان گفت: به دلیل بروز جنگ‌های متعدد با مشکلات زیادی در حوزه مدیریت منابع آب مواجه بوده و کشمکش‌های سیاسی امکان مدیریت منابع آب را از کشور افغانستان گرفته است.
صدر اعظم آلمان اعلام کرد اصل عدم تشدید تنش ها میان ناتو و روسیه مورد تاکید دولت برلین است.
وزیر امور خارجه گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره در شرایط دشوار خود را متعهد به حمایت و کمک به ملت برادر پاکستان می داند.
رئیس شورای حاکمیتی سودان تاکید کرد که نیروهای مسلح این کشور متعهد به خروج از فعالیت سیاسی هستند و همه باید در این امر سهیم باشند.
دعوای قالیباف و رییسی، امروز و با درگیری‌های لفظی اخیر بر سر نوع حضور اعضای کابینه در دولت و گزارش‌های متعدد نظارتی نمایندگان از نحوه مدیریت کشور آغاز نشده است. احتمالا یکی از اولین سنگ بنا‌های این دعوا بر سر انتصاب «سعید محمد» است که گفته می‌شد رییسی او را برای وزارت راه کنار گذاشته، اما به دلیل مخالفت شدید قالیباف با حضور او در کابینه، سرانجام به جایی دور از دسترس مستقیم مجلس فرستاده شده است.
کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بار دیگر با انتشار پستی اینستاگرامی، به تهییج بازیکنانش پرداخت.
کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بار دیگر با انتشار پستی اینستاگرامی، به تهییج بازیکنانش پرداخت.
همه حرف این است که آیا جمهوری اسلامی ایران بر اساس قانون اساسی باید مجری احکام شرع باشد و به «تبعیض» رسمیت ببخشد یا مجری قانون باشد و «عدالت» میان شهروندان را مبنا قرار دهد؟ این همان سوال بنیادین است که هم مرجعیت و حوزه دین باید به آن پاسخ دهد و هم حکومت.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت: آمریکا در ابتدا در ماه جولای هشدار داد که ایران برنامه دارد به روسیه پهپاد‌هایی برای استفاده در جنگ علیه اوکراین بدهد و در حال حاضر مدارکی داریم که این پهپاد‌ها برای حمله به شهروندان غیرنظامی و زیرساخت‌های مهم غیرنظامی به کار گرفته می‌شوند.
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در اظهاراتی مداخله‌جویانه در توئیتی نوشت که واشنگتن به ارائه "ابزارهای اطلاعاتی" به مردم ایران متعهد می‌باشد.
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در اظهاراتی مداخله‌جویانه در توئیتی نوشت که واشنگتن به ارائه "ابزارهای اطلاعاتی" به مردم ایران متعهد می‌باشد.
یکی از مدیریت های شعب فعال بانک ایران زمین در شمال کشور، مدیریت امور شعب استان های مازندران، گلستان و سمنان است. این مدیریت با تعداد 29 شعبه در منطقه کلیه خدمات بانکی و سرویس های بانکداری دیجیتال را به همشهریان ارائه می دهد.
مارکوس راشفورد، مهاجم منچستریونایتد، می‌گوید مثل همیشه به این تیم متعهد است و این را در زمین نشان خواهد داد.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» گفت که قطر متعهد شده است، خانه های ویران شده در حمله اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه را بازسازی کند.
نمایندگی آمریکا در سازمان ملل می گوید روسیه نگرانی از بابت صدور روادید برای هیئت اعزامی خود به نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل نداشته باشد.
وزیر خارجه آمریکا از تعهد کشورش برای دفاع از فیلیپین در برابر تهدیدات نظامی گفت.
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیامی ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم، تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) روز خبرنگار را گرامی داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ