در نشست نظارتی امروز مجلس، وزرای نفت و صمت برای پاسخ به پرسش های نمایندگان در مورد نقش موثر نقص فنی خودرو در تصادفات جاده‌ای و عدم مدیریت مصرف گاز و تشکیل صف‌های طویل حضور یافتند و سرانجام دو نماینده مشروط از پاسخ‌های اوجی و فاطمی امین قانع شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حضور محمد نوازی در کادر فنی استقلال کاملا ناگهانی و به دور از زمزمه‌های رایج بود.
رئیس جمهور بلاروس در واکنش به شورش اخیر در روسیه و تاثیر آن بر مینسک، گفت که دیدن این اتفاقات در جنوب روسیه برای وی دردناک بوده است.
نیک صالح حمیدزیچ 20 دقیقه پس از قهرمانی سیتی در لیگ قهرمانان پیامی برای سیتیزن ها فرستاد.
چهارمین تنیسور برتر جهان درباره رویارویی‌اش با الکساندر زورف آلمانی در نیمه‌نهایی رولان گاروس صحبت کرد.
کیلیان امباپه، مهاجم پاری سن ژرمن از یک هوادار آسیب دیده پس از شوتزنی به سمت سکوها دلجویی کرد.
امین حزباوی می‌گوید از محله محروم کوت‌ عبدالله در مسیر رشد قرار گرفته و حالا مرحله جدید از زندگی حرفه‌ای خود را آغاز کرده است.
یکی از زشت‌ترین مار‌های دنیا مطمئناً مار خرطوم فیلی است. این مار‌ها برای پوستشان خیلی بزرگ به نظر می‌رسند. آن‌ها شبیه خرطوم فیل‌های بلند با چشم هستند.
جوردی آلبا، مدافع بارسلونا، ابراز امیدواری کرد که لیونل مسی بار دیگر به این باشگاه برگردد.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران که قبل از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از سمتش برکنار شد، گفت: تماشای دعوای مخالفان و طرفدارانم در ایران دردناک بود اما سرانجام بر همه چیز غلبه کردم.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، پس از پیروزی 7-0 تیمش مقابل لایپزیش، قهرمانی در چمپیونزلیگ را با دیدار با جولیا رابرتز، ستاره هالیوودی مقایسه کرد.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، بعد از باخت در خانه مقابل بارسا تاکید کرد که تکرار همین بازی در نوکمپ تیمش را صاحب برد خواهد کرد.
خبر خوب برای افرادی که موفق به تهیه بلیت المپیک و پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ نمی شوند این است که می توانند برخی از رویدادها را به صورت رایگان تماشا کنند.
کارلو آنچلوتی برنامه رئال مادرید برای پنجره نقل و انتقالات ژانویه را شرح داد.
نسجام کوانتومی به این امکان اشاره دارد که یک جسم می‌تواند هم‌زمان دو حالت مختلف را به خود اختصاص دهد. بااین‌حال، انسجام کوانتومی ظریف است و به‌راحتی فرو می‌ریزد؛ بنابراین مشخص نبود که پروتکل جدید کار می‌کند یا خیر؛ بنابراین تیم محققان اولین آزمایش‌های خود را انجام دادند که نتایج به‌دست آمده از آن‌ها تأثیرگذاری این روش را نشان می‌داد: «ما همچنین نشان دادیم که حتی پالس‌های مایکروویو بسیار کم‌توان را می‌توان با استفاده از پروتکل ما به‌طور مؤثر تشخیص داد.»
سرمربی تیم فوتبال اینترمیلان احتمالا هیجان‌انگیزترین و استرس‌زاترین شب خود را در دوران مربیگری تجربه کرد و درنهایت کارت قرمز داور را مقابل دیدگانش دید.
سرمربی تیم فوتبال اینترمیلان احتمالا هیجان‌انگیزترین و استرس‌زاترین شب خود را در دوران مربیگری تجربه کرد و درنهایت کارت قرمز داور را مقابل دیدگانش دید.
قهرمان فرمول یک از دیدن نام هوندا روی ماشینش در گرندپری ژاپن ابراز خوشحالی کرد.
ورود فرمانده کل قوا به مراسم مشترک دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح و سان دیدن از یگان‌های حاضر را مشاهده می‌نمایید.
میکل آرتتا، سرمربی اسپانیایی آرسنال، از نمایش تیمش برابر تاتنهام به وجد آمده است.
آندری شوچنکو، ستاره سابق میلان، می‌گوید از تماشای جام قهرمانی روی دست بازیکنان این تیم بسیار لذت برده است.
وزارت مسکن فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی در جریان حمله خود به نوار غزه به ۱۷۴۶ واحد مسکونی خسارت وارد کردند.
در یک دستاورد علمی جالب توجه محققان دانشگاه باث انگلستان با استفاده از تکنیکی به نام «جایگزینی حسی»، روشی ابداع کردند که انسان را قادر می‌سازد تا داده‌های بصری را از طریق زبان دریافت و درک کند.
در پی تشدید تنش‌ها میان چین و تایوان، این کشور از هراس اقدام نظامی پکن، پناهگاه‌های خود را به منظور مواجهه با حملات هوایی مهیا می‌کند.
به خاطر عقبه‌ای که با آنها داشتم حساس شدم و دیدم داستان فیلم، داستان همان سریال «والعصر» با مضامینی همچون گروگانگیری، روایت یک بسیجی و همسرش،عموی فرمانده سپاه کاراکتر بسیجی، درگیری‌های اطلاعاتی در خارج از محیط گروگانگیری است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ