پیاده سازی الگوی مدیریت کریدورهای ترانزیتی ذیل مدیریتی یکپارچه و واحد بر اساس تجربیات موفق منطقه‌ای و جهانی، به عنوان وظیفه‌ و نقش حاکمیتی، از سوی معاونت حمل ونقل پیگیری می‌شود .
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استفاده از آخرین تکنولوژی‌های و فناوری‌های نوین روز دنیا و امکان پیاده سازی سرویس‌ها با اکثر زبان‌های برنامه نویسی را می‌توان از عمده مزایای سامانه بوم ایران زمین عنوان کرد.
رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت ضمن بازدید از غرفه همراه اول در الکامپ 2023، در نشستی با مدیران اپراتور اول درباره پیاده سازی اولین اپراتور سلامت کشور به تبادل نظر پرداخت.
کوثری گفت: در فتنه سال گذشته شاهد بودیم که چگونه تمامی رسانه‌ها و عناصر سیاسی و فرهنگی خود را به میدان آوردند و قریب به چهار ماه کشور را دچار حاشیه کردند، امروز هم شاهدیم که ادامه طرح دشمنان در خیابان و کوچه‌های شهرمان با کشف حجاب و پوشش‌های نامناسب برخی عناصر فریب خورده در حال پیاده سازی است.
رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه جلسه مجمع سالیانه هیئت فوتبال استان کرمان بار دیگر به شرایط عجیبی که برای پیاده سازی VAR وجود دارد، پرداخت.
رئیس مرکز مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور ضمن انتصاب محسن ایروانی به سمت «سرپرست دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی» پیاده سازی مسـیر هدایت شغلی را هدف سازمان بهزیستی برشمرد.
شهردار منطقه ۱۷ با اشاره به اجرای طرح ایمن سازی خیابان هلال احمر، گفت: اجرای این طرح باعث تردد ایمن عابر پیاده اتوبوس و موتورسیکلت‌های عبوری از مسیر شرق به غرب خیابان هلال احمر شد.
وزیر صمت با اشاره به کاهش قیمت فولاد در یک ماه اخیر گفت: در حوزه فولاد طرح تفکیک بازار داخلی و خارجی را پیاده سازی کردیم که همین طرح در حوزه مس نیز اجرایی خواهد شد.
ایجاد شهرک‌های مولد و دانش‌بنیان در حوزه کشاورزی با الگوسازی و پیاده سازی مدل های مطلوب و نوآورانه در حوزه کشاورزی در زمینی به مساحت ۲۰۰ تا ۳۰۰ هکتار کلید خورد.
رئیس کمیته داوران فیفا برای تسریع در فرآیند پیاده سازی سیستم کمک داور ویدئویی سفری به ایران خواهد داشت.
رئیس جمهور منطقه خودمختار چچن می‌گوید که کمک غرب به اوکراین، یک برنامه پولشویی عملیاتی و کاربردی است.
شهردار منطقه ۱۳ تهران گفت: عملیات پیاده رو سازی معابر محدوده بر اساس اولویت بندی و باجدیت ادامه دارد.
مرکز پژوهش‌های مجلس در گزارشی پژوهشی تحت عنوان الگوی تحقق و پیاده سازی پارلمان باز مبتنی بر بیانیه شفافیت پارلمانی منتشر کرد.
مرکز پژوهش‏های مجلس گزارش پژوهشی تحت عنوان الگوی تحقق و پیاده سازی پارلمان باز مبتنی بر بیانیه شفافیت پارلمانی منتشر کرد.
وزیر اقتصاد ضمن اشاره به دیدار روسای جمهور ایران و چین در آینده ای نزدیک، از نهایی شدن ۱۶ نقطه تفاهم بین دو کشور برای پیاده سازی تفاهم ۲۵ ساله خبر داد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز تصریح کرد: اتحادیه اروپا سال هاست مدل وضعیت کنونی را در کوزوو پیاده سازی می کند.
شهردار منطقه ۸ از شناسایی پرترددترین معابر منطقه و اجرای طرح ایمن سازی رفت و آمد عابران پیاده بدون استفاده از پل‌های هوایی خبر داد.
چک الکترونیکی آخرین مرحله از اجرای اصلاح قانون چک است و با پیاده سازی و اجرای سامانه چکاد، امکان صدور چک الکترونیکی نیز فرآهم خواهد شد.
وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه در بیانیه مشترکی تاکید کردند: «پروژه‌ ویران سازی ایران» شکست مفتضحانه­‌ای خورد. همان پروژه­‌ای که قبلاً در افغانستان و عراق و سوریه و یمن و لیبی پیاده کردند، اما در ایرانِ قوی شکست سختی خورد.
محمدباقر قالیباف گفت: امیدوارم که ان شاءالله همه ما بتوانیم به سمت ایرانی قوی برای پیاده سازی همین رهنمود‌های حضرت آقا و ایستادن در مقابل دشمنانی که در مقابل انقلاب اسلامی و ایران عزیز ما سینه سپر کرده اند بایستیم و مانند گذشته نقشه دشمنان را نقش بر آب کنیم.
در مراسم پیاده روی اربعین هر سال بیش از ۲۰ میلیون نفر شرکت می‌کنند و افراد با ملیت های مختلف در این مراسم شرکت میکنند.
بندرعباس - فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: آخرین تجربیات علمی دانشمندان ما، بر روی تجهیزات سطحی و زیرسطحی نیروی دریایی راهبردی ارتش پیاده‌سازی شده است.
شهردار منطقه ۱۱ تهران از جمع آوری نهر و پیاده رو سازی در خیابان بهداری با عنوان پروژه توسعه محله‌ای خبر داد.
رئیس‌کل بانک مرکزی گفت: با پیاده سازی فاز نخست این سامانه قطعاً وضعیت مناسب‌تری از قبل خواهیم داشت و شاهد شفافیت مبادلات، امکان گزارش‌گیری برای بانک مرکزی و بانک‌ها خواهیم بود.
رئیس سازمان توسعه تجارت ایران گفت: پیاده سازی صرافی و هماهنگی با چند بانک قطری انجام شد تا با هزینه پایین ارز انتقال یابد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ