سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به نقش مدیریت شهری در حوزه کودک و نوجوان بر ضرورت استمرار آموزش شهروندی ویژه کودکان و نوجوانان تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا به ضرورت همراهی زائران حاضر در کنگره عظیم اربعین حسینی با پلیس و تاکید کرد.
رییس کل دادگستری استان تهران گفت: مقرر شد تا از قضات مربوطه دعوت به عمل آید و ضمن احصا دلایل انباشت پرونده‌ها، تدبیر ویژه‌ای جهت تسریع در تعیین تکلیف پرونده‌های مسن و معوق اندیشیده شود.
رئیس جمهور با اشاره به ضرورت اقدام عملی و موثر دستگاه‌های مربوط برای بهینه‌سازی مصرف انرژی، شورای‌عالی انرژی را مسئول اصلی در امر بهینه‌سازی دانست.
رئیس جمهور با اشاره به ضرورت اقدام عملی و موثر دستگاه‌های مربوط برای بهینه‌سازی مصرف انرژی، شورای‌عالی انرژی را مسئول اصلی در امر بهینه‌سازی دانست.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا نکات مهمی که زائران اربعین حسینی برای دریافت گذرنامه زیارتی باید بدانند را تشریح کرد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا بر ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت فعالان فضای مجازی در زمان برگزاری مراسم اربعین تاکید کرد.
وزیر خارجه کشورمان توسعه همه جانبه همکاری‌های سیاسی و اقتصادی ایران و آفریقای جنوبی را برای تعمیق تعاملات بین قاره‌ای و بین المللی ضروری دانست.
بندرعباس-معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی، برجسته کردن نقش اقتصاد دریامحور به عنوان یکی از تاکیدات جدی مقام معظم رهبری در برنامه هفتم سند تحول دولت را از اولویتهای این سازمان عنوان کرد.
رئیس پلیس مبارزه بامواد مخدر فراجا ضمن ابراز نگرانی از افزایش تولیدموادمخدربه ویژه روانگردان‌ها در افغانستان، برلزوم مقابله جدی تر کشورها با پدیده قاچاق مواد مخدر تاکید کرد.
رئیس جمهور با تاکید بر پیگیری تحقق «حمایت از رشد و رونق تولید»، دستگاه‌های مسئول را به ارتباط منظم با تولیدکنندگان برای اطلاع از نیازهای آنان و انجام اقدامات لازم برای رفع آنها توصیه کرد.
بانک مرکزی در ابلاغیه‌ای تاکید کرد، بانک های عامل باید مراتب تسهیل پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری را فراهم کنند.
وزیر امور خارجه بر ضرورت ارتقای همکاری‌های دو کشور در حوزه های مختلف، خصوصا سازوکار مشارکت شرکت‌های ژاپنی در بخش دارو و تجهیزات پزشکی را مورد تاکید قرار داد.
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: به قضات رسیدگی‌کننده به پرونده‌های مرتبط با سلب امنیت روانی جامعه باید توصیه کرد که در جریان رسیدگی‌های قضایی حتما شخصیت مرتکب را مورد توجه قرار دهند.
این که تصور کنیم مشوق‌های مالیاتی همچون اعتبار مالیاتی تحقیق و توسعه به کاهش درآمد‌های دولت منجر می‌شود و در نتیجه باید حذف شوند، خطای بزرگی است.
این که تصور کنیم مشوق های مالیاتی همچون اعتبار مالیاتی تحقیق و توسعه به کاهش درآمدهای دولت منجر می شود و در نتیجه باید حذف شوند، یک خطای بزرگ است.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در تماس تلفنی با ارتشبد یاشار گولر انتصاب وی به عنوان وزیر دفاع ملی ترکیه را گفت و بر ضرورت استمرار همکاری‌های مشترک نیروهای مسلح دو کشور تاکید کرد.
رئیس بنیاد تاریخ پژوهی ایران معاصر با بیان اینکه راه امام، اندیشه‌ها و آرمان‌های ایشان برگرفته از قرآن بود، گفت: متأسفانه بسیاری از متولیان امور و متصدیان امر شناختی از امام ندارند.
رئیس شورای شهر تهران بر استمرار همکاری‌ها و تعاملات میان شهرداری تهران، شورای شهر و فرهنگستان هنر در حوزه احیای هویت محلات شهری تاکید کرد.
جانشین پلیس راه راهور فراجا گفت:با توجه به بارش برف در روزهای اخیر و همچنین استمرار بارش‌ها در اغلب استان‌های کشور، توصیه ما این است که هموطنان حتی الامکان از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند.
رئیس مجلس نوشت: نوگرایی بر مبنای «عقلانیت- عدالت- معنویت» یک ضرورت برای تداوم انقلاب است و استمرار مسیر انقلاب را باید با نگاهی تحولی برای افزایش سرمایه اجتماعی و تولید قدرت نرم پیش ببریم.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تبریک انتصاب رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کره شمالی، بر توسعه همکاری‌های دو کشور در مسیر استقرار صلح و ثبات منطقه‌ای و مقابله با هرگونه یکجانبه‌گرایی تاکید کرد.
وجود قانونی ملی و جامع در حوزه فضایی یکی از لازمه های توسعه صنعت فضا در کشور است و از همین رو استقرار یک مرجع بالاسری برای تبیین خط مشی و رهیافت های مشترک بین الدولی ضروری است.
دکتر علی رستمی در جلسه شورای معاونین با اشاره به ضرورت ایجاد زیرساخت لازم و تأمین ماشین آلات معدنی به‌منظور تولید 1 میلیون تن کاتد تا سال 1406، بر تعامل بیشتر با شرکت‌های دانش‌بنیان برای تولید بهینه و پایدار و استقرار نخستین معدن هوشمند مس تاکید کرد.
رئیس جمهور با اشاره در پیش بودن آئین راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی و بازگشایی مراکز آموزشی کشور، بر ضرورت تزریق دُز یادآور واکسن کرونا و استمرار رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی تأکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ