اگر فرزند شما میانه خوبی با گوشت تکه‌ای ندارد، خورش پسته و بادام از جمله معدود خورش‌هایی است که با گوشت چرخ‌کرده درست می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خورش بی‌گوشت و گیاهی شاید یکی از دغدغه‌های گیاهخواران باشد. شاید هم عده‌ای دوست نداشته باشند گوشت بخورند! به هرحال با هر سلیقه‌ای که هستید، این خورش را یک بار درست کنید تا به سبد غذای ماهانه‌تان شاید هم هفتگی اضافه شود.
علی ضیا، مجری مشهور در ویدئویی که از خودش منتشر کرده به گرانی اقلام خوراکی و وعده‌های عمل نشده رئیسی کنایه تندی زده است.
این خورش را می‌توانید با گوشت قرمز یا گوشت مرغ تهیه کنید، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه خورش لوبیا سبز در ادامه با ما همراه باشید.
خورش سیب برای افرادی که علاقمند به غذای شیرین هستند بسیار مناسب است، چون طعم نسبتا شیرینی دارد و می‌توانید برای تهیه خورشت سیب هم از گوشت قرمز استفاده کنید.
کله گنجشکی غذای خوشمزه‌ای است که هم نوعی خوراک و هم نوعی خورشت به حساب می‌آید.
فیله‌ها را ابتدا در آرد سفید و سپس در مخلوط شیر و تخم‌مرغ زده‌شده و در آخر هم در آرد سوخاری بغلتانید. فیله‌های چوبی را در روغن داغ سرخ کنید. می‌توانید جهت سرو از سس کچاپ یا مستر سس و سیب‌زمینی سرخ‌کرده هم استفاده کنید.
یکی از خاصیت‌های مهم سماق این است که می‌تواند به درمان کبد چرب کمک کند. سماق حاوی آنتی اکسیدان‌های بسیار قوی می‌باشد که این آنتی اکسیدان‌ها می‌تواند باعث سم زدایی کبد شوند که در نتیجه به درمان بیماری شایع کبد چرب کمک می‌کنند.
خورش ملا قورمه شمالی یک غذای سنتی و خوشمزه شمالی است که با بادمجان و بدون گوشت تهیه می‌شود. در این مطلب شما را با دستور تهیه این خورش آشنا می‌کنیم.
خورش قیمه اردبیلی یکی از انواع خورشت‌های ایرانی است که شباهت زیادی با قیمه مرسوم دارد با این تفاوت که به جای گوشت خورشتی از گوشت چرخ کرده برای تهیه آن استفاده می‌شود.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: طفلک مورایس بازیکنان ما را نمی‌شناسد، حتی اگر از او بپرسید شاید ۱۰ بازیکن کشور خودش را هم نشناسد، اما خوراک ناسالم را به این طفلی می‌دهند.
خورش مرغ و قارچ یکی از انواع خورشت‌های خوشمزه و مقوی ایرانی است که به دلیل داشتن قارچ و مرغ دارای پروتئین بسیار زیادی است.
خوراک دارچین و بادمجان که گوشت و پنیر پیتزا هم دارد؛ غذایی خوش قیافه و البته پرخاصیت است.
خورش نخود سبز یکی از انواع خورشت‌های اصیل و خوشمزه ایرانی است که از ترکیب نخود سبز با گوشت و سبزی تهیه می‌شود و بسیار مقوی و پر خاصیت است.
در مازندران با هلی یا همان آلوچه خورش هم درست می‌کنند که به آن «هَلی قورو» یا «هلی خورش» می‌گویند. برای تهیه این خورش از گوجه سبز، نعناع خشک، پیاز و سیر و تخم مرغ، شکر، نمک، فلفل و زردچوبه استفاده می‌کنند.
در این باتری الکترولیت بر پایه آب است و جداکننده آن، غشایی قابل نفوذ بین آند و کاتد است که از اتصال کوتاه جلوگیری می‌کند. این باتری خوراکی از جلبک دریایی نوری ساخته شده است که معمولاً در درست کردن سوشی استفاده می‌شود. در نهایت، دو کنتاکت فویل طلایی مورد استفاده در مواد غذایی، از یک پوشش موم زنبور عسل بر روی آند و کاتد بیرون زده اند.
خورش گوجه بادمجان یکی از خورشت‌های سنتی و بسیار خوشمزه ایرانی است که می‌توانید آن را بدون گوشت تهیه کنید و از خوردن این خورش خوشمزه لذت ببرید.
خوراک کرفس یکی از انواع خوراک‌ها می‌باشد که می‌توانید هم با گوشت و هم مرغ تهیه کنید و اگر گیاه خوار هستید و به کرفس علاقمند هستید می‌توانید گوشت را حذف و از قارچ یا هر نوع جایگزین دیگر استفاده کنید.
خورش به یک غذای بسیار لذیذ است که می‌توانید در فصل پاییز و زمستان آن را درست کنید و در مهمانی‌ها و مجالس خود در میز پذیرایی تان بهره ببرید.
خورش یا خورشت مرغ افشاری مجلسی یکی از آن غذا‌هایی است که از قدیم‌الایام در مراسمات برای پذیرایی از مهمانان سرو می‌شده است.
این خوراک قدمتی بین ۲ تا ۵هزار سال دارد، گواه این موضوع در دستور غذا‌های نادر میرزا، نوه فتحعلی شاه قاجار که با همراهی همسرش تهیه شده بود، آمده است. در دستور غذای قورمه سبزی این شاهزاده قجری آمده که این خورش یادگار دوران پیشدادیان و کیان است و سپس دستور پخت آن را آورده است.
فارغ از رسم و رسومات و دورهمی‌ها و سفره‌های رنگین، بسیاری از افراد در این شب هیچ اهمیتی به خورد و خوراک و تغذیه شان نمی‌دهند و انواع خوراکی‌ها را بدون در نظر گرفتن طبع و کالری آن مصرف می‌کنند، در صورتی که باید در شب یلدا برخی نکات تغذیه‌ای را رعایت کرد که این شب خاطره‌انگیز برایتان تلخ نشود.
وقتی در گلوی‌تان حس خارش و درد دارید، باید از این شش غذا پرهیز کنید در غیراین‌صورت درد گلویتان تشدید می‌شود.
اینجا مشهد است. بهشت دلالان سلامت که به آن‌ها اصطلاحا لیدر می‌گویند. لیدر‌ها معمولا کسانی هستند که از جنوب کشور و شهر‌های عرب‌زبان به مشهد آمده‌اند یا شاید مشهدی‌هایی که کمی عربی می‌دانند. این دلالان سلامت معمولا با آژانس‌های هواپیمایی یا مطب پزشکان و کلینیک‌های زیبایی کار می‌کنند. در حقیقت آن‌ها صفر تا صد سفر یک توریست عرب‌زبان را بر عهده می‌گیرند. از خورد و خوراک، هتل، مراکز سیاحتی و زیارتی تا عمل‌های زیبایی.
پاپریکا یک ادویه همه کاره است (برای اضافه کردن طعم و رنگ به غذا استفاده می‌شود) به همین دلیل می‌توان آن را برای تهیه انواع سوپ، خورش، سالاد، پلو، خوراک لوبیا، خوراک عدس و خوراک سبزیجات استفاده کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ