خورش به یک غذای بسیار لذیذ است که می‌توانید در فصل پاییز و زمستان آن را درست کنید و در مهمانی‌ها و مجالس خود در میز پذیرایی تان بهره ببرید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خورشت زرشک نوعی خورشت مجلسی است که اگر شما هم جز افرادی هستید که از خوردن خورشت های سنتی همیشگی خسته شده اید می توانید این غذای خوشمزه را تجربه کنید.
خورشت کدو سیب زمینی یک غذای گیاهی بسیار لذیذ است که در عین سادگی بسیار ارزان و به صرفه است و می تواند انتخاب خوبی برای گیاهخواران باشد.
اگر موقع کشیدن و سرو کردن غذا متوجه شدی که خورش شل و وارفته است و عن‌قریب است که آبرویت برود، اصلا هول نشو! یک تابه بردار و دو قاشق غذاخوری روغن درونش بریز و بعد یک قاشق آرد هم بریز توش و خوب هم بزن. وقتی رنگ آرد تغییر کرد مواد داخل تابه را بریز توی ظرف خورش و بگذار ۱۰ دقیقه خوب بجوشد. با این کلک، خورش خوشمزه و جاافتاده می‌شود. ولی یادت باشد این کلک را رو نکن! نگذار همسرت متوجه شود.
خورش سیب برای افرادی که علاقمند به غذای شیرین هستند بسیار مناسب است، چون طعم نسبتا شیرینی دارد و می‌توانید برای تهیه خورشت سیب هم از گوشت قرمز استفاده کنید.
لپه در بین حبوبات ارزش غذایی فراوانی دارد و دارای خواص مفیدی است که به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می‌کند؛ بنابراین لپه را در برنامه غذایی خود قرار دهید و در غذا‌های مختلفی مانند خورش قیمه از آن به مقدار لازم و معین استفاده کنید.
ایجاد یک رژیم سالم و متعادل خوردن انواع غذا‌ها باعث می‌شود که وعده‌های غذایی ما جذاب و خوش طعم باشد. همچنین کلید یک رژیم غذایی سالم و متعادل است، زیرا هر غذا دارای ترکیب منحصر به فردی از مواد مغذی است، هم درشت مغذی‌ها (کربوهیدرات، پروتئین و چربی) و هم ریز مغذی‌ها (ویتأمین‌ها و مواد معدنی). بشقاب غذای سالم کودک طرحی را ارائه می‌دهد که به ما کمک می‌کند بهترین انتخاب‌های غذایی را داشته باشیم.
اگر دوست دارید در تعطیلات مهمانی برگزار کنید، خورش ماست بهترین گزینه برای پذیرایی از مهمان‌های شماست.
این نمونه کار را هم می‌توانید سرخ کنید و هم می‌توانید برای تزئین و حتی سالاد روی میز بگذارید.
شیش برک یک نوع غذای اصیل لبنانی است؛ که از پیراشکی‌های کوچولوی گوشت تشکیل شده که در خورشت ماست می‌پزند.
خورش ملا قورمه شمالی یک غذای سنتی و خوشمزه شمالی است که با بادمجان و بدون گوشت تهیه می‌شود. در این مطلب شما را با دستور تهیه این خورش آشنا می‌کنیم.
این غذای پرطرفدار یکی از خورش‌های سنتی و مشهور کرمانشاه است.
در این باتری الکترولیت بر پایه آب است و جداکننده آن، غشایی قابل نفوذ بین آند و کاتد است که از اتصال کوتاه جلوگیری می‌کند. این باتری خوراکی از جلبک دریایی نوری ساخته شده است که معمولاً در درست کردن سوشی استفاده می‌شود. در نهایت، دو کنتاکت فویل طلایی مورد استفاده در مواد غذایی، از یک پوشش موم زنبور عسل بر روی آند و کاتد بیرون زده اند.
خورش باقالی محبوب و دوست داشتنی شمال ایران، سفیر محصولات اوایل بهار است. باقالی، شوید معطر و مقدار زیادی سیر با تخم مرغ ترکیب می‌شوند تا یک وعده غذایی آرام بخش داشته باشند.
یکی از نکاتی که در مورد این خورش مهم است این است که زمان پختن عدس دقیقا مشخص نیست چرا که گاهی عدس زود می‌پزد و گاهی دیرپز است، وقتی که عدس‌ها نرم شدند خورش آماده است.
شیر یکی از اصلی‌ترین و رایج‌ترین آیتم‌های غذایی روزانه است، اما یک پروتئین حیوانی است و نباید با دیگر مواد غذایی پروتئینی ترکیب شود.
خوراک کرفس یکی از انواع خوراک‌ها می‌باشد که می‌توانید هم با گوشت و هم مرغ تهیه کنید و اگر گیاه خوار هستید و به کرفس علاقمند هستید می‌توانید گوشت را حذف و از قارچ یا هر نوع جایگزین دیگر استفاده کنید.
با اینکه اغلب غذا‌های بین‌المللی به سلیقه ایرانیان خوش نمی‌آید، مواردی در آشپزی بین‌المللی است که می‌توان از نظر سلامتی مد نظر قرار بگیرد، مواردی که در بلندمدت از انواع بیماری‌ها جلوگیری می‌کند.
وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، شب گذشته انتقامی تماشایی از اتلتیکو مادرید گرفت.
خورش تره یکی از غذاهای خوشمزه و بسیار محبوب کردی است که شباهت زیادی به قرمه سبزی دارد و از ترکیب تره با گوشت، پیاز، لوبیا سفید و... تهیه می‌شود.
خورش مرغ و به یکی از انواع روش‌های پخت مرغ است که در ترکیب با میوه به تهیه می‌شود و به همین دلیل طعم بسیار دلچسبی دارد.
خورش قارچ یک خورش گیاهی است که برای تهیه آن از قارچ همراه با سبزیجات مخصوص خورشتی استفاده می‌شود و غذایی بسیار خوشمزه و مقوی است.
خورش جوجه پریده یکی از انواع غذاهای محلی مازندران است که از ترکیب گوجه فرنگی با پیاز و بادمجان تهیه می‌شود و طعم بسیار دلچسب و متفاوتی دارد.
خورش جوجه پریده یکی از انواع غذاهای محلی مازندران است که از ترکیب گوجه فرنگی با پیاز و بادمجان تهیه می‌شود و طعم بسیار دلچسب و متفاوتی دارد.
خورش بیج بیج یکی از غذاهای سنتی استان مازندران است که دستور پخت ساده‌ای دارد و از ترکیب گوشت چرخ کرده با گوجه، پیاز و رب گوجه فرنگی تهیه می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ