خورش یا خورشت مرغ افشاری مجلسی یکی از آن غذا‌هایی است که از قدیم‌الایام در مراسمات برای پذیرایی از مهمانان سرو می‌شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک خورش میوه‌ای، ارمغانی از شهر دامغان؛ یک غذای همه چیز تمام و مقوی. به جای گوشت در این خورش می‌توانید از مرغ هم استفاده کنید، اما تجربه این خورش با گوشت گوسفندی بسیار دلچسب است.
این خورش را می‌توانید با گوشت قرمز یا گوشت مرغ تهیه کنید، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه خورش لوبیا سبز در ادامه با ما همراه باشید.
اینکه خورشت فسنجان را چه سبکی بپزیم یا چه طعمی به خودمان ربط دارد! اما حتما بپزیم! حتما بخوریم و لذتش را هم حتما خواهیم برد! هرچند در گرانی این روز‌های گردو ممکن است در سبد ماهانه غذایی گنجانده نشود، ولی سالی چند بار خوردنش از واجبات است! حالا چطور؟!
برای تهیه این خورش به زمانی کمتر از یک ساعت احتیاج داریم در نتیجه این غذا نسبت به دیگر غذا‌ها سریعتر آماده می‌شود. در این غذا سینه مرغ را بهتر است به قسمت‌های ۲ سانتی خرد کنید.
مرغ شکم پر گیلانی با مواد ترش و سبزی معطر تهیه می‌شود. اما نوع سبزی‌های محلی و خوش عطر آن با مازندران متفاوت است.
نثار پلو را می‌توانید برای مجالس خوب تهیه کنید، زیرا در گذشته یک غذای بسیار مجلسی بوده که در زمان مهمانی‌ها و عروسی‌های تهیه می‌شدند است.
کباب‌ها انواع مختلفی دارند و با گوشت یا مرغ تهیه می‌شوند و شما می‌توانید در طعم‌ها و مزه‌های مختلف این کباب‌ها را مزه دار کنید و از طعم بی نظیر این غذا لذت ببرید.
در دیدار نساجی و تراکتور، علیرضا حقیقی با واکنشهای به موقع و جایگیری مناسب، بارها دروازه نساجی را نجات داد تا با وجود دریافت یک گل، بهترین بازیکن تیمش باشد.
خورش مرغ و قارچ یکی از انواع خورشت‌های خوشمزه و مقوی ایرانی است که به دلیل داشتن قارچ و مرغ دارای پروتئین بسیار زیادی است.
در مازندران با هلی یا همان آلوچه خورش هم درست می‌کنند که به آن «هَلی قورو» یا «هلی خورش» می‌گویند. برای تهیه این خورش از گوجه سبز، نعناع خشک، پیاز و سیر و تخم مرغ، شکر، نمک، فلفل و زردچوبه استفاده می‌کنند.
خورش باقالی محبوب و دوست داشتنی شمال ایران، سفیر محصولات اوایل بهار است. باقالی، شوید معطر و مقدار زیادی سیر با تخم مرغ ترکیب می‌شوند تا یک وعده غذایی آرام بخش داشته باشند.
سبزی‌هایی که برای پخت سبزی پلو کته با مرغ استفاده می‌شود، شامل جعفری، گشنیز، شوید، مقدار کمی شنبلیله، چند حبه سیر و در صورت تمایل تره می‌باشد.
این غذا بسیار جدید و خوش طعم است و اگر می‌خواهید یک غذای ابتکاری جدید در خانه تهیه کنید حتما کباب بادمجان با مرغ را تست کنید.
خورش شیرین قاتوق یکی از غذاهای سنتی و بسیار خوشمزه گیلانی است که طعم ملسی دارد و از ترکیب مرغ با آلو، قیصی، کشمش پلویی و... تهیه می‌شود.
بعد از این که خورشت جا افتاده و روغن انداخت باید چوب دارچین را خارج کنید و به مواد کمی زعفران اضافه کنید.
برای تهیه خورش جعفری مجلسی ابتدا جعفری را تمیز بشورید و بگذارید خشک شود و بعد ریز خرد و ساطوری کنید، سپس جعفری را در تابه به همراه روغن روی حرارت ملایم خوب تفت دهید تا رنگ سبزی کمی تیره شود.
خوراک کرفس یکی از انواع خوراک‌ها می‌باشد که می‌توانید هم با گوشت و هم مرغ تهیه کنید و اگر گیاه خوار هستید و به کرفس علاقمند هستید می‌توانید گوشت را حذف و از قارچ یا هر نوع جایگزین دیگر استفاده کنید.
خورش آلو و قیسی یکی از خورشت‌های بسیار خوشمزه و مجلسی می‌باشد که بیشتر از ران مرغ برای این غذا استفاده می‌شود و شما می‌توانید این غذای خوشمزه را برای مهمانی‌ها تهیه کنید.
قرص استاک عصاره مرغ و سبزیجات است که به صورت خشک و فشرده تهیه می‌شود و برای تهیه انواع غذا مانند سوپ، آش، خورش و... کاربرد دارد.
مرغ رستورانی یکی از روش‌های گوناگون پخت مرغ است که در آ مرغ با سبزیجاتی مانند فلفل دلمه‌ای و هویج طبخ می‌شود و بسیار خوشمزه و خوش طعم است.
کوفته قلقلی با مرغ نوعی کوفته است که با گوشت چرخ کرده مرغ تهیه می‌شود و همراه با سس مخصوص آن نوعی خورش خوشمزه و مجلسی است.
خورش مرغ و به یکی از انواع روش‌های پخت مرغ است که در ترکیب با میوه به تهیه می‌شود و به همین دلیل طعم بسیار دلچسبی دارد.
در روز‌هایی که اخبار مربوط به تغییر قیمت کالا‌های اساس، واریز یارانه معیشتی و دهک بندی‌های هزینه‌های در صدر اخبار اقتصادی قرار دارد، به یک تصمیم حمایتی دولت از بخش قابل توجهی از مردم کمتر توجه شد و آن تصمیمی مهم برای مشکل مستاجران در فصل جابجایی بود؛ سیاستی که همان نسخه دولتمردان گذشته برای اجاره نشین هاست.
اکرمی، عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: اگر خانمی در خیابان خودش را عرضه بکند هیچ راننده و عابر پیاده‌ای نمی‌تواند چشمانش را کنترل کند و خود به خود تصادف می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ