فیله‌ها را ابتدا در آرد سفید و سپس در مخلوط شیر و تخم‌مرغ زده‌شده و در آخر هم در آرد سوخاری بغلتانید. فیله‌های چوبی را در روغن داغ سرخ کنید. می‌توانید جهت سرو از سس کچاپ یا مستر سس و سیب‌زمینی سرخ‌کرده هم استفاده کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیتزا با سیب زمینی به جای خمیر یک روش بسیار ساده برای تهیه پیتزا می‌باشد که شما می‌توانید به جای تهیه خمیر از سیب زمینی ورقه‌ای استفاده کنید.
نوشیدنی‌های تابستانی انواع مختلفی دارند. شما می‌توانید یک نوشیدنی خوش طعم برای رهایی از گرما و یا مهمانی‌ها آماده کنید.
شما می‌توانید این هات داگ را با سس مخصوص و قارچ تهیه کنید و یک ساندویچ خوشمزه برای شام یا نهار تهیه کنید.
در این ویدئو ابتدا برش زدن یک شترمرغ غول پیکر را خواهید دید. در ادامه نیز نحوه تهیه استیک به روش تایلندی را مشاهده خواهید کرد.
ترشی فندق یک چاشنی خوشمزه و همه کاره است که می‌توان آن را به تنهایی، به عنوان چاشنی سالاد یا ساندویچ، یا به عنوان یک ماده در سایر غذا‌ها و یا چاشنی به همراه غذا‌ها میل کرد. آن‌ها همچنین منبع خوبی از پروتئین و فیبر هستند. در ادامه با سه روش متفاوت تهیه ترشی فندق آشنا می‌شوید.
با کمک این روش بیماران فقط یک کپسول می‌خورند و به سرعت تشخیص پزشکی را دریافت می‌کنند. علاوه بر آن پزشکان به راحتی می‌توانند حرکات کپسول تهیه کننده ویدئو را با کمک یک دسته مخصوص کنترل کنند.
روش پخت نان یوخا به عنوان میراث ناملموس در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است. نان یوخا را معمولا سالی یک بار و برای عید فطر طبخ می‌نمایند. برای تهیه نان یوخا، بعد از آماده کردن خمیر، آن را به مدت ۱۰ ساعت استراحت می‌دهند و سپس چانه گرفته و می‌پزند.
تمام محتوای موهیتو از اجزای طبیعی تشکیل شده است و علاوه بر جلوگیری از گرمازدگی، به دلیل دارا بودن خاصیت آنتی اکسیدانی به مقابله با سرطان کمک می‌کند. آبلیموی موجود در این شربت نیز با دارا بودن ویتامین C منجر به تقویت دستگاه ایمنی بدن می‌شود. از دیگر خواص این نوشیدنی خوشمزه می‌توان به حفظ سلامت دستگاه گوارش، سلامت پوست و از بین بردن بوی بد دهان اشاره کرد. در ادامه قصد داریم طرز تهیه این نوشیدنی خوش طعم را به شما آموزش دهیم.
مزاج مغز آن طور که گفته شده است سرد و‌تر است؛ بنابراین مصرف آن به کسانی که دارای مزاج سرد هستند توصیه نمی‌شود. برای تقویت قوه جنسی و طراوت چهره خوب است. هضم آن مشکل بوده و زیاده‌روی در آن برای معده مضر است و اشتها را از بین می‌برد.
طرز تهیه ماست به‌هیچ‌عنوان دشوار نیست. ممکن است شما جزو افرادی باشید که به لبنیات بازاری اعتماد زیادی ندارید و می‌خواهید لبنیاتی مصرف کنید که از سلامت آن مطمئن باشید.
ترشی گذاشتن یا تهیه ترشی یکی از رسوم قدیمی و پرطرفدار در سراسر جهان است. ترشی‌ها به عنوان چاشنی‌هایی محبوب و هیجان انگیز، در لیست غذا‌ها و دسر‌های کشور‌های خاورمیانه جایگاه ویژه‌ای دارند. برای بهره بردن از خواص چغاله بادام، تهیه ترشی چغاله بادام ایده خوبی است. در این بخش روش خوشمزه‌ای برای تهیه ترشی چغاله بادام به عنوان یک ترشی تابستانی و بهاری برایتان خواهیم داشت.
قارچ سوخاری یکی از انواع پیش غذاهای پرطرفدار است که به عنوان یک پیش غذای بین المللی در سراسر جهان شناخته می شود.
آش‌ها یکی از خوشمزه‌ترین و لذیذترین میان وعده یا غذا‌ها هستند که شما می‌توانید این آش را تهیه کنید.
زولبیا با نشاسته گل و ماست تهیه می‌شود و همه مراحل به صورت گام به گام به شما آموزش داده شده است که می‌توانید برای افطار یک زولبیا ترد و خوشمزه به روش بازاری در خانه تهیه کنید.
برای تهیه رشته پلو مجلسی ابتدا برنج را پس از شستشو داخل یک کاسه مناسب می‌ریزیم، سپس یک قاشق چایخوری نمک اضافه می‌کنیم و به اندازه‌ای آب روی برنج می‌گیریم که سطح آب دو بند انگشت بالاتر از سطح برنج باشد.
املت پیتزایی یک روش بسیار ساده و خوشمزه برای تهیه املت است.
طب سنتی راهکار‌های مختلفی در استفاده از دارو‌های گیاهی و دمنوش برای کاهش استرس دارد. تهیه کردن دمنوش ضمن این‌که یک روش ساده است، در صورتی‌که تکرار شود و استمرار داشته باشد بسیار اثر بخش است و می‌تواند استرس و اضطراب را کنترل کند.
جوجه تابه‌ای با مرغ چرخ کرده یکی از روش‌های بسیار خوشمزه و نرم و آبدار برای تهیه یک غذای سنتی ایرانی داخل تابه است.
کوکوی تره یک غذای نونی سبک برای ناهار یا شام است که در بین گیاهخواران محبوبیت زیادی دارد.
جوجه کباب در ماهیتابه رژیمی یک روش بسیار خوشمزه و ساده برای پخت غذایی متفاوت است.
شما می‌توانید کیک را هم برای عصرانه و هم برای صبحانه سرو کنید. اما اگر به هر دلیلی دسترسی به فر نداشتید نگران تهیه کیک نباشید، چون طرز تهیه کیک بدون فر هم لذت و خوشمزگی خاص خودش را دارد و شما می‌توانید انواع کیک را در قابلمه تهیه کنید.
روش تهیه دمنومش گیاه بُن‌سُرخ به این صورت است که یک قاشق غذاخوری از آن‌را در یک لیوان آب جوش بریزید و حدود ۲۰ دقیقه صبر کنید تا دم بکشد، این گیاه طعم مطبوع و مزه خاصی به غذا می‌دهد و می‌توان به صورت خشک و تازه درون پلو استفاده کرد.
در یک فنجان قهوه، محتوای کافئین می‌تواند از ۳۰ میلی‌گرم تا ۳۵۰ میلی‌گرم متغیر باشد. مانند هر جزء دیگر قهوه، غلظت کافئین در یک فنجان قهوه به نوع دانه‌های قهوه مورد استفاده برای تهیه نوشیدنی همچنین به هر دو روش دم کردن و برشته کردن بستگی دارد.
سالاد خیار و ذرت یکی از انواع سالادهای سرد است که از ترکیب کاهو با خیار و ذرت تهیه می‌شود و روش تهیه آن بسیار آسان و فوری است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ