خورش بی‌گوشت و گیاهی شاید یکی از دغدغه‌های گیاهخواران باشد. شاید هم عده‌ای دوست نداشته باشند گوشت بخورند! به هرحال با هر سلیقه‌ای که هستید، این خورش را یک بار درست کنید تا به سبد غذای ماهانه‌تان شاید هم هفتگی اضافه شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این طیف در واکنش به حادثه تروریستی شاهچراغ با القای ناتوانی دستگاه امنیتی کشور، مدعی شد که حاکمیت به جای تمرکز بر حجاب زنان، باید به سراغ مقابله با گروهک‌های تروریستی برود. اما این جهت‌گیری و این واکنش به حادثه شاهچراغ، در حقیقت عملیات روانی اتاق فرمان دشمن را لو داد.
مارکا نوشت که پی اس جی نتوانسته به مدرکی علیه رئال و کیلیان امباپه دست پیدا کند و به همین دلیل به یوفا شکایت نکرده است.
بامیه‌هایی با پوسته سبز رنگ بخرید. بامیه کهنه و آبکی نخرید. بامیه‌های ترد و کوچک را خریداری کنید. بامیه را بو کنید، پوسته تازه بامیه باید دارای بوی خوب و طبیعی باشد. از خرید بامیه‌های بیش از حد رسیده و لکه دار و بسیار نرم خودداری کنید.
بامیه‌هایی با پوسته سبز رنگ بخرید. بامیه کهنه و آبکی نخرید. بامیه‌های ترد و کوچک را خریداری کنید. بامیه را بو کنید، پوسته تازه بامیه باید دارای بوی خوب و طبیعی باشد. از خرید بامیه‌های بیش از حد رسیده و لکه دار و بسیار نرم خودداری کنید.
پدرو سانچز، نخست وزیر اسپانیا، با اظهارتی کنایه‌آمیز به شایعات بی پایان انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید واکنش نشان داد.
رامین رضائیان با وجود اینکه به صورت ضمنی حرف از جدایی زده است، اما به نظر نمی‌رسد فصل بیست و سوم با پیراهنی غیر از پیراهن طلایی سپاهان دیده شود.
کباب‌ها انواع مختلفی دارند و با گوشت یا مرغ تهیه می‌شوند و شما می‌توانید در طعم‌ها و مزه‌های مختلف این کباب‌ها را مزه دار کنید و از طعم بی نظیر این غذا لذت ببرید.
خورش قیمه اردبیلی یکی از انواع خورشت‌های ایرانی است که شباهت زیادی با قیمه مرسوم دارد با این تفاوت که به جای گوشت خورشتی از گوشت چرخ کرده برای تهیه آن استفاده می‌شود.
لابا کودجو، مهاجم توگویی العین می‌گوید خودش را اهل امارات می‌داند و قصد جدایی از این تیم را ندارد.
ژوزه مورایس پرتغالی خلاف جو ملتهب اکثر نیمکت‌ها در آرامش و بی سر و صدا تیمش را در مسیر قهرمانی قرار داد.
تصاویری از خوش گذرانی‌های نیمار بعد از شکست مقابل بایرن در لیگ قهرمانان منتشر شده که جنجال آفرین بوده است.
گریم سونس، ستاره اسکاتلندی سابق لیورپول، به شدت نسبت به حرکت دیبو مارتینز پس از دریافت جایزه دستکش طلایی جام جهانی اعتراض کرد.
رئیس جمهور روسیه گفت که غرب تهاجم بی‌سابقه‌ای را علیه روسیه آغاز کرد تا اقتصاد این کشور را تحت الشعاع قرار دهد، اما محاسبات غرب برای نابودی اقتصاد روسیه محقق نشد.
رئیس جمهور روسیه گفت که غرب تهاجم بی‌سابقه‌ای را علیه روسیه آغاز کرد تا اقتصاد این کشور را تحت الشعاع قرار دهد، اما محاسبات غرب برای نابودی اقتصاد روسیه محقق نشد.
دخالت‌های خویشاوندان و اطرافیان وی در انتصابات و تشکیل کمیته انتصاباتی بدون حضور مدیران و با حضور دوستان و خویشاوندان به موازات کمیته انتصابات وزارت بهداشت که منجر به انتصاب مدیران ناکارآمد و مجیزگوی شده، دال بر طرح اسیضاح است. علاوه بر این موارد یکی از سیاست‌های اصلی این افراد عدم انتقال مشکلات و نقایص به وزیر است که چالش آفرینی کرده است.
سرمربی پرتغالی تیم فوتبال استقلال بدون توجه به اینکه دوران محرومیتش را پشت سر می‌گذارد، دقایقی پس از پایان سوت دیدار استقلال و آلومینیوم نقش اول یک جنجال دیگر شد.
آنته چاچیچ، سرمربی دینامو زاگرب، به صحبت‌های انتقادی اخیر مهاجم تیمش واکنش جالبی نشان داد.
مسابقه عجیب و تلخ محسن نژاد، باعث ایجاد سوال بزرگی برای علاقه‌مندان به کشتی شده است؛ چرا زمانیکه او با هشت امتیاز پیش بود، مبارزه تمام نشد؟
یک استاد دانشگاه گفت: فعالیت های کارخانه سیمان ری، انفجارها و خاک برداری های مداوم موجب شده تا گنبد بقعه منسوب به بی بی شهربانو ترک بردارد.
عملیات پرتاب موشک اس ال اس همراه کپسول بی سرنشین اوریون برای دومین بار لغو شد.
ورش قیمه را بر دو نوع خورش قیمه سیب زمینی و خورش قیمه بادنجان طبخ می‌کنند. لغت‌نامه‌ی دهخدا قیمه را که یک کلمه‌ی ترکی است به گوشت ریز ریز شده یا چرخ کرده تعبیر می‌کند و خورشت قیمه را خورشتی می‌نامد که با این نوع گوشت تهیه شده باشد.
خورش بامیه یکی از انواع خوشت‌های ایرانی است که اصالت آن به جنوب کشور برمی‌گردد و از ترکیب بامیه مخصوص خورشتی همراه با گوشت، پیاز و رب گوجه فرنگی تهیه می‌شود.
معاون فنی و توسعه شبکه همراه اول در سمینار تخصصی نسل پنجم ارتباطات که در کیش برگزار شد، ضمن تشریح فعالیت‌های همراه اول روی شبکه راه‌اندازی شده 5G توسط این اپراتور، در حضور مدیران ارتباطی کشور و رگولاتور ارتباطی به ظرفیت‌ها و چالش‌های پیش‌روی توسعه این فناوری به شکل تجاری تا افق 2025 پرداخت.
در گناه بی حجابی سه گروه گناهکار هستند اول کسانی که بی حجابی می‌کنند، در هر کجای کشور بی حجابی به منزله ضربه زدن به امنیت روانی جامعه است و خیانت به مردم به شمار می‌رود. دوم افرادی که بستر این گناه را فراهم می‌کنند و سوم آن‌هایی که به بی حجابی تشویق می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ