خورش سیب برای افرادی که علاقمند به غذای شیرین هستند بسیار مناسب است، چون طعم نسبتا شیرینی دارد و می‌توانید برای تهیه خورشت سیب هم از گوشت قرمز استفاده کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در این سالاد طعمی دوست داشتنی با سیب زمینی‌های خامه‌ای ترکیب می‌شود یعنی طعمی عمیق و متعادل. پودر پیاز رایحه‌های خوش طعم را بدون بافت پیاز خرد شده به آن اضافه می‌کند. سیب زمینی‌های شما به طور یکنواخت در مکعب‌های تقریبا ۲.۵ سانتی متری بریده می‌شوند.
خورش بی‌گوشت و گیاهی شاید یکی از دغدغه‌های گیاهخواران باشد. شاید هم عده‌ای دوست نداشته باشند گوشت بخورند! به هرحال با هر سلیقه‌ای که هستید، این خورش را یک بار درست کنید تا به سبد غذای ماهانه‌تان شاید هم هفتگی اضافه شود.
خورشت کدو سیب زمینی یک غذای گیاهی بسیار لذیذ است که در عین سادگی بسیار ارزان و به صرفه است و می تواند انتخاب خوبی برای گیاهخواران باشد.
این خورش را می‌توانید با گوشت قرمز یا گوشت مرغ تهیه کنید، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه خورش لوبیا سبز در ادامه با ما همراه باشید.
اگر فرزند شما میانه خوبی با گوشت تکه‌ای ندارد، خورش پسته و بادام از جمله معدود خورش‌هایی است که با گوشت چرخ‌کرده درست می‌شود.
یکی از خاصیت‌های مهم سماق این است که می‌تواند به درمان کبد چرب کمک کند. سماق حاوی آنتی اکسیدان‌های بسیار قوی می‌باشد که این آنتی اکسیدان‌ها می‌تواند باعث سم زدایی کبد شوند که در نتیجه به درمان بیماری شایع کبد چرب کمک می‌کنند.
خورش ملا قورمه شمالی یک غذای سنتی و خوشمزه شمالی است که با بادمجان و بدون گوشت تهیه می‌شود. در این مطلب شما را با دستور تهیه این خورش آشنا می‌کنیم.
خورش قیمه اردبیلی یکی از انواع خورشت‌های ایرانی است که شباهت زیادی با قیمه مرسوم دارد با این تفاوت که به جای گوشت خورشتی از گوشت چرخ کرده برای تهیه آن استفاده می‌شود.
خورش مرغ و قارچ یکی از انواع خورشت‌های خوشمزه و مقوی ایرانی است که به دلیل داشتن قارچ و مرغ دارای پروتئین بسیار زیادی است.
خورش نخود سبز یکی از انواع خورشت‌های اصیل و خوشمزه ایرانی است که از ترکیب نخود سبز با گوشت و سبزی تهیه می‌شود و بسیار مقوی و پر خاصیت است.
در مازندران با هلی یا همان آلوچه خورش هم درست می‌کنند که به آن «هَلی قورو» یا «هلی خورش» می‌گویند. برای تهیه این خورش از گوجه سبز، نعناع خشک، پیاز و سیر و تخم مرغ، شکر، نمک، فلفل و زردچوبه استفاده می‌کنند.
کیک سیب خیس یکی ازا نواع کیک‌های میوه‌ای خوشمزه است که به دلیل داشتن میوه سیب در ترکیباتش بسیار معطر و خوش عطم است.
خورش گوجه بادمجان یکی از خورشت‌های سنتی و بسیار خوشمزه ایرانی است که می‌توانید آن را بدون گوشت تهیه کنید و از خوردن این خورش خوشمزه لذت ببرید.
بعد از این که خورشت جا افتاده و روغن انداخت باید چوب دارچین را خارج کنید و به مواد کمی زعفران اضافه کنید.
برای تهیه خورش جعفری مجلسی ابتدا جعفری را تمیز بشورید و بگذارید خشک شود و بعد ریز خرد و ساطوری کنید، سپس جعفری را در تابه به همراه روغن روی حرارت ملایم خوب تفت دهید تا رنگ سبزی کمی تیره شود.
خورش آلو مازندارنی یکی از غذاهای خوشمزه و مجلسی متعلق به خطه شمال کشور و استان مازندران است که آلو بخارا، زرشک و رب انار از مواد اصلی تشکیل دهنده این غذا هستند.
خورش آلو و قیسی یکی از خورشت‌های بسیار خوشمزه و مجلسی می‌باشد که بیشتر از ران مرغ برای این غذا استفاده می‌شود و شما می‌توانید این غذای خوشمزه را برای مهمانی‌ها تهیه کنید.
خورش تره یکی از غذاهای خوشمزه و بسیار محبوب کردی است که شباهت زیادی به قرمه سبزی دارد و از ترکیب تره با گوشت، پیاز، لوبیا سفید و... تهیه می‌شود.
خورش به یک غذای بسیار لذیذ است که می‌توانید در فصل پاییز و زمستان آن را درست کنید و در مهمانی‌ها و مجالس خود در میز پذیرایی تان بهره ببرید.
خورش یا خورشت مرغ افشاری مجلسی یکی از آن غذا‌هایی است که از قدیم‌الایام در مراسمات برای پذیرایی از مهمانان سرو می‌شده است.
کیک سیب و کشمش ایتالیایی یکی از انواع کیک‌های میوه‌ای است که به دلیل داشتن سیب بسیار خوش عطر است و بافت منسجمی دارد.
علاوه بر، غذا‌های خوشمزه‌ای مثل مرغ سوخاری، قارچ و پیاز سوخاری و بال سوخاری و … سیب زمینی سوخاری هم جای خودش را بین غذا‌های فست فودی و اسنک‌ها حسابی باز کرده است.
خورش کدو حلوایی یکی از انواع خورشت‌های سنتی ایرانی است که کدو حلوایی از ترکیبات اصلی آن به شمار می‌رود و طعم ملس و دلچسبی دارد.
ورش قیمه را بر دو نوع خورش قیمه سیب زمینی و خورش قیمه بادنجان طبخ می‌کنند. لغت‌نامه‌ی دهخدا قیمه را که یک کلمه‌ی ترکی است به گوشت ریز ریز شده یا چرخ کرده تعبیر می‌کند و خورشت قیمه را خورشتی می‌نامد که با این نوع گوشت تهیه شده باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ