ساری، سرمربی لاتزیو از نقل و انتقالات تیمش راضی نیست اما جذب دو بازیکن از لیگ جزیره را رد کرده است‌.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به نظر می‌آید، ضروری باشد هر حرکتی که بوی دولتی سازی مراسم اربعین دارد به عنوان یک سم مهلک برای این حرکت معنوی عظیم، منع شود و منابع و امکاناتی که برای مراسم اربعین در ایران و عراق در نظر گرفته می‌شود، صرف توسعه زیرساخت‌ها و تسهیل مسیر سفر و اقامتگاه‌ها و امکانات در دسترس زائرین باشد.
خبرنگاران با مراجعه به آدرس my.gov.ir می‌توانند اقدام به فعال سازی بسته اینترنت کنند و این فرایند برای مدت یک ماه در دسترس خواهد بود.
برای کاهش بیشتر اثرات زیست‌محیطی «اکوجت»، این شرکت در نظر دارد فقط وعده‌های غذایی گیاهی را در طول پرواز به مشتریان ارائه دهد، این کمپانی متعهد شده است که از پلاستیک یکبار مصرف استفاده نکند و کارکنان خود را مجبور خواهد کرد که لباس‌های دوستدار محیط زیست بپوشند. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست، اما کمپانی‌های بزرگ هوایی که به دنبال هیدروژن برای سوخت هوانوردی سبزتر هستند عبارتند از ایرباس، زیروآویا و رولز رویس.
اکنون توییتر قابلیت اضافه کردن یادداشت‌های راستی‌آزمایی را برای تصاویر نیز در دسترس کاربران قرار داده است تا با وجود اطلاعاتی که زیر هر تصویر نمایش داده می‌شود، سایر کاربران به راحتی بتوانند تصاویر جعلی و حتی مواردی که توسط هوش مصنوعی ساخته شده است را تشخیص بدهند.
برت مک گورک، مشاور شورای امنیت ملی بایدن 8 می به عمان سفر داشت تا با رهبران مسقط در باب این که رهبران ایران آماده هستند تا در این مسیر گامی بردارند و محدودیت های اعمالی علیه برنامه هسته ای را پذیرا باشند، رایزنی داشته باشد. بعد از آن سلطان هیثم بن طارق، پادشاه عمان در سفری دو روزه به ایران با ابراهیم رئیسی و رهبری ایران دیدار داشت.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۵ سارق زن و مرد که به خانه‌های شهروندان در تهران دستبرد می‌زدند، خبر داد.
طی چند روز گذشته، تعدادی از سازندگان برنامه و سایر سرویس‌ها گزارش کرده‌اند که API توییتر دیگر برای آن‌ها کار نمی‌کند. طبق گزارش Mashable، به‎‌نظر می‌رسد این تغییر از صبح روز سه شنبه آغاز شده است و بسیاری از توسعه دهندگان همچنان در تلاش هستند تا متوجه چه اتفاقی افتاده، زیرا به‌نظر می‌رسد که توییتر اکثر توسعه‌دهندگان را در مورد این تغییر آگاه نکرده است.
سارق مسلح که به شعبه توانیر یکی از بانک‌های خصوصی دستبرد زده بود صحنه سرقت را بازسازی کرد. این سارق روز نهم فروردین امسال با ورود به بانکی در منطقه توانیر تهران با شلیک گلوله از آنجا سرقت کرد.
ژوزه مورایس با غیبت یکی از بازیکنان اصلی خود به تهران سفر کرده و سایر ستاره‌های این تیم در دسترس قرار دارند.
مرگ کودک در شلیک پلیس به خودروی مشکوک/ پایان خونین سرقت مسلحانه طلافروشی/ صدای مرگ!/ قتل پدر به خاطر ازدواج دوم/ دستبرد پدر و پسر سارق به 10خودرو / قاتل پدرزن در یک قدمی محاکمه/ یورش مرگبار خنجر به دستان نقابدار به یک آشپزخانه!/ درگیری مرگبار ۲ همسایه به خاطر پارک خودرو
دستبرد پدر و پسر سارق به 10خودرو
اگر از افراد میانسال محله پامنار سراغی از لوطی «اکبرخان پامناری» لوطی «آقا عزیز» و سایر لوطیان صاحب مرام محله بپرسی کمتر کسی می‌تواند نشانه‌ای از آن‌ها به شما بدهد. همان‌طور که در این سال‌ها ازخانه‌های قدیمی پامنار مثل حیاط شاهی و خانه قائم‌مقام تنها نامی باقی مانده است.
دو سارقی که به خانه مارکینیوش، ستاره پاری سن ژرمن، دستبرد زده بودند بازداشت و محاکمه شدند.
دو سارقی که به خانه مارکینیوش، ستاره پاری سن ژرمن، دستبرد زده بودند بازداشت و محاکمه شدند.
شهردار منطقه ۱۳ تهران گفت: عملیات پیاده رو سازی معابر محدوده بر اساس اولویت بندی و باجدیت ادامه دارد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ زنی در بند قانون!/ مرد معلول سارق ۲ خودرو بود/ قاتل جوان آبادانی دستگیر شد/ ۳ خواهر و برادر با حلوا آدم می‌کشتند/ دستگیری بزرگ‌ترین سرشبکه قاچاق مواد مخدر/ ماجرای عجیب دستبرد به اموال یک دبیرستان در مشهد/ تفاضل دیه دخترم را از بیت المال بدهید
مناسب سازی شرایط برای سفر معلولان با هر شرایط جسمانی موضوعی است که تاکنون یزد به آن پرداخته است اما این بار کیش میزبان برخی معلولان شد تا شرایط مهیا شده را به عنوان شهر دسترس پذیر بسنجد.
بر اساس برنامه پنجم توسعه برای کوچک سازی دولت قرار بر این شد تا برخی از وزارت خانه ها ادغام شوند . وزارت راه و ترابری و مسکن و شهرسازی یکی از وزارتخانه هایی بود که در لیست این ادغام سازی بود
فرمانده انتظامی «ارسنجان» گفت: مردی با مراجعه به پلیس اعلام کرد شب قبل و زمانی که در خانه حضور نداشته منزلش مورد دستبرد سارق یا سارقان قرار گرفته و حدود یک کیلو و ۴۰۰ گرم طلا که متعلق به اقوامش و به صورت امانت نزد او بود به سرقت رفته که بررسی موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.
فارس اعلام کرد: در حمله اخیر هکر‌ها فقط توانسته‌اند اطلاعات و اخبار روز جمعه را از بین ببرند و سایر اطلاعات و دیتابیس‌های خبرگزاری در دسترس است. همچنین ادعا‌های مربوط به حذف ۲۵۰ ترابایت اطلاعات یا پخش فیلمی به نام دوربین مدار بسته، صحت نداشته و مربوط به خبرگزاری فارس نیست.
در واقع نشان داده شد که احساس ناامیدی، ناراحتی و تنهایی باعث افزایش سن بیولوژیکی فرد نسبت به سیگار کشیدن می‌شود. سایر عوامل مرتبط با شتاب سالمندی عبارت از مجرد بودن و زندگی در یک منطقه روستایی به دلیل در دسترس بودن کم خدمات پزشکی است.
از عصر چهارشنبه، اینترنت محدودیت‌های جدی را تجربه کرد. ابتدا همراه اول و سپس سایر اپراتور‌های تلفن همراه پوشش دهی ال تی‌ای را از دسترس خارج کردند.
متا آزمایش برنامه رسمی واتساپ بتا برای ویندوز را به پایان رسانده است و این اپلیکیشن اکنون برای دانلود از طریق فروشگاه مایکروسافت در دسترس گرفته است. ویژگی اصلی این نسخه این است که استفاده از آن نیازی به همگام سازی با اپلیکیشن واتساپ گوشی هوشمند ندارد.
اواخر سال ۹۹، با به صدا درآمدن آژیر خطر بانکی در شهر اراک، مأموران پلیس بلافاصله راهی محل شده و سارقی را که قصد سرقت از بانک داشت دستگیر کردند. در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد این سارق ناکام کسی نیست جز فریدون که با سپردن وثیقه از زندان بیرون آمده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ