فرمانده انتظامی «ارسنجان» گفت: مردی با مراجعه به پلیس اعلام کرد شب قبل و زمانی که در خانه حضور نداشته منزلش مورد دستبرد سارق یا سارقان قرار گرفته و حدود یک کیلو و ۴۰۰ گرم طلا که متعلق به اقوامش و به صورت امانت نزد او بود به سرقت رفته که بررسی موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، بار دیگر شادی گل خاصی را در بازی اینترمیامی برابر شارلوت به نمایش گذاشت.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، بار دیگر شادی گل خاصی را در بازی اینترمیامی برابر شارلوت به نمایش گذاشت.
آلومینیومی ها آخرین دیدار دوستانه خود را پیش از نبرد با پرسپولیس مقابل فولاد در ورزشگاه هما برگزار کردند.
ام جی در مقایسه با سایر برندهای چینی همواره شرایط طراحی برتری داشته و کیفیت مونتاژ آن نیز در سطح بالاتری قرار داشته است. این بار هم یک خودرو زیبا از ام جی را شاهد هستیم که به راحتی می تواند با بسیاری از محصولات مهم بازار جهانی رقابت کند.
چپ شدن کامیون به علت سرعت زیاد بر روی شاسی بلند تصادف هولناکی را رقم زد.
دنی آلوز بار دیگر بر بی‌گناهی خود تاکید کرد و گفت شاکی خود را با وجود اتهام سنگینی که وارد کرده، بخشیده است.
در شرایطی که بازار خودرو‌های خارجی، ماه هاست چشم انتظار عرضه گستره شاسی بلند‌های آسیایی و اروپایی است، چند روزی است که خبر عرضه صد‌ها شاسی بلند مونتاژی در بورس کالا حاشیه ساز شده است. از یک سو مقام مسئول در وزارت صمت مخالف است؛ از سوی دیگر بورسی‌ها فرش قرمز پهن کرده اند!
محمدمهاجری به محروم کردن نماینده افشاکننده خبر شاسی بلند‌ها واکنش کنایه آمیزی نشان داد.
یک کامیون حاوی بار میلگرد به علت سهل انگاری در رعایت اصول ایمنی، حادثه ناگواری را به وجود آورد.
فرشاد پیوس بار دیگر موفق به صعود شد و اینبار هم رشتی‌ها را غرق شادی کرد.
شاکی گفت: چندین بار با شوهرم تماس گرفتم، او، اما جوابگو نبود تا اینکه برایم پیام گذاشت و به خاطر اینکه قادر به گرفتن اقامت برایم نشده است، خواست حلالش کنم. با دیدن این پیام شوکه شدم و... برای چندمین بار شماره وی را گرفتم، اما پاسخی دریافت نکردم و اکنون با گذشت ۵ سال از این ماجرا به دادگاه آمده‌ام تا به صورت غیابی از همسرم جدا شوم.
استقلال خوزستان با صعود به لیگ برتر بعد از 7 سال بار دیگر جشن در ورزشگاه غدیراهواز برپا کرد.
نائب رئیس النصر پس از اطلاع از گل تساوی الهلال، با چهره ای خوشحال نتیجه آن مسابقه را به همکارانش اعلام کرد.
هافبک نساجی این بار در نقش همراه کننده شادی گل در دیدار جام حذفی ظاهر شد.
اسدی در نیمه اول دیدار تراکتور با نفت آبادان دو بار موفق به گلزنی شد و با ۸ گل زده به صدر جدول گلزنان لیگ برتر صعود کرد.
دانگ فنگ پالاسو در بازار چین از 19 تا 27 هزار دلار قیمت دارد. شاسی بلندی با 2 ردیف صندلی و قسمت بار بسیار جا دار می تواند گزینه ای مناسب برای خانواده ها و همچنین ماجراجویی در سفر باشد.
آیا پرسپولیس با بحران ناخواسته‌ای که در آستانه دربی با آن دست و پنجه نرم کرده است بالاخره می‌تواند استقلال را شکست داده یا این بار ماجرا برای این تیم مشکل ساز خواهد شد.
دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران می گوید تمام تمرکز خود را روی موفقیت تیم ایران گذاشتند تا بتوانند برای اولین بار به دور دوم صعود کنند.
شهره موسوی فروردین امسال به اتهام کلاهبرداری در پرونده‌ای با بیش از ۳ هزار شاکی و چند هزار میلیارد تومان پول بازداشت شده بود. موسوی در این مدت یک بار به صورت تصویری از زندان در جلسات هیات‌رییسه شرکت کرد تا سمت خود را از دست ندهد.
شاکی گفت: گفتند اگر چک‌هایت وصول نشود، دوباره می‌دزدیمت و این بار می‌کشیمت. بعد از آن جیب‌های مرا گشتند. گوشی‌ام را برداشتند و با تهدید یک پنج میلیون و یک دو میلیون تومان به حساب خودشان واریز کردند. در نهایت آن‌ها یک چک ۱۰۰ میلیون تومانی و یک چک پنج میلیارد تومانی از من گرفتند.
پس از این گل در هفته‌هایی که معمولا شاهد شادی گل از سوی گلزنان نیستیم دیاباته رفتار دیگری داشت و بار دیگر پنجه ببر خود را با رفتن به سکو‌های خالی از تماشاگر به نمایش گذاشت.
طارمی دو بار دروازه لورکوزن را از روی نقطه پنالتی گشود، ولی برای شادی مرسوم و همیشگی‌اش یک سبک جدید پیدا کرد: او هر بار دست راستش را همان دستی که مچ‌بند مشکی روی آن بسته بود، به هوا بلند کرد.
می‌گویند کریمی به عنوان یک فوتبالیست بهتر است بیشتر سکوت کند تا مبادا با حرفی نسنجیده اوضاع را خراب نکند جوری برخورد می‌کنند که انگار هر کس نسبت به هر چیزی پیرامون مسائل مملکت معترض است یا انتقاد دارد باید دکترای علوم سیاسی یا اجتماعی داشته باشد. مگر بقیه مردم که تحت فشار هستند و نسبت به برخی رویه‌ها انتقاد دارند همه فیلسوف هستند؟ مگر آن فردی که زیر بار گرانی خمیده شده و از قیمت ماست و گوشت شاکی است، دکترای اقتصاد دارد؟
در روزی که بانوان هوادار تیم فوتبال پرسپولیس برای اولین بار در لیگ برتر روی سکوی ورزشگاه آزادی نشستند، مهاجم هلندی سرخپوشان هم برای اولین بار پایش به گلزنی باز شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ