اگر از افراد میانسال محله پامنار سراغی از لوطی «اکبرخان پامناری» لوطی «آقا عزیز» و سایر لوطیان صاحب مرام محله بپرسی کمتر کسی می‌تواند نشانه‌ای از آن‌ها به شما بدهد. همان‌طور که در این سال‌ها ازخانه‌های قدیمی پامنار مثل حیاط شاهی و خانه قائم‌مقام تنها نامی باقی مانده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مانور زلزله «تخلیه امن و اسکان اضطراری» برای افزایش آمادگی شهروندان در زمان بحران و آمادگی در مقابل بلایای طبیعی در محله باغ فیض برگزار می‌شود.
دادستان تهران گفت: در راستای اجرای طرح ساماندهی رود دره اوین - درکه و نیز مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در حاشیه رود دره، ۱۹ کپر و ۴ ساختمان در محله اسلام آباد تخریب و جمع آوری شد.
امین گلریز، جرم‌شناس و قاضی اسبق تهران: این میدان؛ سمبل شهر تهران است، بنابراین قاتل با اقدامش پیامی دارد
ضرابخانه بیرون شهرقرار داشت و کارگر‌های کارخانه امین الضرب از روستا‌های دور و اطراف می‌آمدند و شب‌ها سر خانه و زندگی‌شان بر می‌گشتند. همیشه خطر سارقانی که اموال کارگر‌ها را سرقت می‌کردند و حیوانات وحشی در زمستان‌ها کارگران را تهدید می‌کرد.
امین حزباوی می‌گوید از محله محروم کوت‌ عبدالله در مسیر رشد قرار گرفته و حالا مرحله جدید از زندگی حرفه‌ای خود را آغاز کرده است.
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران گفت: با اجرای پویش «محله امن» درصدد هستیم تا آخرین وضعیت و مشکلاتی که در بافت‌ فرسوده وجود دارد را از منظر عمرانی، اجتماعی و ... احصا کنیم.
نماینده مردم مرودشت در مجلس گفت: این بار تعداد متقاضیان استیضاح فاطمی امین نسبت به مرحله قبلی استیضاح این وزیر بیشتر شده است و بعید است بتواند از مجلس رأی اعتماد بگیرد.
فاطمی امین در جمع خبرنگاران گفت: از ۱۶ اردیبهشت ماه مرحله جدید ثبت نام خودرو‌های داخلی را آغاز خواهیم کرد. این ثبت نام نیز مثل مرحله اول به شکل نوبت دهی خواهد بود و همه متقاضیان طبق نوبت دهی خودرو دریافت می‌کنند.
«علیرضا زمانی» تهران‌شناس می‌گوید: «نام اذون در منابع تاریخی مختلف به عنوان یکی از آبادی‌های شمیران بار‌ها تکرار شده. دکتر حسین کریمان» در کتاب تهران در گذشته و حال به تغییر نام اذون به اوین اشاره کرده است. به عقیده او واژه اذون در گذر زمان به ایون و پس از آن به اوین تغییر نام داده و برای سندیت این مدعا هم شواهدی از تغییر برخی کلمات در زبان رایج اهالی شمیران ارائه کرده است.» در جستجو برای علت نامگذاری محله اوین، اما به روایت‌های دیگری هم می‌رسیم که البته اعتبار چندانی ندارند.
خیابان اصلی محله دکتر اقبال به نام «اقبال» شهرت دارد که اکنون محل تردد خودرو‌هایی است که قصد دارند وارد بازار امین الملک و میدان ابوذر شوند و کم عرضی خیابان شلوغی محله را بیشتر به رخ می‌کشاند. شهروندانی که در دهه‌های ۳۰ و ۴۰ در محدوده محله دکتر اقبال زندگی می‌کردند به یاد دارند که رودخانه‌ای با آب زلال از وسط دشت وسیع کشاورزی عبور می‌کرد که به آن جلوه‌ای خاص داده بود.
تیم جوانان ایران در مصاف نخست در مرحله گروهی جام ملت های آسیا با گل محمد امین حزباوی از روی نقطه پنالتی از سد قطر گذشت.
امین اسماعیل‌نژاد بازیکن تیم والیبال پاس گرگان عنوان امتیازآورترین بازیکن دیدار نخست مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر مردان را به خود اختصاص داد.
ناصرالدین‌شاه کمی بعد از ساخت این عمارت، آن را به یکی از همسرانش «امینه اقدس» هدیه داد و از همین دوره بود که نام این اراضی از حصار ملا به اقدسیه تغییر کرد.»
امین اسماعیل‌نژاد عنوان امتیازآورترین بازیکن بازی هورسان و پاس در مرحله نخست پلی‌آف لیگ برتر را به خود اختصاص داد.
امیر غفور و امین اسماعیل نژاد ستاره های درخشان روز اول مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال بودند.
امین اسماعیل‌نژاد بازیکن تیم والیبال پاس گرگان با کسب 33 پوئن، عنوان امتیازآورترین بازیکن دیدار دوم مرحله پلی‌آف لیگ برتر مردان را به خود اختصاص داد.
نایب قهرمان المپیک آتن گفت امین طاهری در دور اول مسابقات کشوری کشتی‌های سنگینی گرفت و به همین علت در مبارزه رده‌بندی نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد.
شهردار منطقه ۸ تهران از ایمن‌سازی گود پرخطر رها شده با عمق حدود ۱۷ متر در محله تهرانپارس تهران با اقدام ضربتی شهرداری این منطقه خبر داد.
دیگر به نماد محله گلابدره تبدیل شده است. سنگی عجیب در دل خانه‌های قد و نیم بالادست محله گلابدره که گزند ساخت و ساز‌های بی‌رویه در این محله در امان مانده و قلب سنگی‌اش پر از خاطرات روزگار گذشته محله است. داستان جالب این دوقلو‌های سنگی را در ادامه بخوانید.
شهردار منطقه ۱۳ تهران از اجرای عملیات اصلاح هندسی و ایمن سازی خیابان مهربار در ناحیه ۴ این منطقه واقع در محله آشتیانی خبر داد.
امین حزباوی، کاپیتان تیم ملی جوانان می‌گوید تمام تلاش‌شان را برای صعود از این مرحله و سپس قهرمانی آسیا خواهند کرد.
امین میرزازاده در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف یاکوبی کاجایا از گرجستان رفت که با برتری یک -یک راهی نیمه‌نهایی شد.
امین میرزازاده با شکست صباح شریعتی به مرحله یک چهارم پایانی وزن 130 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان راه پیدا کرد.
شهردار منطقه ۱۳ از برگزاری مانور اطفا حریق و تخلیه امن با فعالیت و نظارت ٢۵ نفر از اعضای ستاد بحران در ساختمان شهرداری ناحیه ٣ منطقه ١٣ واقع در محله حافظیه خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ