آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ زنی در بند قانون!/ مرد معلول سارق ۲ خودرو بود/ قاتل جوان آبادانی دستگیر شد/ ۳ خواهر و برادر با حلوا آدم می‌کشتند/ دستگیری بزرگ‌ترین سرشبکه قاچاق مواد مخدر/ ماجرای عجیب دستبرد به اموال یک دبیرستان در مشهد/ تفاضل دیه دخترم را از بیت المال بدهید
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قتل عام خونین ۴ مرد در کوهستان/ قیمت مرغ جان گرفت/ راز مظلومیت ۲ کودک آبادانی/ قتل شرور قمه به دست در کرج/ خراش روی صورت برادر پرده از راز قتل خواهر برداشت/ شگرد‌های رمزآلود باند زنان جیب بر!/ ۳ شبانه‌روز شکنجه یک زن در خانه مرد تنها
برخی از کودکان به طور غریزی گاز می‌گیرند، چون آن‌ها توانایی کنترل خود را ندارند. برای مثال، وقتی مارکوس ۳ ساله بود عروسک خواهر ۲ ساله‌اش، جی نا، را می‌گرفت، اولین واکنش او این است که گازش بگیرد و عروسکش را پس بگیرد. او مکث نمی‌کند تا درباره دیگر شیوه‌ها فکر کند و یا نتیجه اعمالش را ببیند، اما دلایل دیگری نیز وجود دارد که چرا کودکان ممکن است گاز بگیرند.
کاهش زاد و ولد، علاوه بر اینکه یک تهدید جمعیتی محسوب می‌شود؛ با آسیب‌های دیگری نیز همراه است که از آن جمله می‌توان به ظهور خانواده های سه نفره اشاره کرد.
۳ روز قبل از حادثه من به برادرم گفتم که اثاثیه منزل ۶۰ میلیون تومان ارزش دارد و قرار شد آن اثاث را برای پرداخت مالیات بفروشم، اما روز حادثه الهام مقابل بلوک آمد و وقتی من را در حال فروش وسایل دید اعتراض و فحاشی کرد. او یک دستگاه پوز هم همراه داشت و گفت کارت بکش و پول اثاثیه را بده، اما من گفتم که پول نقد یا چک می‌دهم که الهام قبول نکرد. دوباره درگیری لفظی ما بالا گرفت و او که پشت فرمان ماشینش نشسته بود باز هم فحاشی کرد.
خواهر حامد به عنوان شاهد ماجرا گفت: وقتی سر و صدای برادرم را شنیدم خودم را سراسیمه به کوچه رساندم. این ۳ مرد قصد داشتند با زور برادرم را سوار خودرویی کنند و حتی چند دقیقه‌ای هم او را در خودرو پژو ۲۰۶ حبس کردند که من مانع حرکت آن‌ها شدم. وقتی جمعیت جمع شد آن‌ها خودشان را مأمور معرفی کردند و گفتند که برادر من دزد است. اما بعد از اینکه مأموران گشت از راه رسیدند و دروغ این مردان آدم ربا در برابر چشم عابران فاش شد، مرد جوانی جلو آمد و به من گفت که هر چه را دیده شهادت می‌دهد.
پسری که کلت کمری در دست داشت بعد از زخمی کردن مادرش و قتل همسر خواهرش به منزل دختر مورد علاقه‌اش رفت و پدر و مادر این دختر را به قتل رساند.
پسری که کلت کمری در دست داشت بعد از زخمی کردن مادرش و قتل همسر خواهرش به منزل دختر مورد علاقه‌اش رفت و پدر و مادر این دختر را به قتل رساند.
اهواز- سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: سه هزار میلیارد تومان اعتبار برای آموزش و پرورش خوزستان دستاورد سفر رئیس‌جمهور به خوزستان خواهد بود.
به گفته کارشناس بورس ارزش معاملات در هفته‌ای که گذشت بالغ ۱۷.۵ همت در هر روز بود که نسبت ۱۴ همت یک ماه اخیر و ۱۰ همت دو ماه اخیر روند صعودی داشت ضمن اینکه ارزش معاملات در آخرین روزهای هفته نسبت به میانگین هفته نیز بالاتر بود. تلاطم‌های بازار در روزهای اخیر افزایش یافته و سرانه خرید و فروش بالاتر از میانگین‌های گذشته است.
دو کودک دور از چشم والدین مشغول بازی بودند و هر یک از والدین تصور می‌کرد، دیگری مراقب کودکان است. دختر ۳ ساله خانواده، تپانچه پر نیمه‌خودکاری که در خانه نگهداری می‌شد را برداشته و با آن مشغول بازی بوده است که ناگهان صدای شلیک گلوله‌ای کل خانه را فرا می‌گیرد. والدین به سرعت خود را به کودکان می‌رسانند که متوجه می‌شوند دختر ۴ ساله‌شان غرق خون روی کف اتاق افتاده است.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۳ اسفند ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان آفتابی است و حداکثر دما ۱۶ درجه سانتیگراد خواهد بود
پس از زلزله ترکیه مردی ۳ فرزند خود را از دست می‌دهد و از همسر خود به دلیل اینکه نتوانسته از فرزندانشان مراقبت کند، معذرت خواهی می‌کند. منبع: خبرفوری
۳ خواهر و برادر با حلوا آدم می‌کشتند
ولیپور گودرزی ادامه داد:‌ کارآگاهان با کشف این سرنخ و انجام اقدامات اطلاعاتی پی بردند که این سه خواهر جزو سارقان سابقه دار نیز بوده و در ادامه مخفیگاه آنها را در جنوب تهران شناسایی کردند. ماموران به دنبال دریافت این اطلاعات و پس از انجام هماهنگی‌های قضایی راهب مخفیگاه متهمان شده و آنها را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۳ آذر ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان آفتابی و حداکثر دما ۱۸ درجه سانتیگراد خواهد بود. تا صبح فردا استمرار وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس در بیشتر مناطق پیش‌بینی می‌شود.
وزیر صمت در دیدار با وزیر دارایی ارمنستان گفت: قطعا وقتی الحاق ایران به اوراسیا کامل شود روابط بین دو کشور بهتر و سریع‌تر رشد خواهد کرد.
وزیر صمت در دیدار با وزیر دارایی ارمنستان گفت: قطعا وقتی الحاق ایران به اوراسیا کامل شود روابط بین دو کشور بهتر و سریع‌تر رشد خواهد کرد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سرگذشت نوجوان هروئین فروش/ اختلاف ملکی با جنایت پایان یافت‌/ می‌خواستم گوشی تلفن بخرم، اما اسلحه دادند/ قتل فجیع دختر ۳ ساله تهرانی/ انکار خانم روانشناس در قتل شوهرش/ سلاخی مسافرزن در لانه شیطانی!/ داستان غم انگیز خواهر و برادری که ربوده شدند
بورس امروز سه شنبه ۳ آبان ماه در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر می‌تواند بر روی روند آن تاثیرگذار باشد؛ بنابراین پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات امروز این ده خبر را بخوانید. یکی از این خبر‌ها شایعه استعفا رییس سازمان بورس می‌باشد، آیا این خبر صحت دارد؟
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ مرد خلافکار قاتل همسرش بود/ ماجرای دزد ناجوانمرد/ کشف پیکر حلق‌آویزدانشجوی ارشد روی پشت‌بام/ مرگ دلخراش خانواده شیرازی/ قتل پیرزن برای ۱۱۰ گرم طلا/ دختر دم بخت در دام خواستگار اخاذ/ آخرین دفاع مقصران مرگ ۳ بیمار کرونایی در بیمارستان/ رقص تیغ قصاص در مرداب ارتباط خیابانی!/ درخواست ۲ خواهر برای قصاص برادر
چند روز قبل زوج جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده خواهان رسیدگی به پرونده خود شدند وقتی آن‌ها وارد شعبه شده و مقابل قاضی نشستند مرد جوان گفت: آقای قاضی این خانم همسر من است. ما الان تقریباً ۳ ماه است ازدواج کرده‌ایم و با هم در یک خانه زندگی می‌کنیم، اما همسرم با مادر و خواهر من نمی‌سازد؛ مدام با هم بحث می‌کنند و سر موضوعات کوچک مثل رنگ لباس، چیدمان مبل و مسائل بی‌ارزش با هم درگیر می‌شوند. جناب قاضی از نظر من هر دو آن‌ها یعنی هم مادرم هم همسرم مقصر هستند، البته همسرم بیشتر مقصر است، چرا که جواب مادر من را با لحن تند می‌دهد.
گمانه زنی‌ها حاکی از آن است که گلکسی S۲۳ Ultra از سنسور HP۱ استفاده نخواهد کرد و درعوض، می‌توان به سنسور ISOCELL HP۲ که هنوز معرفی نشده، مجهز می‌شود. این گزارش‌ها همچنین ادعا می‌کنند که گلکسی اس ۲۳ اولترا با لنز ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض، دوربین تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابر و لنز زوم پریسکوپ ۱۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۱۰ برابر همراه خواهد بود.
بهادری جهرمی، سخنگوی دولت گفت: ۳ ماهواره مشابه خیام ساخته می‌شود که مشارکت دانشمندان ایرانی در طراحی و اجرای این ماهواره‌ها افزایش خواهد یافت.
در حال حاضر تیم ترکیه با یک برد و ۳ امتیاز در رتبه دوم این گروه است که امروز با قطر بازی دارد و در صورت پیروزی به عنوان دومین تیم این گروه، راهی مرحله نیمه‌نهایی خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ