اکنون توییتر قابلیت اضافه کردن یادداشت‌های راستی‌آزمایی را برای تصاویر نیز در دسترس کاربران قرار داده است تا با وجود اطلاعاتی که زیر هر تصویر نمایش داده می‌شود، سایر کاربران به راحتی بتوانند تصاویر جعلی و حتی مواردی که توسط هوش مصنوعی ساخته شده است را تشخیص بدهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سه تیم به اندازه 13 تیم در لیگ بیست و دوم هزینه کردند؛ ادعای جدید هوشنگ نصیرزاده که نیاز به راستی‌آزمایی دارد.
بلینکن گفت: «ما هنوز بر این باوریم که دیپلماسی به طور کلی بهترین راه اطمینان‌یابی پایدار، قابل راستی‌آزمایی و موثر از این است که ایران هیچ گاه به یک سلاح اتمی دست پیدا نکند. بنابراین، ما پذیرای دیپلماسی هستیم و (دیپلماسی) به وضوح، بهترین مسیر است.» همزمان با این تحولات، سی‌وپنج قانون گذار مجلس نمایندگان آمریکا در نامه‌ای به رهبران کشور‌های انگلیس، فرانسه و آلمان (تروئیکای اروپا)، سه عضو اروپایی توافق هسته‌ای (برجام) خواستند مکانیسم ماشه را ذیل برجام علیه ایران فعال کنند.
کیهان نوشت: برای راستی‌آزمایی آزادی شرکت در انتخابات ایران کافی است نه به صفحه رأی شناسنامه مردم عادی وکارمندان رسمی دولت، بلکه یک نگاه به شناسنامه مدیران سطوح میانی این نظام جمهوری اسلامی داشته باشید تا ببینید چند درصد از این مدیران در انتخابات مختلف شرکت داشته‌اند تا قدرت انتخابات آزاد در جمهوری اسلامی را با نظام‌هایی که در قانون اساسی آن‌ها تهدید به تحریم‌هایی اجتماعی شده است مشاهده کنید!
ودانت پاتل، معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در پاسخ به این سوال که چه اطلاعات تازه‌ای درباره آخرین وضعیت مذاکرات احیای توافق هسته‌ای (برجام) وجود دارد، گفت: رییس جمهور بایدن و وزیر امور خارجه بلینکن کاملا نسبت به این که ایران هیچ گاه اجازه دست‌یابی به یک سلاح اتمی را پیدا نکند، متعهد هستند. ما همیشه بر این باور بوده‌ایم که دیپلماسی بهترین مسیر رو به جلو برای رسیدن راهکاری است که به طور قابل راستی‌آزمایی و پایداری اطمینان حاصل کنیم ایران هیچ گاه به یک سلاح اتمی دست پیدا نمی‌کند. فعلا چیزی برای اعلام کردن وجود ندارد و هیچ گزینه‌ای از روی میز کنار نرفته است.
مدیرکل آژانس اتمی طی سخنرانی در آغاز نشست شورای حکام، با بیان اینکه به توافقی با ایران رسیده که به آژانس اجازه می‌دهد مراحل نظارت و راستی‌آزمایی را ادامه دهد، گفت از تمایل تهران در این زمینه استقبال می‌کند.
اولین گام تغییر رویکرد ایران در جنگ اوکراین و اتخاذ موضع بی‌طرفی قابل راستی‌آزمایی در قبال این جنگ است. رویکردی که در راستای منافع کشور است و بدون آن، بازگشت به مذاکرات هسته‌ای و دستیابی به توافق، غیرممکن است. جدا از سرنوشت جنگ، استمرار رویکرد کنونی کشورمان، مغایر با منافع ملی است.
آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در پی ادعای مطرح شده در گزارش شبکه بلومبرگ مبنی بر کشف اورانیوم غنی‌شده با خلوص ۸۴ درصد در ایران، در صفحه توییترش نوشت: آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از گزارش‌های اخیر در رسانه‌ها درباره سطح غنی‌سازی اورانیوم در ایران باخبر است. آژانس در حال گفتگو با ایران درباره نتایج فعالیت‌های راستی‌آزمایی اخیر در ایران است و اطلاعات مقتضی را به شورای حکام ارائه خواهد کرد.
در بیانیه مشترک ایران و چین بر ضرورت لغو تحریم‌ها به‌گونه‌ای قابل راستی‌آزمایی برای از سرگیری اجرای کامل و مؤثر برجام تاکید شد.
عباس عبدی نوشت: اظهار ندامت و تعهد کتبی مبنی بر عدم تکرار جرم امنیتی مشابه، مشکلی را حل نمی‌کند، بلکه بدتر می‌کند. چنین رفتاری نتیجه منفی دارد. بدتر این است که هر دو طرف بدانند این متن در عمل صوری است و کسی را برای آن راستی‌آزمایی نمی‌کنند.
بنا به ادعای چند منبع موثق اسرائیلی و اوکراینی، کی‌یف قصد دارد در جریان سفر وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به اوکراین، برای «آزمودن» تعهد و حمایت تل‌آویو، مجموعه‌ای از درخواست‌ها را مطرح کند.
وزیر کار: برخی به دلیل عدم اطلاع کافی، به موضوع ایجاد یک میلیون شغل در سال جاری نقدهایی وارد کرده‌اند / آمار اشتغالی که ایجاد کردیم، به سه شیوه قابل راستی‌آزمایی است؛ اول راستی‌آزمایی تصادفی بصورت تلفنی، پیامکی یا میدانی، دوم گزارش‌های مرکز آمار و سوم آمار بیمه شدگان تامین اجتماعی / آماده‌ایم از طریق یک سامانه نشان دهیم که تعداد اشتغال ایجاد شده در هر بخش، هر شهرستان و هر واحد چقدر بوده
علی سلاجقه در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره آب‌گیری سد چمشیر اظهار کرد: از وزارت نیرو به دنبال راستی‌آزمایی این موضوع بوده و آن را پیگیری می‌کنیم. از بحث آبگیری اطلاعی ندارم. ما موضع خودمان را اعلام کردیم و هنوز در مرحله رفت و برگشت مکاتبات هستیم. از موضوع آب‌گیری اطلاعی ندارم و این موضوع را تکذیب می‌کنم.
با توجه به اسم انتخاب شده برای سال، ماجرا جالب توجه‌تر به نظر می‌رسد؛ اینکه مجموعه‌ای دانش بنیان توانسته ادعایی که درباره کشورمان مطرح شده را راستی‌آزمایی کرده و در پایان بررسی‌های دقیق و فنی، نتیجه بگیرد که آن ادعا صحت دارد. نتیجه‌ای که می‌تواند ماجرای مطرح شده را وارد فاز دیگری نماید و مانع از آن شود که توده عظیم و غلیظ متان در جنوب تهران، به بوته فراموشی سپرده شود.
در بیانیه وزارت امور خارجه آمریکا آمده است: بلینکن بر تعهد آمریکا نسبت به تامین منابع مورد نیاز آژانس جهت تداوم مسئولیت راستی‌آزمایی و نظارت آن در ایران و بر تعهد همکاری ادامه‌دار میان آژانس و شرکای سه‌جانبه توافق تسلیحاتی آکوس (AUKUS) تاکید کرد.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: جمهوری اسلامی ایران حقیقتاً انتظار دارد که آژانس گزارش‌دهی، نظارت و راستی‌آزمایی خود را به صورت حرفه‌ای، بی‌طرفانه و مستقل‌تر انجام دهد.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: جمهوری اسلامی ایران حقیقتاً انتظار دارد که آژانس گزارش‌دهی، نظارت و راستی‌آزمایی خود را به صورت حرفه‌ای، بی‌طرفانه و مستقل‌تر انجام دهد.
بهادری جهرمی گفت: چهار موضوع در توافق دنبال شده که شامل تضمین‌ها و راستی‌آزمایی، رفع تحریم‌ها ‌و بسته شدن ادعاهای سیاسی در مورد مسائل پادمانی است و جمهوری اسلامی ایران گفت‌وگوها را ترک نکرده و نخواهد کرد.
بهادری جهرمی گفت: چهار موضوع در توافق دنبال شده که شامل تضمین‌ها و راستی‌آزمایی، رفع تحریم‌ها ‌و بسته شدن ادعاهای سیاسی در مورد مسائل پادمانی است و جمهوری اسلامی ایران گفت‌وگوها را ترک نکرده و نخواهد کرد.
عضو هیات رییسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: متاسفانه در متن موجود، راستی‌آزمایی رفع تحریم‌های امریکا به خود امریکا سپرده شده است و در بند ۱۸ ضمیمه سوم این پیش‌نویس توافق احتمالی تاکید شده است که امریکا برای راستی‌آزمایی رفع تحریم، صرفا یک بیانیه می‌دهد و همین امر راستی‌آزمایی تلقی خواهد شد.
پس از این استعفا، ایتارو ناکامورا بلندپایه‌ترین مقامی خواهد بود که در ارتباط با ترور شینزو آبه کناره گیری کرده است. او در یک کنفرانس خبری گفت: «در فرآیند راستی‌آزمایی طرح امنیتی جدید، متوجه شده‌ایم که وظایف امنیتی ما نیاز به شروعی تازه دارد».
نماینده مردم کرمان در مجلس گغت: تیم مذاکره‌کننده خطوط قرمز نظام از جمله راستی‌آزمایی در رفع تحریم‌ها، فروش آزادانه نفت و دریافت آزادانه پول آن و اخذ ضمانت‌ها را مورد توجه قرار دهد.
خدمات پیام‌رسانی رمزگذاری‌شده سیگنال اذعان کرد شماره تلفن همراه ۱۹۰۰ کاربر در اوایل ماه جاری در جریان یک حمله فیشینگ به توئیلیو ارائه‌دهنده خدمات راستی‌آزمایی آن فاش شده است.
مذاکره‌کننده ارشد کشورمان گفت: در مذاکرات پیش رو، اراده جدی و واقعی آمریکا برای دستیابی به توافق راستی‌آزمایی می‌شود.
مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ادعا کرد: «تا ۲۳ فوریه ۲۰۲۱، آژانس اجرای تعهدات هسته‌ای ایران تحت برجام را راستی‌آزمایی و نظارت کرد. با این حال از آن تاریخ، این فعالیت‌ها به‌طور جدی تحت تاثیر تصمیم ایران برای توقف اجرای تعهدات هسته‌ای برجامی خود، از جمله پروتکل الحاقی قرار گرفته است».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ