بارسلونا و رئال مادرید امشب اولین ال‌کلاسیکوی فصل جدید را پیش از شروع رسمی فصل در آمریکا برگزار می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئال مادرید هر دو بازی آخر پیش فصل خود را باخت و به خصوص شکست 3-0 برابر بارسا جالب توجه بود، اما تاریخ نشان می‌دهد حتی شکست 9-1 رئال در تابستان هم تاثیری روی عملکرد فصل تیم نداشته است.
تا کنون بارسلونا هر بار در ال‌کلاسیکوی دوستانه آمریکا موفق به پیروزی بر رئال شده فصل بعدی قهرمان لالیگا شده است. آیا فصل آینده هم جام قهرمانی لالیگا به بارسا تعلق می‌گیرد؟
ال‌کلاسیکوی امشب می‌تواند برخورد مجدد رئالی‌ها با ایکای گوندوگان باشد. ستاره آلمانی فصل قبل به کابوس کهکشانی‌ها بدل شده بود.
شرکت نایکی تصاویر مربوط به پیراهن دوم بارسلونا برای فصل 24-2023 را منتشر کرد.
حالا همه می دانند که کارلو آنچلوتی در پایان فصل قطعا رئال را ترک خواهد کرد و این اتفاق معمولا در رختکن تیم ها مشکلاتی را ایجاد می کند.
این روزها برخی باشگاه‌های بزرگ اروپایی و در راس آنها بارسلونا و رئال‌مادرید در حال چانه‌زنی با باشگاه فنرباغچه بر سر خرید پدیده این فصل این باشگاه ترکیه‌ای هستند.
درحالیکه برنامه مسابقات فصل آینده لالیگا اعلام نشده است رسانه‌های اسپانیایی به برنامه دو هفته اول رقابتها دست پیدا کردند.
با انتقال ایلکای گوندوگان به بارسلونا، تیم ژاوی در خط میانی قدرت بیشتری پیدا کرد. فصل آینده جدال اصلی دو غول لالیگا، رئال و بارسا، جنگ خط هافبک دو تیم خواهد بود.
رئال عملا ترکیبش را برای فصل بعد بسته و از بارسا که بازیکن خاصی را نگرفته، جلو زده است اما خلاء‌هایی در ترکیب تیم وجود دارد که هنوز پر نشده‌اند.
عثمان دمبله معتقد است رئال فصل پیش رو بدون کریم بنزما روزهای سختی پیش رو خواهد داشت.
بارسا همراه رئال، اتلتیکو و سوسیداد راهی لیگ قهرمانان اروپا شدند. ویارئال و رئال‌بتیس در لیگ اروپا و اوساسونا در لیگ کنفرانس اروپا شرکت می‌کنند. الچه, اسپانیول و رئال‌وایادولید(تیم تحت مالکیت رونالدو نازاریو) سقوط کردند
ماتئو آلِمانی، مدیر ورزشی بارسلونا، در پایان فصل این باشگاه را ترک کرده و راهی استون‌ویلا خواهد شد. او مارکو آسنسیو، مهاجم رئال مادرید، را با خود به ویلا منتقل خواهد کرد.
فران گارسیا که فصل بعد بازیکن رئال مادرید خواهد بود، شب گذشته با زدن گل دوم رایو وایه‌کانو، شکست بارسلونا را قطعی کرد.
دو تیم رئال مادرید و بارسلونا قرار است پیش از آغاز فصل 24-2023 در آمریکا به مصاف یکدیگر بروند.
سرخی روبرتو در واپسین ثانیه‌های نیمه اول ال‌کلاسیکو گل تساوی بارسا را به رئال زد تا چهارمین گل فصل خود را به ثمر رسانده باشد.
پیشنهاد تمدید قرارداد رئال به مارکو آسنسیو با توقعات مالی بازیکن متناسب نیست و این بازیکن که از بارسا پیشنهاد دارد، ممکن است فصل بعد با پیراهن آبی و اناری به میدان برود.
مارکو آسنسیو، ستاره رئال مادرید، شانس پیوستن به بارسلونا در فصل آینده را خواهد داشت.
چه نمایشی از گاوی و آن هم در چه دیداری. جوان اول فوتبال دنیا امشب نفس رئال را گرفت و بارسا را به اولین جام فصل رساند.
رئال مادرید شانزدهمین بازی خود در فصل لالیگا را مقابل ویارئال برگزار کرد و در این بازی خارج از خانه 2-1 شکست خورد.
بازنده بزرگ این فصل لالیگای اسپانیا بود که با سقوطی آزاد، تنها رئال مادرید را در مرحله بعدی دید و بارسا، اتلتیکو مادرید و سویا نتوانستند از گروه خود صعود کنند.
کارلو آنچلوتی پس از پیروزی 3-1 رئال برابر بارسا بسیار خوشحال بود و گفت که بر خلاف بازی برگشت فصل قبل ترکیبی منطقی را به زمین فرستاد و نتیجه اش را هم گرفت.
تا روز ال‌کلاسیکو رئال مادرید در لالیگا باید برابر اوساسونا و ختافه قرار بگیرد و بارسا نیز به مصاف مایورکا و سلتاویگو خواهد رفت
پیراهن دوم فصل بعد بارسلونا به رنگ سفید خواهد بود و این قضیه به خاطر تشابه با رنگ پیراهن رئال مادرید، از همین حالا جنجالی شده است.
گری لینه‌کر معتقد است که رئال نمی تواند مثل فصل قبل بدرخشد و بارسا شانس خوبی برای قهرمانی در لالیگا خواهد داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ