دو تیم رئال مادرید و بارسلونا قرار است پیش از آغاز فصل 24-2023 در آمریکا به مصاف یکدیگر بروند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
الهلال و الاتحاد فردا در دیداری حساس باید یک الکلاسیکوی دیگر در فوتبال عربستان را برگزار کنند.
بارسلونا و رئال مادرید امشب اولین ال‌کلاسیکوی فصل جدید را پیش از شروع رسمی فصل در آمریکا برگزار می‌کنند.
تمامی بلیت‌های مربوط به بازی رئال مادرید و بارسلونا در اردوی تمرینی پیش فصل این دو تیم به فروش رفت.
قرعه کشی فصل 24-2023 دقایقی پیش به انجام رسید و ال کلاسیکوی رفت در هفته یازدهم و به میزبانی بارسلونا خواهد بود.
برنامه کامل بازی‌های تدارکاتی پیش‌فصل بارسلونا و رئال مادرید اعلام شد. یکی از این بازی‌ها ال‌کلاسیکوی دوستانه دو تیم در آمریکا است.
مهدی ترابی بود پس از گلزنی امید عالیشاه در دربی صد و یکم، پیراهن او را با ژستی شبیه به لیونل مسی در ال‌کلاسیکوی مشهور برنابئو، پیش چشم هواداران به اهتزاز درآورد.
رئال مادرید و بارسلونا تابستان امسال در امریکا یک دیدار دوستانه پیش فصل برگزار خواهند کرد.
کارلو آنچلوتی می گوید که انتخاب ترکیب اصلی تیمش برای بازی برابر بارسا در بازی چهارشنبه شب یکی از دشوارترین کارهای ممکن است.
رئال مادرید اعلام کرد فرلان مندی، مدافع این تیم، از ناحیه ساق پا آسیب دیده و به مدت یک ماه از میادین دور خواهد بود. مندی به این ترتیب ال‌کلاسیکوی پیش رو را از دست داد.
به نظر می‌رسد که اهمیت ال‌کلاسیکو برای روزنامه‌های اسپانیایی بیشتر از قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا است.
خوان لاپورتا به شکلی جدی به کنسل کردن ضیافت ناهار سنتی پیش از ال‌کلاسیکوی یکشنبه فکر می کند. رئیس بارسا از شکایت باشگاه مادریدی در قضیه پرونده نگریرا به شدت عصبانی است.
کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید بعد از پیروزی 3-1 تیمش مقابل اسپانیول گفت تیمش دو بازی بزرگ در پیش دارد و به خصوص به سه امتیاز دیدار مقابل بارسلونا نیاز مبرم دارد.
یک هواداران خردسال رئالی پیش از شروع ال‌کلاسیکو وارد زمین شده و با ستاره های محبوبش عکس یادگار گرفت.
دو تیم رئال مادرید و بارسلونا قرار است پنج‌شنبه شب اولین دیدار از مجموع سه تقابل مهمی که در پیش دارند را برگزار کنند.
ساعاتی پیش تمرین رئال پس از یک روز استراحت از سر گرفته شد، درحالی‌که داوید آلابا، فرلاند مندی و رودریگو گوئس در آن غایب بودند.
رئال مادرید ممکن است یکشنبه پیش رو در فینال سوپرجام اسپانیا برابر بارسا قرار بگیرد و دو بازیکن خود را قطعا در اختیار نخواهد داشت.
پلیس مادرید اعلام کرده است که پسر خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا، روز گذشته به دلیل بدرفتاری بازداشت شده است.
باشگاه بارسلونا دقایقی پیش اعلام کرد ژول کنده، مدافع فرانسوی این تیم، بهبودی کامل پیدا کرده و در فهرست فردای بارسا برای ال‌کلاسیکو حضور دارد.
ژاوی هرناندز معتقد است که فردا بارسلونا باید مثل ال‌کلاسیکوی 6 ماه پیش که 0-4 رئال را شکست دادند، شجاعانه و باشخصیت بازی کند.
برخی منابع اسپانیایی ادعا می‌کنند که مشکل تیبو کورتوا جدی‌تر از پیش بینی های اولیه است و او قادر به حضور در ال کلاسیکو نیست.
کارلو آنچلوتی نگران این نیست که ملی پوشان رئال به خاطر در پیش بودن جام جهانی و ترس از مصدومیت، درخواست کنند به میدان نروند. او گفت که فقط 2 بازیکن در 30 سال گذشته از او چنین تقاضایی کرده‌اند.
رسانه های اسپانیایی ساعتی پیش اعلام کردند که ژول کُنده، مدافع فرانسوی جدید بارسا، به دلیل مصدومیت در بازی برابر اتریش، نمی تواند بارسا را در بازی برابر رئال همراهی کند. ال‌کلاسیکو سه هفته دیگر برگزار خواهد شد.
دستگیری ربایندگان پسر ۱۴ ساله
بدون تردید بزرگترین بازی فوتبال باشگاهی دنیا، مصاف رئال مادريد و بارسلونا است که پس از قرعه کشی فصل جدید لالیگا مشخص شده است. در هفته نخست هم بارسلونا در خانه به مصاف وایادولید می‌رود و رئال مادرید در خانه آلمریا بازی می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ