مارکو آسنسیو، ستاره رئال مادرید، شانس پیوستن به بارسلونا در فصل آینده را خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، تاکید کرد که در فصل جدید شاید به ستاره های باتجربه ای چون مودریچ و کروس کمتر بازی برسد.
نشریه تلگراف در گزارشی جدید به هشدار یوفا به دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا اشاره کرده است.
یوفا به دو باشگاه بزرگ اسپانیایی هشدار داد که فروش دارایی هایشان در واقع نوعی بدهی محسوب می شود نه درآمد و آنها باید مراقب رعایت فرپلی مالی باشند.
روزنامه آلمانی بیلد در یک گزارش می‌گوید انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید می‌تواند برای بایرن مونیخ اتفاقی خطرناک و ناخوشایند باشد.
رئال مادرید مبلغ مشخصی را برای جذب کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، در نظر گرفته و حاضر نیست بیشتر از آن برای خرید او هزینه کند.
فرناندو مورینتس، ستاره سابق رئال، بعد از مراسم معارفه جود بلینگام در رئال مادرید، به او هشدار داد که باید برای سخت‌ترین روزهای فوتبالی‌اش آماده باشد چرا که پیراهن رئال را به تن کرده است.
باشگاه والنسیا به رودریگو، ستاره برزیلی رئال، هشدار داد که از او به خاطر اتهاماتی که به هواداران این تیم زده شکایت خواهد کرد.
دقایقی پس از اعلام اینکه کیلیان امباپه با پی اس جی تمدید نخواهد کرد، وینیسیوس توییت جالبی منتشر کرد.
چلسی به کای هاورتز، مهاجم آلمانی، هشدار داده که یا باید قراردادش را تمدید کند یا همین امسال این باشگاه را ترک کند.
برنامه ال‌چیرینگیتو می‌گوید به صحبتهای درون‌تیمی کارلو آنچلوتی ساعتی پیش از دیدار رئال مادرید و منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد دست پیدا کرده است.
جک گریلیش اطمینان دارد که منچسترسیتی در بازی برگشت برابر رئال توقف‌ناپذیر خواهد بود و بسیار بهتر از برنابئو کار خواهد کرد.
آریگو ساکی، اسطوره فوتبال ایتالیا، به بازیکنان رئال مادرید هشدار داد که مراقب تغییر سبک بازی منچسترسیتی باشند.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، می‌گوید شاگردانش وقتی از آلمریا پیش افتاده بودند فشار روی حریف را کاهش دادند و به همین دلیل گل دریافت کردند.
مربی جدید چلسی پس از شکست برابر ولورهمپتون وعده داد که تیمش چهارشنبه برابر رئال متفاوت بازی خواهد کرد.
یک رسانه اسپانیایی می‌گوید رئیس باشگاه رئال مادرید تابستان آینده با هدف انتقال کیلیان امباپه به این باشگاه حاضر است وینیسیوس جونیور را قربانی کند.
رودریگو، ستاره برزیلی رئال مادرید، معتقد است تیمش هنوز شانس قهرمانی در لالیگا را از دست نداده است.
ایجنت ارلینگ هالند به باشگاه منچسترسیتی هشدار دارد که با وجود قرارداد 5 ساله، انتقال به رئال مادرید در دستور کار آنها قرار دارد.
وینیسیوس جونیور، ستاره رئال مادرید، در صورت دریافت کارت زرد در بازی امشب در دیدار برگشت برابر بارسلونا غایب خواهد بود.
تونی کروس، ستاره رئال مادرید، معتقد است که او و لوکا مودریچ هنوز مهره‌های اصلی خط میانی این تیم هستند.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، باید قهرمان جام جهانی باشگاه‌ها شود تا بتواند با خیال راحت به حضورش روی نیمکت این تیم ادامه دهد.
فلورنتینو پرز، رییس باشگاه رئال مادرید، پس از شکست برابر بارسلونا در سوپر جام اسپانیا بسیار عصبانی بوده و بحث تندی با کارلو آنچلوتی داشته است.
باشگاه رئال مادرید با انتشار اخباری مبنی بر بازگشت کریم بنزما به مسابقات جام جهانی بسیار نگران شده است.
رئال شب گذشته می توانست شاختار دونتسک را با گل‌های زیاد شکست دهد ولی بازی در نهایت با پیروزی 2-1 مادریدی ها تمام شد. کارلو آنچلوتی در پایان بازی از عملکرد بازیکنانش عصبانی بود.
کوین تراپ، دروازه‌بان آینتراخت فرانکفورت، معتقد است که با فراموشی شکست سنگین از بایرن، تنها به پیروزی بر رئال در سوپرکاپ اروپا فکر می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ