با انتقال ایلکای گوندوگان به بارسلونا، تیم ژاوی در خط میانی قدرت بیشتری پیدا کرد. فصل آینده جدال اصلی دو غول لالیگا، رئال و بارسا، جنگ خط هافبک دو تیم خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایلکای گوندوگان بعد از ثبت قراردادش با بارسلونا از شماره پیراهن خود رونمایی کرد.
ایلکای گوندوگان امروز وارد بارسلونا خواهد شد و قرار است دوشنبه در باشگاه رسما از او به عنوان بازیکن جدید باشگاه رونمایی شود.
یک آلمانی که در انگلیس بازی می‌کرد و یک انگلیسی که در آلمان بازی می‌کرد، در اسپانیا به هم خواهند رسید.
یک آلمانی که در انگلیس بازی می‌کرد و یک انگلیسی که در آلمان بازی می‌کرد، در اسپانیا به هم خواهند رسید.
گوندوگان که سالها پیراهن شماره 8 منچسترسیتی را به تن می‌کرد در بارسا نمی‌تواند این شماره را در اختیار بگیرد و او هنوز برای انتخاب شماره جدیدش تصمیم نگرفته است.
ایلکای گوندوگان که امروز رسما از منچسترسیتی جدا شده و به بارسلونا پیوست می‌گوید خداحافظی کردن با پپ گواردیولا برایش دشوارترین کار ممکن بوده است.
با رسمی شدن خرید ایلکای گوندوگان، خوان لاپورتا و تیم مدیریتی بارسا گام اول را در راه تقویت تیم برای فصل آینده برداشتند؛ اما آن‌ها همین‌جا متوقف نمی‌شوند.
ایلکای گوندوگان فاش کرد که چرا در تمرینات منچسترسیتی به او لقب زیدان را داده بودند.
ایلکای گوندوگان، بازیکن جدید بارسلونا می‌گوید از همکاری با ژاوی هرناندز هیجان زده است.
پس از بستن قرارداد ایلکای گوندوگان در چهارشنبه گذشته با سفر متئو آلِمانی به مونیخ، باشگاه بارسلونا قصد دارد تا ساعاتی دیگر آن را به طور رسمی اعلام کند.
مدیر فوتبال بارسلونا ظهر امروز برای نهایی کردن توافق با ایلکای گوندوگان راهی مونیخ شد.
خلدون مبارک، مدیر اجرایی باشگاه منچسترسیتی، تایید کرد که ایلکای گوندوگان روزهای پایانی حضورش در این باشگاه را سپری می کند.
ایلکای گوندوگان معتقد است اگر بازیکنان سیتی از نظر روحی و روانی هم‌چنان قوی بمانند، تیم‌های زیادی نیستند که توان مقابله با سیتی را داشته باشند.
ایلکای گوندوگان، بعد از به ثمر رساندن دو گل در فینال جام حذفی، در پاسخ به سوالی درباره آینده‌اش در منچسترسیتی گفت هنوز در این باره تصمیمی گرفته نشده است.
ایلکای گوندوگان، کاپیتان منچسترسیتی، که در ثانیه‌های اول فینال جام حذفی گل اول تیمش را زده بود در دقایق اولیه نیمه دوم هم گلزنی کرد تا سیتی بار دیگر پیش بیفتد.
ستاره آلمانی منچسترسیتی بیش از هر بازیکن دیگری در جمع سیتیزن‌ها به سرمربی نزدیک است.
ایلکای گوندوگان، بازیکن منچسترسیتی درباره درگیری در بازی دیشب مقابل یوشوا کیمیش توضیح داد.
ایلکای گوندوگان، کاپیتان منچسترسیتی، در آستانه بازی برگشت با بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان می‌گوید بایرن یکی از بهترین تیمهای اروپا است و سیتی مرتکب اشتباه دست‌کم گرفتن حریف نمی‌شود.
ایلکای گوندوگان، کاپیتان منچسترسیتی، می‌گوید تیمش با وجود پیروزی 3-0 بر بایرن مونیخ صعودش به مرحله نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ را قطعی نمی‌داند و بازی برگشت را دست‌کم نخواهد گرفت.
ایلکای گوندوگان به صحبتهای جنجالی جیمی کاراگر که اخیرا مدعی شد ارلینگ هالند در زمان انتقال به منچسترسیتی باشگاهی اشتباه را انتخاب کرد به تندی پاسخ داد.
ایلکای گوندوگان، ستاره تیم ملی آلمان، مدعی شد آنها می خواستند به برخی تصمیمات فیفا واکنش نشان دهند.
ایلکای گوندوگان، ستاره آلمانی منچسترسیتی، می‌گوید تیمی با کیفیت سیتی باید به فینال لیگ قهرمانان برسد و این برای سیتیزن‌ها یک مسئولیت است.
ایلکای گوندوگان، ستاره آلمانی منچسترسیتی، ابراز امیدواری کرد این تیم به فینال لیگ قهرمانان راه پیدا کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ